Hallo Joontje, Wat ontzettend jammer voor je meis, dat je ongi is aangebroken. Maar probeer de moed en de hoop niet op te geven he! Hopelijk gaat en wordt de 5de ronde beter, en dat het nu wel raak is Zal voor je duimen! Liefs
Jammer joontje dat je ongi bent geworden. Hopen op nummer 5 dan maar. Ik heb zelf vandaag steken links onderin mijn buik. Ben er niet zo blij mee. Bang dat het met eitjes te maken heeft. Morgen weer naar zkhs toe, dus dan maar vragen.
Hi Zonnetje, Wat vervelend joh die steken in je onderbuik. Misschien een eisprong??? Sommige meiden voelen dit he! Alvast veel suc6 morgen meid. Liefs
Hoi Joontje, Wat sneu voor je dat je ongie bent geworden. Bah is dat he. Ik hoop voor je dat nummer 5 jouw beurt is. Ik wens je veel sterkete en succes. Liefs Riv.
Hopelijk geen eisprong, aangezien ik dan geen iui kan doen. Gisteren was het grootste ei pas 14mm. Dus denk van niet. Denk dat ei gewoon aan het groeien is ofzo. Morgen gelukkig wel naar ziekenhuis toe.
Hoi, Dinsdag om half 3 krijgen wij onze laaste iui insiminatie. dat wordt weer spannend vooral die twee wachtweken. Succes iedereen en een fijne zondag. Liefs Riv
Hoi hoi, Goh wat sneu en ontzettend jammer dat je ongi bent geworden. En indd, op naar de 3de keer, 3x scheepsrecht Hopelijk ook de laatste, en wat is nu mooier als je met/rond kerst krijgt te horen dat je alsnog zwanger bent geworden. Sterkte en suc6 meid! Liefs
Hey Riv, Spannend hoor...zal dinsdag voor je duimen. En natuurlijk ook voor jou te hopen dat het nu daadwerkelijk bij dit laatste keer blijft, en straks een postieve uitslag mag hebben. Heel veel suc6 en sterkte meid! En ook een fijne zondag verder toegewenst Liefs
Hallo meiden, Ik heb de volgende vraag aan jullie, misschien een beetje onsmakkelijk ...maar misschien weten jullie dit. Ik heb sinds mn iui van afgelopen dinsdag al enkele dagen nu last van witte afscheiding, wat in de meeste gevallen ook duid bij mij op beginnende menstruatie. Hadden jullie dit ook bij iui, enkele dagen ernaar of Sorry voor het intieme vraag, hihi. Want het lijf doet en reageert op alles, maar je weet helaas niet waarop. Ik lees de reacties evt. wel...en alvast bedankt he. Liefs
Ja dat heb ik hier ook... Heb hier gelezen dat dat komt door de hormonenspuit en doordat je baarmoeder extra slijm aanmaakt na de eisprong... Hopelijk is het voor jou een goed teken
Hoi Riv, hier ook iemand die waarschijnlijk in januari met OVF gaat beginnen. Gisteren net berich gehad van het ziekenhuis (a'doorn) voor intake gesprek...Nu heb ik begrepen dat er geen wachtlijst is, maar dat zou betekenen dat we toch in januari gaan starten. Ben er best bang voor, weet wel een beetje via internet wat je te wachen staat. Succes dinsdag !! Hoop voor je dat IVF niet door gaat en je deze ronde zwanger wordt. Liefs Hope76
Hoi Dopey, spannende tijden he? Wij hebben gister bericht gehad uit Apeldoorn, we hebben intake gesprek op 14 dec. Spannend hoor. Wat kun je allemaal verwachten met zo'n gesprek, gewoon de medische dingen doornemen of krijg je dan direct ook onderzoeken ? Ik ben er wel zenuwachtig voor, zeker omdat ik had verwacht nog wel 3 maanden verder te zijn voor de 1e IVF, maar jij hebt het er over dat er geen wachtlijst is....Komt wel snel dichtbij zo. Beginnen we 2010 meteen vol spanning... Fijne zondag ! Liefs Hope76
Hi Hope, Goh wat ontzettend jammer dat je nu verder verstringeld raakt in de MMM.... Maar geef vooral de moed en de hoop niet op he!!! En ook blij voor je dat je niet op een wachtlijst komt te staan, hoe eerder hoe beter...toch . Het is zeker voor je te hopen, dat je alsnog snel zwanger mag worden. Maar heb wel begrepen dat IVF/ICSI maar 3 behandelingen vergoed via ziekenfonds, of het moet intussentijd misschien al veranderd zijn! Nou meid, ook jij heel veel sterkte en suc6 he! Liefs
@riv: succes @zeehondje: jammer voor je. Op voor de volgende poging. @hope: jij ook succes, kan me voorstellen dat je vol vragen zit.
Ik ben voor de 3e fm geweest. Heb nu nog 1 ei dat mooi groeit. Is nu 17mm. Dus waarschijnlijk donderdag of vrijdag de iui. Moet morgen weer terug voor een fm. Hopelijk is hij dan groot genoeg dat ik morgen de pregnyl mag spuiten. Want dan heb ik donderdag de iui. Het 2e ei was weer gekrompen, dus geen tweeling voor ons mocht het raak zijn.
riv@ ik ga dinsdag duimen voor je dat deze raak is hope@ succes in 210 met ivf word een goed jaar zeehondje @ rot duivels knuf meid
Zeehondje, balen van je ongi. Riv, vanaf morgen zullen mijn duimen draaien voor een positieve ronde. Hope, jullie mogen lekker vlot starten. Ben er bijna jaloers op. Hier nog 4 maanden op de wachtlijst te gaan. Verder gaan we ons gangetje en blijven klussen.
Hoi! Ik heb al enkele dagen niet gelezen hier, maar ik wens iedereen op het wachtbankje heel veel succes toe! Vandaag fm gehad en donderdag gaan we voor onze 3de Iui! Er waren 2 eitjes (1 iets groter dan het ander)... Omdat de resultaten van mijn ventje er steeds op vooruit gaan, mogen we nog 3 IUI-pogingen bijdoen en er dus in totaal 6 doen! Succes iedereen!