whahahahhah heb echt een geweldig weekend gehad! Misschien moeten we ons omtoveren van IUI-Babes tot Pregnyl nimphos!
hahaha ik ben weer een stuk wijzer. Ik ga jullie advies opvolgen door wat site's te bekijken en een lijstje te maken voor de gynecoloog. Dus nog één keer; voor het semen (zaad) inleveren is er sprake van onthouding. Dit zal wrsch. te maken hebben met beter zaad of zo.
Hallo Pregnyl nimphos, haha Welkom Swissa! Minimaal 2 dagen en maximaal 7 dagen onthouding is inderdaad beter voor de kwaliteit van het zaad. Pfff.... ik word een beetje gek. Ben zo bang dat de eraan komen. Ik voel geen pijn of zo, maar er gebeuren allerlei dingen in mijn onderbuik. Heb steeds het gevoel dat ik naar wc moet.... Bah... die onzekerheid, dit wachten... dit went nooit.... Liefs Roca
Hallo dames, tijdje niet geschreven, wel gelezen hoor/ Hier is het niet best. Vandaag cyclusdag 15 en een paar eitjes van maar 10 mm. Baarmoederslijmvlies is wel goed, maar als die al gaat afbreken dan gaat de IUI niet door. Donderdag weer terug.
Hoi ladies Esmeralda Ja balen meid. Maar gewoon donderdag afwachten. Wie weet... Roca Je moet nog 2 dagen bij mij op die bank blijven zitten. Laat je niet gek maken!
Geduld, het wordt mooi weer, dus ik wil heel graag nog 2 dagen op het bankje blijven zitten. Ik heb avonddienst vandaag, dus straks geen tijd meer om over vanalles na te denken. Beetje afleiding kan echt geen kwaad.
goedemiddag IUI Babes. ben vanmorgen weer in het ziekenhuis geweest en mogen weer aan de spuit. en volgende week Fm. veel liefs Annika
Hallo, Ik heb net mijn 1ste IUI gehad, ik vond het best wel een beetje gevoellig. Nu 14 dagen afwachten, vrijdag krijg ik te horen hoe de zaadkwaliteit was. Groetjes Angele
Angele:spannend hoor dat wachten! Duim voor je! Roca; nog ff blijven zitten daar he op dat bankje samen met geduld en de anderen! Succes. Mijn duimen maken overuren... hi hi. Ik mag volgende week weer... Wrs di of wo. Succes allemaal! liefs hippel
Hallo, Vandaag met het zk gebeld, ze doen wel IUI op de zaterdag maar er word geen bloed geprikt in het weekend. Wist ik maar welke dag het gedaan werd alles van bloed prikken tot echo's tot de IUI zelf dan wist ik tenminste welke dag ik vrij moest nemen
tja meid, zo werkt het niet in de MMM. Je moet het allemaal maar op je af laten komen. @roca en geduld.. duimduimduim! @annika, zo gaat het wel weer snel he? succes~ groetjes
Swissa Natas heeft gelijk. Zo werkt de MMM niet. Was het maar waar. Je kan niet voorspellen hoe snel de follikels groeien, wanneer je voor een FM moet en wanneer de IUI plaats zal gaan vinden. Luister naar onze wijze Natasja laat het allemaal maar op je af laten komen....
Hahaha, moeder de gans! Ik voel vanalles in mijn buik. Ik word er erg onrustig van, maar ja, nog ff geduld hebben. Stiekem zou ik morgenvroeg graag willen testen. Maar dan moet mijn temperatuur morgenvroeg wel nog hoog zijn. Pfff... spannend ! Ik ga nu lekker slapen, truste allemaal! Groetjes Roca
hoi allemaal, Ben best verdrietig. Mijn temperatuur vanmorgen omlaag gegaan. Dit is voor mij een teken dat de vandaag of morgen zullen komen. Toch wel even een klap. We hadden het zoooo gehoopt. Zeker omdat de zaaduitslag dit keer best goed was. Ik vraag me af, hoe lang gaat dit nog duren? Op dit moment ben ik het zo zat om in de MMM te zitten... we gaan alweer naar ronde 19... Ik weet het, dit is even de dipje. We moeten positief blijven, ons geluk komt wel. Maar op zulke momenten ben ik best bang over het hele traject wat we misschien wel moeten afleggen. We hopen zo dat we in het IUI traject kunnen blijven. Het moet ons toch gaan lukken! Liefs Roca
van 37.0 naar 36,8 ... Afgelopen week tussen 37.0 en 37.3 , zolang ik boven die 37.0 zit, is alles goed. Maar al is de temperatuur eronder zit... dat weet ik dat de zullen komen. Ik principe temperatuur ik niet meer. Dat deed ik voordat we met IUI bezig waren om te kijken wanneer ik mijn eisprong had. Maar nu temperatuur ik alleen de laatste paar dagen. Liefs Roca