iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    lady trek je het nog een beetje knuf hoe gaat het met de boos heid

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Ik heb toch helemaal je naam niet genoemd! Maar nu reageer je weer helemaal buiten proporties en ga je over de rooie met je vulgaire pb!!!
    Ik zeg toch maar dat ik blij ben dat iemand anders hier dit ook kan bevestigen dat het soms zo wordt gedaan!!!
    Last van hormonen? OK maar ik ben je punshball niet hoor... Ik ga me hier niets meer van aantrekken en als jij toch iets tegen me hebt, negeer me dan gewoon dan zal ik dat ook doen...

3. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Meriam 22 Ik moet 2x per dag de Utrogestan gebruiken (200mg)... Pijnlijke borsten en zo krijg ik vooral van de Pregnylspuit, ben dan ook altijd lichtjes misselijk en zo...

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Ik moet ze ook altijd 3x per dag 2 inbrengen. Zou ook veel liever maar twee keer per dag willen inbrengen. Moet het namelijk 's middags nu op m'n werk doen en dat is niet echt een pretje. Maar ja. Heb er alles voor over om alles optimaal te laten zijn!

5. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Ben ik weer,

Ineke gebruik je dan 2 x 200mg op een dag??? Ik ga nl ook utrogestan gebruiken na mn volgende IUI en dan 3 x 100mg. Moet alleen nog even navragen hoe ik ze moet gebruiken (slikken of vaginaal).
    Hoe lang was de periode na je IUI de vorige keer.
    Succes!!

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    @ Zeehondje dat is waar :) ik zou er ook alles voor over hebben!

@ Joontje ik moet inderdaad 1x200 's ochtends en 1x200 's avonds... Vorige keer had ik op dag 12 na m'n IUI bruin en op dag 14 helderrood verlies...

Hopelijk zal het inbrengen vlot gaan... m'n gyn zei dat het net zo was als een OB'tje en dat ik best een inlegkruisje zou dragen omdat er nogal wat "viezigheid" kon terug uitkomen gedurende de dag!

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    krijg je er ook een schietkanonnetje bij, ineke?

joontje, jij zei dat je het moest slikken toch? misschien daarom iets minder? Ik moest 2x100 slikken elke avond.

brabbel, datum van testen uitstellen kan ik begrijpen hoor, alleen test ik zodra het kan. Heb in de loop der tijd vele testjes opgespaard en heb pas 3 maandjes geleden voor het eerst een zw-test gedaan, haha. Maarja, ik ben meestal 10 dagen na mijn ei al ongi, dus als ik straks op 14 na ei zit, geloof ik het wel ;)

duivin, spannend hoor!

8. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hier nog even een tip voor de dames met mannetjes die wat "hulp" kunnen gebruiken met hun zwemmertjes (net als die van mij)
    Mijn ventje slikt nu al ongeveer 3,5 maand FLIXAR (een supplement bij de apotheek te verkrijgen) en moest van de gyn elke dag 2 stukken fruit en groenten/soep eten. EN geen alcohol meer maar dat deed hij sowieso niet veel...
    Bij de 1ste IUI had hij 1milj goede zaadjes (was wel erg gestressed)
    Bij de 2de IUI had hij +2 milj goede zaadjes
    en vandaag zei de gyn dat ze alweer verdubbeld zijn (juiste aantal wisten we nog niet)! Het is natuurlijk niet absoluut zeker of het hieraan ligt, maar het kan zeker geen kwaad ;)

9. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Milk nee dat heb ik er niet bijgehad!!! Dat zou het wel makkelijker maken!!! Ga er morgen eens achter vragen bij de apotheek :) dank je!

10. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik ga denk ook het weekend testen ja. Of die vrijdagavond. Maar aangezien ik de iui op donderdag heb gedaan is het al snel weekend daarna. Heb regelmatig ovutesten gedaan, gebeurde regelmatig dat ik dan dag later dan ik dacht ongi werd. Dus als ik die vrijdagavond/ zaterdan nog niet ongi ben ga ik misschien wel testen.

Zijn hier meer mensen die last hebben van allerlei klachten na de iui/ pregnyl.
    Ben misselijk en heb een gevoelige buik. Kon er vannacht niet lekker op liggen. En ik ben een buikslaper.
    Misselijkheid had ik al vaker na de eisprong in eigen cyclus. Maar is nu wel wat meer.

Heb wel vaker van flixar gehoord. Maar hoef er niet mee aan te komen bij manlief. Heb al hele strijd gehad toen hij aan de medicijnen zat van de uroloog. Heb hem toen ook extra zink laten slikken, maar zodra we bij de uroloog weg waren slikt hij dat niet meer. Hij wil dat gewoon niet.

Ik ken de capsules verder niet, maar lijkt me inderdaad lastig op je werk.
    Heb wel ooit capsules gehad voor een vaginale infectie, die had ik zo ingebracht. Weet nog wel dat er wel allemaal witte, vieze troep in ondergoed zat. Als het net zoiets is zal ik voor zekerheid ook wat extra inlegkruisjes meenemen als je weg bent.

Klink erg raar een schietkanon. Maar ja als het makkelijker is waarom niet.

@milk: hoezo testjes opgespaard? Heb er wel ooit 3 besteld bij de ovutesten die ik deed. Maar dan gewoon los besteld. Heb er nu nog 2, uus heb ook nog liggen.
    Mocht ook testen in het ziekenhuis, maar dat zie ik niet zitten.

11. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    #15791 ladypink, 4 dec 2009
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
    nee nu doe je het weer in de slachterofferrol kruipen..
    Hormonen of niet wordt ik daar op afgerekend sorry hoor mn boosheid was beneden peil maar dat jij weer dingen gaat aanhalen met er zijn mensen die dat niet geloven dan begin je er toch zelf weer over en meid je bent mn punch bal niet want als je dat was was het er heeeeel anders aan toe gegaan dus overdrijf niet altijd alles zo en wil iedereen even lezen hoe vulgaire pb ik heb geschreven zo vulgair ben ik namelijk helemaal niet.

En jij mij negeren mens waar heb je het over jij graaft het weer op en daar komt nog bij dat je het jezelf op de hals hebt gehaald met onduidelijke uitleg.

Dit was mijn PB naar Ineke luister en huiver en oordeel zelf..

IK BEN ZO KLAAR MET JOU....

ik ga het je nog 1 keer uitleggen als jij dingen verkeerd uitlegd waardoor ik denk waar heeft ze het over dat kan gewoon helemaal niet mede omdat ik dat met mijn gyn heb besproken.

Moet je niet de bal naar mij kaatsen om te zeggen dat ik zeg dat jij liegt en een beetje het slachtoffer gaan uithangen op het topic.
    en dan wil je alle scrupules begraven en dan begin je toch weer een steek onder de gordel te geven door het weer aan te halen.

WAT BEN JIJ ZIELIG ZEG...kijk eens diep in je hart dit is toch niet normaal.:x:x:x

BTW zij bevestigt helemaal niet wat jij eerder hebt gezeg djij had het over tangen om je baarmoederte kantelen en zij heeft het over een tangetje om je baarmoedermond te openen daar zit verschil in denk je ook niet.

12. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dames dames dames, waarom laten we elkaar niet gewoon in onze waarde en behandelen we een ander zoals we zelf behandeld willen worden? En meer ga ik er niet over zeggen.

Dan ontopic. Hier nog steeds wat bruinverlies, negatieve test...ik snap er niks meer van, normaal werd ik altijd 2 dagen voor mijn nod ongesteld, nu alleen bruinverlies vanaf 5 dagen voor mijn nod, vandaag weer een testje gedaan, negatief. Nou ja ik wacht nu het weekend maar af, als er maandag nog geen duivels zijn, ga ik wel weer testen...

Mijn duimen draaien nog steeds voor jullie allemaal!

13. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    dopey mijn duimen draaien spannend meid

14. Elmo

Elmo Niet meer actief

Willen de volwassen dames dit soort dingen alleen nog maar via pb uitvechten?
    Dit verstiert het topic en dat is niet de bedoeling. Denk ook even aan de anderen ja.
    Kijk eens uit hoeveel pagina's dit topic al bestaat...beetje flauw om het recht te nemen de sfeer te verzieken.
    Ontopic dus graag!
    Elmo (moderator)

15. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @dopey: balendat je bruin verlies hebt. Hopelijk is het gewoon dat bij jou de test wat later positief wordt. Maar wil je niet teveel hoop geven.

Je hoort soms ook wel dat het wel raak is, maar toch niet helemaal goed innesteld. En dat je dan alsnog ongi wordt.
    Zat er vanmorgen al aan te denken dat je had mogen testen. Zatg dat al ergens staan. Succes.

Nog even over het tangetje: met dat tangetje wordt je baarmoedermond naar voren getrokken, dus gekanteld. Zodat ze dus bij je baarmoedermond kunnen om het slangetje erin te stoppen. Is inderdaad dat je baarmoeder dan iets gekanteld ligt. En dus niet gewoon je baarmoeder in komen. Schijnt dat bij iedereen al een klein bochtje gemaakt moet worden. Dat zei de arts al voordat ze aan de iui begon.
    Ga verder me niet in de discussie mengen, heb hem toen half gelezen. Trek ook geen partij voor iemand.

Dus het komt op hetzelfde neer. Gelukkig is dit niet bij iedereen nodig. Want prettig is het niet.
    Had het er vandaag met mijn moeder nog even over, die schijnt het ook te hebben.

16. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    Ik meld me af van dit forum, ik zeg ook niet waarom want dan krijgen we alleen maar gesodemieter in de tent ben vele jaren al lid op dit forum en dat dit zo moet eindigen zeer jammer diegene die me nog wat te melden heeft doet het maar via pb zoals elmo al zei want anders dan mengen mensen zich er weer in.

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ladypink,
    Lijkt me niet nodig toch...
    Jullie kunnen het er ook gewoon bij laten en verder schrijven.
    Elmo

18. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    we hadden het afgesloten maar mevr Ineke vindt het nodig om weer te beginnen

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    zonnetje: testjes opgespaard doordat ik twee jaar geleden van vriendin een paar CB-digi kreeg, omdat zij ze niet meer nodig had. Die liggen nog ongebruikt in de kast. Omdat ze ook veel Hcg nodig hebben, had ik ook na een ruim jaar alvast de Kruidvatjes gehaald. En daarna kreeg ik ovutestjes van een vriendin hier, en ze had er ook wat zw-tests bij gedaan. En laatst had ik zelf nog ovutests besteld, met meteen 5 zw-testjes erbij, zodat ik gewoon lekker kan testen als ik zin heb. Dus heb nu hele verzameling, haha.

Ladypink en ineke, ik ga me hier niet in mengen, maar wil wel nog even zeggen dat ze dat tangetje wel gebruiken om de baarmoeder te kantelen. Bij sommige meiden maakt de baarmoeder een soort knik naar achter en dan kan het tangetje de boel wat rechttrekken. Maakt verder niet uit, kon jij niet weten. Hopelijk kunnen we gewoon allemaal door 1 deur blijven gaan? Lijkt me zonde om om zo'n discussie dit forum te verlaten.

Dopey: al 3 dagen overtijd en toch nega? Ik hoop dat jij 1 van die meiden bent die gewoon pas laat posi testen *hoop*

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

Mevrouw Ineke en Ladypink:
    Bij deze.
    Laat elkaar met rust. Reageer alleen inhoudelijk op het onderwerp op elkaar (of helemaal niet).
    Stoort iets je, dan kan je dit melden. Het lijkt me echt niet nodig dat 1 van beide afhaakt. Gewoon ontopic dus, als het om elkaar gaat.

Deel Deze Pagina