iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Hey meiden,

Heb even een vraagje, ik heb vanmorgen Pregnyl gekregen en nu zit ik de ganse tijd met het vreemde gevoel dat ik mijn eisprong vanavond ga hebben en dat de inseminatie dus te laat zal zijn morgen. Zou het kunnen dat mijn eitjes vanavond springen?

Liefs

Kirby

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Kirby,

Ik wil je niet ongerust maken, maar dat kan inderdaad. Ik weet niet hoe laat je de inseminatie hebt? Het is namelijk wel zo, dat een eitje ook nog een aantal uren leeft, dus ook al zijn de eitjes gesprongen, dan kun je nog op tijd zijn. Maar ik heb dat ook al een keer gehad, kreeg ik de Pregnyl op zaterdagavond en de inseminatie op maandagmiddag. Mijn eitje was toen op zondagochtend al gesprongen. Deze behandeling heeft dan ook geen zin gehad.

Gebruik je ook ovulatietesten? Of wordt de Pregnyl gespoten aan de hand van een FM? Ik hoop voor je dat alles nog mooi op tijd is. Ik neem aan dat je gyn een goede reden had, om alles zo te plannen.

Houd je ons op de hoogte? In ieder geval wil ik je morgen veel succes toewensen.

Liefs, Jaycey

3. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kirby ik zou het eerlijk gezegd niet weten......ik hoop dat het voorrommelen is wat je voelt en dat de timing wel goed valt....veel succes morgen.....heb je de iui 's morgens?

4. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Kirby: Oh, dat is wel goed om te hooren, want ik zou het heel erg vinden als het de twede keer al te veel eitjes zou zijn :(
    Maar, ik hoor het morgen wel :)
    Ik heb trouwens deze keer bijna niks gevoeld med de puregon, vorige keer voelde ik het aan de linker kant net na de spuit, deed een beetje zeer, maar nu, niks!
    Kan dat betekenen dat niks aan de hand is?
    AH, dit is echt niet leuk, ik ben bang om te veel eitjes te hebben, EN niks te hebben, ik vind het zo k*t met al die onzekerheid!!! :(

5. Kirby

Kirby Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,175
    0
    0
    Roeselare
    Ik heb normaal in de vooravond inseminatie, maar ik denk niet dat m'n eitjes zijn gesprongen want ik heb nog altijd steekjes in m'n eierstokken. M'n temperatuur is wel omhoog maar dat kan niet van een eventuele eisprong zijn want die stijgt nooit zo snel, denk dat het eerder door m'n verkoudheid is en het late opstaan deze morgen. Ik krijg mijn Pegnyl aan de hand van fm, en nu was het grootste follikeltje 22mm, twee cyclussen geleden had ik een follikels van 21,23 en 25mm en die zijn ook maar gesprongen 36u na de Pregnyl. Ik hoop echt dat we niet te laat gaan zijn hoor...

6. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

nou ik ga voor je duimen kirby dat alles gewoon op tijd was.....

Aldonzo en jaycey: welkom dan officieel op de wachtbank.....pppfff

Minou succes met de fm.......

Dami: hoe is het met jou?

Hier alles oke. Gister wel steeds gevoel alsof ik ongi moest worden! Vandaag temp. hetzelfde gebleven, denk dus inderdaad dat eisprong gewoon vrijdag was........

iedereen heel veel succes.......

Oja, verliezen jullie trouwens ook wel eens wat bloed na de inseminatie? Ik deze keer niet, de andere keren wel!

grtjs
    Twinny

7. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Twinny,

Nee, dat heb ik nog nooit gehad. Maar de gyn zegt inderdaad dat wel kan hoor, en dat niet erg is. Met die fijne eendebek ;) kun je natuurlijk wel eens een bloedvaatje raken.

Zullen we iets leuks organiseren op de wachtbank? Wat dachten jullie van een spelletjesavond? Lekker met koffie, thee en gebak. Eén voordeel is wel, dat het nu nog heel lang duurt voordat ik 33 word. Die twee weken duren een eeuwigheid (ben op 30 oktober jarig :))

Groetjes

8. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Jaycey: Dat is wel een voordeel ja! :)
    Ik hoop voor jou, een leuke verjaardagskado!!! :D

9. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hihi

ik vind 33 best wel een leuke leeftijd om te worden. Ik word het in februari komend jaar.... MAar nu is het inderdaad een lange aanloop voor jou. misschien moet je je maar bezig houden met het feestje ofzo.........

Lijkt me trouwens wel leuk ja zo spelletjes avond met koffie, thee en gebak, hihi........... :)

Veel succes allemaal

Twinny

10. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vorige keer waarschuwde de gyn al dat ze met eendebek een vaatje had geraakt en dat ik ws nog wel even wat bloedverlies kon hebben (was overigens minimaal). Voorgaande keren eigenlijk nauwelijks last van gehad. Dus is deze keer iets voorzichtiger met de eendebek bij je omgesprongen, dat is alleen maar fijn toch?!
    Ja, leuk....let's have a party op dat bankje....overigens wordt deze dame begin november ook 33. Het is niet dat het zo vreselijk is maar had eigenlijk gehoopt dat ik voor/tegen die tijd zwanger/bevallen zou zijn van mijn 1e kindje....nouja, zwanger voor die tijd zou nog net kunnen...en anders de grens maar weer een jaartje verschuiven....
    Hoe is het verder met jullie? Ik heb nog steeds last van mijn onderbuik (naweeen van de eisprong?). Maar we doen dit weekend lekker lui....filmpjes kijken...tegoed doen aan kaasjes, stokbrood en salades en nog meer lekkere hapjes.....alleen de wijn heb ik toch maar achterwege gelaten...

11. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Oh Aldonza, dat klinkt ook erg lekker hoor. Lekker zo'n relax dag.

Hier gaat het goed. Ik voel me anders dan anders, mijn buik rommelt meer dan normaal. Ik weet dat het nog helemaal niet kan, maar ik heb er toch een goed gevoel over.

Welk spel zullen we gaan doen? Katan? Of Mens erger je niet?

Veel succes allemaal en dat de twee weken maar snel voorbij mogen vliegen.

Liefs, Jaycey

12. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Heey Meiden, ik heb een zwaar ongi gevoel...denk dat ik door ga naar de volgende ronde. Dat wordt een tweede IUI.

boehoooo boehooo

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

Jun 24, 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Damie,

dat is balen meid. Ik weet hoe het voelt. In ieder geval veel succes in de 2e ronde, als je ongi echt doorzet.

Groetjes, Jaycey

14. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Jaycey, dankjewel meid.... jij succes met je wachtdagen...hopen dat ze voorbij vliegen.

Ik ben op werk en heb echt geeeeeeeeeeen zin!

15. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Dami: ga voor je duimen dat het niet doorzet hoor.......

Mens erger je niet, hihi........

Hier ook raar gevoel in me lijf. Beetje ongi achtig gevoel, maar toch weer anders. Kunnen ook nog naweeen zijn van de eisprong.
    Echter de pregnyl injectie zijn hormonen waar je dus positief op kunt testen. Kan dus ook beetje nep zwangerschapssymptomen zijn!

We moeten maar afwachten..........
    Raar, me temperatuur was vanmorgen 0.1 gedaald! Heb nog nooit gehad sinds ik temp. (4e ronde) dat me temp daalt voor dag 8, om dan weer te stijgen en uiteindelijk weer te dalen voor ongi..............
    Had me nog zo voorgenomen me deze ronde niet zelf gek te maken, hihi...

grtjs
    Twinny

16. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Iedere maand voel je iets "nieuws" en dat geef hoop.... iedereen heeft er last van. Ik heb nu ook tintelende handen. Heb het gevoel dan mijn eten naar bovenkomt..zonder echt misselijk te zijn.

Ach ja, we moeten het toch ergens over hebben...

17. minou

minou Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,490
    0
    0
    Damie,ff afwachten dus,hopelijk is het niet je ongi...

Gek is dat he,dat je elke maand wel weer wat anders voelt...

En dan doe je een test en paar uur later ongi...dat had ik de laatste keer.

xxxxxx

18. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    2,330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja leuk....vind Katannen ook wel leuk....mijn vriend vind het een huisvrouwenspel.....(komt omdat hij zich frustreerd dat ik bijna altijd wint, dus hij moet ff afreageren :) ). Weet je....het is nog vroeg, maar vind het zo verdraaid lekker.....ik ga morgen lekker ff kruidnoten, brokken speculaas en gevuld speculaas halen voor op het bankje...Mmm vind dat altijd zo heerlijk. Kan me er ook echt misselijk aan vreten. Achja, dat past wel bij rest van de klachten die ik ook altijd voel in de ww...en ja Twinny ik neem me ook telkens voor om mezelf niet gek te maken....maar toch doe ik dat stiekem telkens weer.
    Damie die klachten die je gek maken heb je nu dus ook...ik hoop dat je gevoel er naast zit deze keer en dat je ongi wegblijft...kop op meid!
    Vandaag lekker nog dagje vrij gehad. In de tuin bezig geweest (wat een heerlijk weer is het toch nog....genieten), ramen gezeemd en zolder opgeruimd....heerlijk als je zo weer eens wat dingen opgeruimd hebt, eraan beginnen is altijd wat lastiger, maar als het dan klaar is is het toch wel lekker!

19. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Meiden, nog steeds geen :evil: maar het kan altijd nog komen....vooral niet positief zijn :D .

Vandaag heb ik helemaal geen ongi gevoel...mijn buik is wel een beetje onrustig. Ik wil morgenochtend een test doen...

Bedankt voor jullie lieve reactie!

20. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hoi meiden

Dami het wordt spannend hoor, kom morgen meteen kijken of het raak is ........

Aldonzo: lekker die december dingen......maar pas je straks wel een beetje op, want volgens mij zijn ze niet zo goed als je straks zwanger bent.......

Iedereen weer sterkte met afwachten...........pppfffff

Twinny

Share This Page