ok, het hoeft niks uit te maken he? maar ik snap dat als je dit altijd hebt dan is het moeilijk dat gevoel opzij te zetten. dikke knuff
Lieve Roca, een super dikke knuffel van mij ook! Ik begrijp je heel goed....bij mij ook temp. vanmorgen omlaag gegaan -van 37.0 naar 36.8
Hoi Luisa, Ook een hele dikke knuffel terug. Deze kun jij nu ook goed gebruiken. Geen bloed, geeft moed.... maar een daling van de temperatuur geeft niet echt veel moed he! Liefs Roca
Grazie lieve Roca! Tja, inderdaad: temp. daling is no good! Toch voel ik me niet zo verdritig vaandag. De zon schijnt, het voelt bijna zomer en ergens heb het gevoel dat het ooit goed zal komen! Ik stuur je dus een dosis van mijn optimisme, een kleine shot om je je snel beter te voelen.... liefs Luisa
Ik had vandaag willen testen als mijn temperatuur niet gedaald was. Maar ik weet gewoon dat de eraan komen, dus het heeft geen zin om nu alsnog te gaan testen. Luisa, bedankt voor je dosis optimisme! Een positieve instelling is inderdaad belangrijk. Vandaag even een dipje, maar alles komt goed! Liefs Roca
@ Roca....begrijp het meid! Stuur je vanaf hier ook wat hoop en steun! Kom snel weer uit je dip en ga voor de volgende poging! Let's go for it! Liefs Marjo
@Luisa en Roca...balen meiden... ...op naar de volgende ronde...kop op.. Wel fijn dat daar bij jullie het zonnetje schijnt,hier jammer genoeg nog niet....
hallo meiden vandaag voor echo geweest. en vanavond al pregnyl laten spuiten en vrijdag 2 de iui om half 12. we hebben weer moet. positief blijven maar. groetjes klazientje ga lekker op de wachtbank weer zitten en dan genieten van de zon die we het komend weekend krijgen
Meiden we gaan een stevigere bank neerzetten. De ene na de andere valt eraf. Luisa en Roca balen balen balen. Sterkte dames. Dikke knuffel. Klazientje suc6 met je spuit! Ik zal je plekje vast opwarmen want ik zit er vrijdag nog wel.
hoi geduld net me spuit gehaald. ze vroeg waar wil je hem doe maar in me arm. maar ik voelde me even niet goed. werdt wit zei me man. maar nu gaat het weer goed hoor groetjes klazientje
hoi hoi. ff raar vraagje hoor maar hebben jullie soms ook van die jank dagen? in de supermarkt 6 zwangere mutsen. maxima die is bevallen echt word er gewoo ngestoord van/ veel liefs Annika
heb wel jankdagen maar meestal wanneer ik denk aaaaaaaaah ik word nooooit zwanger! eigenlijk nooit om andere buiken en babies. Van de week wel een slik moment toen een collega vertelde dat hij opa werd... zijn dochter was dom geweest (zijn woorden) en per ongeluk zwanger geworden... grrrr denk ik dan...
Ik heb dat ook, als ik denk dat het nooooooit gaat lukken. Ook heb ik het moeilijk als anderen vertellen dat ze zwanger zijn, en heeeeeel snel zwanger zijn geraakt. Als ik dan de eerste shock te boven ben, dan kan ik toch heel blij zijn voor deze mensen. Daarna heb ik er een moeite meer mee.
Afgelopen vrijdag mijn vriendinnetje bevallen, dit weekend een ander die ik ken, nu Maxima. Mijn schoonzus en kennisje zwanger... Echt moeilijk! Als zo meteen mijn zusje ook nog komt.........