iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. riv

riv Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,339
    0
    0
    Drenthe
    Hoi iedereen,
    Gisteren ben ik weer ongi geworden helaas. Alle 6 de iui's zijn mislukt jammer genoeg.
    15 januari gaan we door met ivf dan hebben we een intake gesprek. Ik had eigenlijk gehoopt op een leuk verjaardags cadeautje maar helaas. Nou toch maar even genieten van mijn verjaardag. Ik wens iedereen nog steeds succes.
    Ik ga er even tussen uit.

Liefs Riv.

2. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Wat ontzettend balen en kl*ten voor je meid.... en met name dat dit de laatste iui ook nog eens was.
    Teleurstellingen zijn nooit leuk he!

Ik wens je alvast heel veel sterkte en suc6 toe 15 januari!

Daarbij wens ik je tevens ook nog hele fijne feestdagen, en een voorspoedig/vruchtbaar 2010 nieuwjaar!!!

Enneh niet te vergeten....alvast een fijne verjaardag he, ook al is het nu ff niet gepast.
    We duimen voor je in 2010.... Maar geef de moed en hoop nog niet op he meis!!!

Liefs

3. Esmeee

Esmeee Lid

Oct 16, 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohhh wat spannend...dat je nu dingen merkt en voelt die je nooit eerder hebt gevoeld. God ik zit nog maar op dag 1...nog twee weken wachten! hoe kom ik deze tijd door...ik heb nog nooit sympomen gevoeld..heb nooit last van zere borsten en dergelijk..ik hoop deze keer wel..dan is het iig anders dan anders. Ik weet trouwnes nog niet hoeveel zaadjes m'n man had. Ik weet wel dat ie de vorige zaadtest 280 miljoen had. En deze keer zei de mevrouw dat het er weer goed uitzag maar nog geen aantallen wist...hoor jij dat gelijk dan?

Dus dan is bij jou de oorzaak ook het slijm toch?? Gaan slijm is ook niet goed. ik heb vijandig slijm...vond het maar raar maar oke.

Ik zit in regio noordholland. Normaal kun je ook niet zomaar overstappen maar houd het er maar op dat ik flink mijn mond open heb getrokken omdat ik het zat was maar te doen wat een ziekenhuis zei wat ik moest doen. Klinkt misschien raar maar ik ben flink boos geworden op een gegeven moment en bedongen dat ik tijdens de wachttijd voor iui in dat ene ziekenhuis tijdelijk over mag naar een ander ziekenhuis. Zodra het eerste ziekenhuis zegt dta ik aan de beurt ben..stap ik waarschijnlijk over. alhoewel ik de manier van doen tot nu toe bij dit tweede ziekenhuis prima vind.

Oh ik vind het zo spannend voor je...vergelijkbare situaties...ik heb dus al mijn hoop op jou gevestigd....(zo even lekker de druk opgevoerd ;)) geintje natuurlijk! maar laat wel gelijk weten!

4. Esmeee

Esmeee Lid

Oct 16, 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL

Eruit met die emo's! doe ik ook. ben een emo-mens en ben slecht in verbergen. Je moet in deze fase van je leven ook gewoon goed voor jezelf zorgen ben ik achter gekomen en goed naar je gevoel luisteren! Als je iets niet wilt of ergens niet heen wilt gaan omdat je je gewoon niet sterk genoeg voelt of omdat je een slecht voorgevoel hebt over het bezoekje (bijvoorbeeld andere aankondigingen van zwangerschappen of andere zwangeren en dat kun je dan net even niet aanzien) dan ga ik dus ook gewoon niet. Weinig mensen weten het van onze situatie maar tegen de mensen die het wel weten zeg ik ook gewoon dat ik me gewoon niet sterk genoeg voel. Dat moet wel wennen moet ik zeggen want normaal doe je die verplichte sociale uitjes gewoon, en mensen verwachten ook gewoon dat je er bent! Nu ben ik er dus niet meer altijd en ik voel me dan schuldig..maar ook opgelucht omdat ik weet dat ik het goede doe.

Kortom wat ik wil zeggen: Je leert jezelf in deze fase wel goed kennen! Wat je voelt..en wat je nodig hebt..je MOET er wel naar luisteren en het niet negeren. En ook niets van wat je voelt in deze fase is slecht, maar volledig begrijpelijk. Vooral voor de mensen die in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben...de rest moet het gewoon maar slikken. Ik persoonlijk heb heel sterk het gevoel dat, ookal is dit een klote periode, ik er sterker uit zal komen. Hoe cliche kun je zijn maar ik meen het wel. :)

Zo, einde van mijn preek! ;)

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Het wachtbankje

Brabbel:
    Testen vanaf 15-12
    MaaikEmile: testen vanaf 16-12
    Ineke1983: Testen vanaf 17-12
    Tracey: Testen van 17-12
    Milk: Testen vanaf 18-12
    Zonnetje1980: testen vanaf 18-12
    Babysss: testen vanaf 20-12
    Joontje: testen vanaf 26-12
    Zeehondje: testen vanaf 27-12
    Esmeee: testen vanaf 29-12

Meiden....Kunnen we de taart misschien al aansnijden ;)???

View attachment 36327

Voor iedereen die nog ff moeten wachten, suc6 en nog ff geduld!

Liefs

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    IUI-meiden
    Aquilegia:3e IUI met puregon
    Babii: 1e IUI januari 2010
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12
    Be Happy (bijna 35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI in januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF
    Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad
    Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12
    Caro31 (33): 1e IUI (P75) teveel eitjes, 2e IUI teveel cystes, op naar IUI in december
    Chichi: 1e IUI in januari
    Cin1979: 1e IUI pregnyl, 2e en 3e IUI C100/P mislukt, rust/pilronde
    Dopey (bijna 34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI op 18-11 raak! Maar zit het goed?
    Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari.
    Esmeee: 1e IUI december (Clomid)
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e en 2de IUI mislukt... 3e IUI op 03-12
    Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan
    Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt
    Lauwtje: 2x vmk, 6e IUI mislukt, in januari verder
    MaaikEmile: 1e IUI feb mislukt, 2e IUI juni mislukt, 3e IUI 16-12 testen
    MilkHd (31): IUI op 03-12 (na gonal-f en pregnyl)
    Mindy74: 1e IUI op 19-11 (P75/P)
    Muurbloem: 1e IUI mislukt, 2e IUI test op 11-12 ZWANGER
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december
    Qweenie: 1e IUI op 11-11 mislukt. op weg naar 2e IUI
    Riv: 1e, 2e, 3e, 4e (vmk) en 5e IUI mislukt. 6e IUI mislukt (daarna IVF-15 januari)
    Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF???
    Sjan: januari prikinstructie IUI (puregon)
    Tracey: 4e IUI gehad op 03-12
    Willemijnp: 1e en 2e IUI mislukt (C100/P), 3e IUI P/P mislukt, 4e IUI op 12-11
    Wondertje79: hopelijk IUI december
    Zeehondje (29): 1e & 2e IUI mislukt, 3e IUI op 10-12, testen vanaf 27-12
    Zonnetje1980 (29): 1e IUI 03-12

Het wachtbankje
    Brabbel: Testen vanaf 15-12
    Milk: Testen vanaf 18-12

Wachten tot 2010
    Duivinnetje & chichi & Babii & Be Happy & ester75 & sjan & lauwtje

Zwanger door IUI!!
    1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 (mk 9w) & Marieke1610 (mk) & Pearl29 & Lauw & Angelica (bbz)
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (vmk) & Germini & Djaar77 & Muurbloem
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 & Emmy X (mk 5w) & Linda73
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (vmk) & Emmy X & Dopey (ma 10w) & Giegel (vmk) & Dopey 2e keer!
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie & Marsim
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    7e IUI: Funkie
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (mk) & Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa & seat (vmk) & bijltje77 (zw in zomerstop met clomid) & Marieke1610 & Giegel (weer vmk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

(even) geen IUI meer :(
    IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje
    Stop mmm: Giegel & Nuage
    Rust: Jorietje & Noesje

Ik heb geprobeerd om het te up-daten meiden, als er iets niet goed is...dan maar ff aanpassen oke!

Ik ga afsluiten nu, trusten allemaal en slaap lekker he.

Liefs

7. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    Hee meiden, wat is er veel geschreven zeg! ik heb niet bijgelezen, maar kom even melden dat ik vanavond dan toch echt ongi ben geworden. Ik kan dus van het wachtbankje af!
    Veel succes voor diegenen die er nog zitten, hopelijk wordt dit een roze kerst voor jullie!

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje

Dit kan dus heel erg per persoon wisselen hoeveel last je hebt.
    Is inderdaad wel anders bij jezelf prikken. Bij mij was het erbij gezegd dat pregnyl een beetje brand bij het inspuiten. Is het soort vloeistof. Maar daarna geen last van inspuiten gehad. En bijwerkingen, ja de een is er gevoeliger voor dan de ander.
    Succes in ieder geval.

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    IUI-meiden
    Aquilegia:3e IUI met puregon
    Babii: 1e IUI januari 2010
    Babysss (27): 2e IUI op 05-12
    Be Happy (bijna 35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI in januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF
    Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad
    Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12
    Caro31 (33): 1e IUI (P75) teveel eitjes, 2e IUI teveel cystes, op naar IUI in december
    Chichi: 1e IUI in januari
    Cin1979: 1e IUI pregnyl, 2e en 3e IUI C100/P mislukt, rust/pilronde
    Dopey (bijna 34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI op 18-11 raak! Maar zit het goed?
    Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari.
    Esmeee: 1e IUI december (Clomid)
    Ester75: januari
    Ineke1983 (26): 1e en 2de IUI mislukt... 3e IUI op 03-12
    Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan
    Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt
    Lauwtje: 2x vmk, 6e IUI mislukt, in januari verder
    MaaikEmile: 1e IUI feb mislukt, 2e IUI juni mislukt, 3e IUI 16-12 testen
    MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt
    Mindy74: 1e IUI op 19-11 (P75/P)
    Muurbloem: 1e IUI mislukt, 2e IUI test op 11-12 ZWANGER
    Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150
    Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december
    Qweenie: 1e IUI op 11-11 mislukt. op weg naar 2e IUI
    Riv: 1e, 2e, 3e, 4e (vmk) en 5e IUI mislukt. 6e IUI mislukt (daarna IVF-15 januari)
    Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF???
    Sjan: januari prikinstructie IUI (puregon)
    Tracey: 4e IUI gehad op 03-12
    Willemijnp: 1e en 2e IUI mislukt (C100/P), 3e IUI P/P mislukt, 4e IUI op 12-11
    Wondertje79: hopelijk IUI december
    Zeehondje (29): 1e & 2e IUI mislukt, 3e IUI op 10-12, testen vanaf 27-12
    Zonnetje1980 (29): 1e IUI 03-12

Het wachtbankje
    Brabbel: Testen vanaf 15-12

Wachten tot 2010
    Duivinnetje & chichi & Babii & Be Happy & ester75 & sjan & lauwtje & milk

Zwanger door IUI!!
    1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 (mk 9w) & Marieke1610 (mk) & Pearl29 & Lauw & Angelica (bbz)
    2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (vmk) & Germini & Djaar77 & Muurbloem
    3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 & Emmy X (mk 5w) & Linda73
    4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (vmk) & Emmy X & Dopey (ma 10w) & Giegel (vmk) & Dopey 2e keer!
    5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie & Marsim
    6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner
    7e IUI: Funkie
    10e IUI: Mandy80
    Zwanger in rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (mk) & Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa & seat (vmk) & bijltje77 (zw in zomerstop met clomid) & Marieke1610 & Giegel (weer vmk)
    Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21

(even) geen IUI meer :(
    IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje
    Stop mmm: Giegel & Nuage
    Rust: Jorietje & Noesje

10. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo weer alle verhalen bijgelezen. Wat wordt hier toch veel geschreven.

Over de gevoelens: hier heb ik dus ook erg last van. Toen wij wilde vertellen dat het niet lukte en naar de huisarts gingen hoorde we dat schoonzus zwanger was (en die riep altijd dat ze nog niet aan kinderen toe waren). En dan moet je gaan vertellen hoe het bij ons zit. Heb hier heel veel moeite mee gehad. En de nodige problemen door gekregen. Contact met schoonfamilie is heirdoor erg veranderd. Want tijdens haar zwangerschap werd het mij kwalijk genomen dat ik voor mezelf koos. Na heel veel ruzie gaat het nu iets beter met het contact. Heb nog moeite hoor met mijn neefje. Waarom hun wel en wij niet. Maar ook ik ben door de situatie veranderd en kies eerder voor mezelf. Alleen jammer genoeg wordt het dus niet altijd in dank afgenomen en is er begrip voor. Leg tegenwoordig hun opmerkingen naast me neer. Heb het opgegeven dat ze ooit enig begrip gaan tonen hoe het voelt. Je weet ook pas hoe het voelt als je in de mmm zit. Heb ooit aan de andere kant gestaan dat iemand mij vertelde dat het niet lukte om zwanger te worden. Het is vervelend, maar de pijn en verdriet voel je niet zo.

Maar zorg inderdaad goed voor jezelf. Dat is belangrijk.

Hier verder erg zenuwachtig over hoe en wat. Heb het idee ongi te worden, maar nog niks te zien. Nog 2 hele dagen dat het kan. En het duurt zo lang. Ben erg onrustig en zit elke keer te kijken of er al iets te zien is. Durf ook niet te testen om eerlijk te zijn. Bang voor de teleurstelling. Merk nu al dat ik tegen huilbuien aan zit. Ben erg emotioneel al sinds gisteren.
    Zeker als je vermoed dat je het moet worden en het dan niet komt.

11. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    morgen meiden

waarom ben ik van de lijst als ik mag vragen?

riv@ rot duivels veel succes met ivf
    milk@ rot duivels jij een knuf

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

May 8, 2008
    3,947
    0
    36
    Noord Holland
    kijk eens helemaal onderin!

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Hmmmm, wat vervelend en balen voor je meid.... Waarom blijven die red devils toch niet weg!!!
    Ik zie nu bij je banner dat je nu rustpauze hebt???
    Is het omdat het zknhuis/lab rond de feestdagen gesloten is of wil je sobiso ff een time out tijdelijk?!

Liefs

14. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    Dat heb je goed gezegd meissie.... Mensen die zelf niet in de MMM zitten, weten totaal niet waar ze over praten.
    Voor de buiten wereld is het misschien allemaal zo vanzelfsprekend....en kan me soms mateloos aan ergeren.

En wat jezelf ook al zei, je kunt ook het beste naast je neerleggen...want je hebt jezelf er uiteindelijk mee he!
    Dit heb ik inmiddels ook wel geleerd he.

Want zelf heb ik 2 jonge zusjes nog onder mij, en echter hebben zij inmiddels al een kleine (op natuurlijke manier).
    Dan denk ik wel eens bij mn eigen; waarom zij wel en ikke niet!!!
    Wat dat betreft is het echt soms oneerlijk verdeeld....

Maare.....nog paar dagen meid, dan weet jij hopelijk nu ook meer.
    Nog ff doorbijten....!

Liefs

15. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    milk@ sorry niet gezien heb niet geslapen van nacht hele nacht in ziekenhuis geweest met mijn schoon vader had last van de borst en buik is weer mee naar huis gegaan gaat wel goed nu

16. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jeetje marnat, dat is wel even schrikken dan. Rust vandaag maar lekker uit.

Mijn banner klopt niet helemaal volgens mij. Want morgen zit ik op dag 14 na iui. Dus inderdaad nog even doorbijten voor me. Maar ik ben bang dat ik ook gewoon de rode duivels krijg ipv een witte engel.
    Mijn lichaam geeft de signalen van ongi worden af jammer genoeg. Vanmorgen al een potje zomaar zitten janken. Heb nu al een baalbui. En dat voordat ik ongi ben geworden.
    Zit er vandaag weer even helemaal emotioneel doorheen. Waarom gaat alles zo moeilijk vraag ik me dan af. Daarbij gaat mijn werk ook nog reorganiseren, wat gaat dat nog brengen. Mag wel blijven, maar ja op dezelfde voorwaarde hoop ik dan maar.
    Soms zit ik weleens aan ander werk te denken, maar geen idee wat. Werk nu in de zorg, dus eens in de 4 weken een weekend (en dat is luxe, want meestal is het om de week). En dan de feestdagen enz. En als er zieken zijn moet je weer extra komen enz. Soms baal ik wel van het geheel allemaal.
    Maar ja, bui trekt vanzelf vast wel weg hoop ik.

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

Nov 22, 2009
    929
    0
    0
    @ Marnat, wat weer nare en vervelende toestanden....Hopelijk gaat het nu stukken beter met je schoonvader.
    Doe jij maar kalmpies aan vandaag, en rust zeker maar ff uit.

@ Zonnetje, soms kun je van die dagen hebben he, dat je flink de P erin hebt, en daarbij huilbuien.
    Het is heel menselijk meid, ook ik heb dit wel soms he.
    Dan heb je echt het gevoel; schiet mij maar lek!
    Ik ga meestal ff weg, afleiding zoeken....dit wil wel eens helpen.
    Even wat andere dingen aan je hoofd.
    Maar KOM OP meissie, ik weet dat het (soms) moeilijk is....maar ook voor jou/jullie komt er ook echt wel een wondertje he!
    Wat dat aangaat is het leven soms bikkelhard...
    Maar we mogen niet bij de pakken neerzetten... Achter de donkere wolken schijnt nog altijd de zon.

Misschien een kopje warme "kamille thee"???
    Dit werkt rustgevend....

Liefs

18. Marnat

Marnat VIP lid

Aug 10, 2009
    29,821
    3
    38
    Female
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    zonnetje dat was zeker schrikken ik ga zo nog even naast manlief kruipen in bed

het even niet meer zien zitten ken ik heel goed meid dikke knuf

duivinnetje @ toen we thuis kwamen ging het wel goed hij durft de wc deur niet op slot te draaien hij is zelf ook flink geschrokken
    ik bel hem vandaag nog wel

19. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Nadeel is dat als ik zo bui heb ook meestal geen zin heb om weg te gaan. Ben net wel even boodschappen wezen doen en langs mijn oma gegaan. Hoorde gisteren dat het niet zo goed met haar ging, dus dacht moet maar eens langs. Ga niet zo heel vaak, ze zit in een verpleeghuis en is dementerend. Er is geen normaal gesprek mogelijk met haar.

Baalbui komt ook deels voort uit het feit dat ik denk dat de ongi eraan komt. Had zo gehoopt zwanger te zijn dit jaar met kerst. Loop al een jaar in het ziekenhuis namelijk, vorig jaar was alle aaandacht voor schoonzusje die zwanger was en zo zielig, want ze was erg misselijk geweest. En dit jaar gaat alle aandacht naar neefje toe. Dat weet ik nu al, merk het op verjaardagen ook. Snap het wel, maar leuk is het niet. Schoonzus en zwager is gevraagd om het kerstdiner te bedenken. Ons werd 2 weken later dat even medegedeeld en als we inspraak wilde hebben moesten we hun maar bellen. Kerstdiner is bij schoonouders. Dat soort dingen dus. Heb altijd het gevoel dat schoonouders heel erg naar schoonzus/ zwager trekken en ze beetje voortrekken.

Heb dus ook totaal geen zin in kerstdagen. Dit is de 3e kerst zonder zwangerschap ben ik bang.

Wel weer beetje bijgetrokken gelukkig, gebruik zelf rescuedruppels. Werkt ook rustgevend. Maar ga straks ook even kopje kamillethee zetten.

Wordt moe van mezelf, loop 10 keer naar de wc om te kijken of er al wat te zien is. Maar nee hoor, nog niks.

Ga vanmiddag maar de kerstkaarten verder maken, dan zijn die misschien nog beetje bijtijds klaar. Ik maak ze zelf namelijk.

20. Esmeee

Esmeee Lid

Oct 16, 2009
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ zonnetje: balen allemaal joh. Ik zag ook zo op tegen de kerst omdat mijn schoonzus ook zwanger is....heb het zo geregeld dat we op vakantie gaan tweede kerstdag en eerste kerstdag bij mijn fam zijn. Daarnaast heb ik met ze gecommuniceerd dat ik het moeilijk vind allemaal samen te zijn. Ik wil dat zij blij zijn voor haar en zich niet inhouden voor ons. En met name voro mij omdat ik de emotionele van ons 2 ben. Ik voel me dan bezwaard en ga ook voor hen denken...en voel me dan erg gespannen worden. Ik heb gezegd niet meer samen te willen zijn als ik me niet sterk genoeg voel. En dat geeft zoveel ruimte!! is dat niet wat voor jou? In het begin deed mijn schoonzus daar wel moeilijk over...na 3 gesprekken was ze bijgetrokken. Mijn schoonmoeder deed vanaf moment 1 begripvol. Gelukkig. Ik snap dus je gevoel....je kutn het proberen zo fijn mogelijk voro jezelf te maken...??

@Marnat: succes meis!!

Share This Page