iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    thuiszorg lijkt me wel enorm leuk werk om te doen:):)

en bedankt voor je lieve reactie,waardeer ik zeer:):)
    en indd we kunnen wel bij elkaar op de koffie,dan kunnen we wwel een dag vol lullen over de knieen van onze mannen hahahha:p:p.

2. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland

ow wat balen,ik had wel goede hoop voor je.
    wat is utrogestan als ik vragen mag?:)

3. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    wat lief dat je ons even op de hoogte houdt!!
    maar dat ze een keizersnede krijgt doen ze vanwege de wond die er inwendig zit zeker?
    goed dat de operatie goed verlopen is.

4. zeehondje

zeehondje VIP lid

30 okt 2007
    5.754
    0
    36
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    ineke; wat balen zeg. Maar ik ken het. Ik gebruik ook utrogestan. Ik moet het na de iui 14 dagen gebruiken en dan stoppen. Tot nu toe wordt ik dan 3 of 4 dagen ná het stoppen ongesteld. Hadden ze jou niet verteld dat het je menstruatie kon uitstellen?

5. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Jawel Zeehondje, maar de gyn zei dat het niet met iedereen zo was dus moest ik gewoon testen en dan contact met hem opnemen...
    Toch altijd vervelend als je zoveel symptomen hebt en dan moet vaststellen dat het elke keer opnieuw van de Clomid, Pregnyl en Utrogestan komt... krijg al de hele dag bijna geen hap binnen en komt ook daarvan :(
    Hopelijk laten de duivels dan nu nog enkele dagen op zich wachten zodat ik niet in het Nieuwjaarsweekend op FM moet!

Utrogestan is een capsule die je oraal of vaginaal (ik) moet innemen/opsteken om je progesterongehalte te doen stijgen (betere innestelling)

6. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    Ik weet niet of IUI bij ons doorgaat ......pff ik test net 2 keer positief met KV testen :S

7. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Haha Sjan dat is toch geweldig, dat zou betekenen dat je ZWANGER bent!!!!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit :D. Gefeliciteerd!!!

Ineke, wat jammer dat het niet gelukt is, dikke knuffel voor jou.
    Hier nog iemand die nu voor het eerst utrogestan slikt, zit vandaag een week na IUI en sinds gisteren ook vlagen van misselijkheid en pijnlijke borsten ;) Komt vast van die hormoontjes. Maar idd ik moet ook gewoon doorslikken en als ik niet ongesteld word dan testen. Mocht het nl wel positief zijn dan moet ik die bolletjes doorgebruiken tot plus minus 10 weken zwangerschap...

Zo even oppimpen :p en dan een wandelingetje door de sneeuw maken naar mn werk (ik woon wel in het Noorden, pfffff wat een sneeuw :))

Iedereen een heel fijn weekend, liefs van mij..

8. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje

Soms ook niet hoor. Zou eerst evt zondagavond extra werken, toch niet nodig. Wordt je uur later gebeld dat er iets mis in gegaan met inval voor zaterdag, zou je dan kunnen. Oke is goed.
    10 min later, is niet nodig, stond verkeerde naam op. Zucht, hier wordt je zo moe van. En dat dan ook nog op je vrije dag.
    Leuk hoor die thuiszorg.

9. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @ineke: balen voor je.

@sjan: gefeliciteerd, dat is toch harstikke mooi dat het zo gelukt is.

@joontje: gelukkig woon je dan dus niet ver van je werk vandaan.

Heb me weleens afgevraagd hoe ik dat zou moeten doen met mijn werk dan. Ik werk dus in de zorg van de thuiszorg en heb dus zo als 10 mensen op de dag als het tegen zit. En een gedeelte kan ook echt niet zonder ons. Dan eten en drinken ze bv niet, vergeten medicijnen enz. En de mensen wonen niet allemaal op een rijtje. Nou ja, gelukkig is het hier nooit zo heel heftig wat betreft sneeuw.

Het schijnt grote kans te zijn op een witte kerst. Het blijft vrij koud, dus deze sneeuw blijft nog wel even liggen.

10. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Goedemorgen dames,

dat is wel mooi maar zoals begrijpelijk snappen jullie dat ik niet te hard van stapel wil lopen.
    vanmorgen eerste urine opgevangen straks weer testen mannetje is gaan halen.....

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    sjan, wat spannend! ik zou het wel een stunt vinden hoor, zwanger voor je eerste IUI ;)
    Ik blijf voor jou en sjanman duimen!

12. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Goedemorgen,

daar ben ik weer! ik heb weer getest met clearblue digitaal met indicator en ja hoor zwanger 1-2 weken dus echt pril!
    Dus denk dat ik er wel voorzichtig van uit mag gaan....

dankjullie wel voor de lieve reacties.

13. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Spannend sjan!!! Ik duim voor je!!!

14. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    wauw sjan, gefeliciteerd! ben je al ooit eerder zwanger geweest, of is dit echt de eerste keer?
    hopelijk kun je er van genieten!

15. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Hey meis,

nee dit is echt de eerste keer.
    bij ons was spontaan onmogelijk manlief heeft slechte zaad.
    bijna 3 weken geleden laparoscopie gehad eileiders doorgespoeld op verzoek van arts geklust en 1 x maar en die was meteen raak.

hoop dat het blijft zitten me enige angst nu is dat.

16. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland

gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
    hoe voel je je?

17. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    @ Sjan....Meid, VAN HARTE GEFELICITEERD HE!!! echt superrr voor je.
    Kun je nagaan dat de wonderen de wereld nog niet uit zijn, omdat je al omschreef dat je manlief slecht zaad had.
    Je hoeft maar 1 beste zwemmer ertussen hebben he, en dan moet het lichaam de de rest doen.
    Meid...geniet er lekker van, en hopelijk loopt alles voorspoedig....het is je gegund!

@ Ineke, Hmmm wat vervelend weer die rooie duivels zeg!
    Waarom blijven ze nou verdikkeme niet weg....
    Ik hoop volgende ronde meer geluk meid.

@ Joontje, ik woon zelf in het noordoosten van het land he, en betreft sneeuw valt hier gelukkig tot nu toe nog mee.
    Maar als ik het weerberichten moet geloven, krijgen we vandaag of morgen weer een aantal cm. sneeuw dr bij :x.
    Sneeuw is leuk, maar niet als jezelf erdoor heen moet rijden, grrrr!

@ Zonnetje, volgens rtl4 (gisteren) zouden we indd misschien een witte kerst krijgen he!
    Dat zou een keertje tijd worden ;)....
    Zolang het koud blijft, en ook blijft vriezen....dan witte kerst.
    Maar heb net ff gespiekt op knmi.nl... En aankomende week blijft het vriezen he....

Dus meiden....pak jullie arreslee maar vast uit de schuur, en haal de schaatsen maar uit het vet :D.

Fijne dag en weekend verder....

Liefs

18. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    In Brabant
    Dank jullie wel lieve dames,

Hoe ik me voel alleen moe verder steekjes en last van stoelgang maar ben niet echt misselijk ofzo....

liefs

19. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    ook geen gevoelige borsten?
    niet dat dat moet hoor maar dat lees ik heel veel.

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @sjan: gefeliciteerd, geniet ervan.

Hier hebben we geen arreslee of schaatsen. Heb begin dit jaar wel een "bob"slee gekregen. Maar daar pas ik eigenlijk heel slecht op.
    Heb die geprobeerd in het sauerland, was wel grappig, maar ik was niet meer echt droog daarna.

Deel Deze Pagina