Elke zwangerschap is verschillend meid.... de 1 heeft meer symptomen dan de andere he En per vrouw ook verschillend overigens... Liefs
Ik heb geen van beide he Zonnetje, hmmm.... Maar als ik het weernieuws zo volg, wordt het tijd dat ik me wat aan ga schaffen vd week, hihi. Liefs
daarom zei ik al niet dat dat moet ik weet als geen ander dat het niet hoeft,ze waren bij me eerste zwangerschap ook niet gevoeliger dan anders,maar je leest het gewoon een heleboel.
IUI-meiden Aquilegia:3e IUI met puregon Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI in januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12 Caro31 (33): 1e IUI (P75) teveel eitjes, 2e IUI teveel cystes, op naar IUI in december Chichi: 1e IUI in januari Cin1979: 1e IUI pregnyl, 2e en 3e IUI C100/P mislukt, rust/pilronde Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI ! helaas miskraam Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari. Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e en 2de IUI mislukt... 3e IUI op 03-12 Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt Lauwtje: 2x vmk, 6e IUI mislukt, in januari verder MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Mindy74: 1e IUI op 19-11 (P75/P) Muurbloem: 1e IUI mislukt, 2e IUI test op 11-12 ZWANGER Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Qweenie: 1e IUI op 11-11 mislukt. op weg naar 2e IUI Riv: 1e, 2e, 3e, 4e (vmk) en 5e IUI mislukt. 6e IUI mislukt (daarna IVF-15 januari) Seat: mogen we verder met IUI nr 4 of starten met IVF??? Sjan: januari prikinstructie IUI (puregon) Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Willemijnp: 1e en 2e IUI mislukt (C100/P), 3e IUI P/P mislukt, 4e IUI op 12-11 Wondertje79: hopelijk IUI december Zeehondje (29): 1e & 2e IUI mislukt, 3e IUI op 10-12, testen vanaf 27-12 Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Het wachtbankje Brabbel: Testen vanaf 15-12 Ineke1983: Testen vanaf 17-12 Babysss: testen vanaf 20-12 Joontje: testen vanaf 26-12 Zeehondje: testen vanaf 27-12 Esmeee: testen vanaf 29-12 Wachten tot 2010 Duivinnetje & chichi & Babii & Be Happy & ester75 & sjan & lauwtje & milk & zonnetje1980 & MaaikEmile Zwanger door IUI!! 1e IUI: Draaimolen & Misslayla & Jea & Bengel & Aurelie & LongingtoBe & Marije1980 & Marientje & Nursy & Hannelore & puck1234 (mk 9w) & Marieke1610 (mk) & Pearl29 & Lauw & Angelica (bbz) 2e IUI: Aurelie & Zonneschijn & Jannes & Nic79 & Waarom & Ollebolleke & Vruchtje24 & Marooz & LizaM & Sunnycloud & Penelopea & Caecilia & Sen13 (vmk) & Germini & Djaar77 & Muurbloem 3e IUI: Jalena & Enise & Funkie (vmk) & Kiezelsteentje & Sen13 & Emmy X (mk 5w) & Linda73 4e IUI: Natasja & Marisha & Nataly & 10uss & Jinky & Funkie (vmk) & Emmy X & Dopey (ma 10w) & Giegel (vmk) & Dopey 2e keer(vmk) 5e IUI: Otter68 & Mariel77& Franka & Stitchie & Marsim 6e IUI: Hippel & Cilianne & Sooner 7e IUI: Funkie 10e IUI: Mandy80 Zwanger in rustronde: Jale & Meisje0123 & Roosje83 (wel medicijnen) & Anouk (mk) & Nikkie & Hanneke78 & Ilonaa & seat (vmk) & bijltje77 (zw in zomerstop met clomid) & Marieke1610 & Giegel (weer vmk) Zwanger na stoppen behandelingen: Marieke21 (even) geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Giegel & Nuage Rust: Jorietje & Noesje Even mijn leeftijd veranderd. Ik ben niet meer "bijna 35", sinds vandaag ben ik 35....
Even een update van deze kant, helaas gister op dag 35 toch nog ongesteld geworden... maar ook goed nieuws, we hebben op 11 jan. 2010 al voorlichtingsavond IVF/ICSI in zh, week daarna na-gesprek met fert. arts en 2 wkn daarna prikinstructie, dus dat is allemaal lekker vlot... Voel me goed eigenlijk, lekker de kerst en oud en nieuw voor de deur. Tuurlijk ik had graag de familie en ons een super kerstkado willen geven, maar goed het is niet anders. Positief op naar een nieuw jaar !! Er is weer zo ontzettend veel geschreven, dat ik het bijna niet kan bijhouden, ik zal morgen eens even lekker gaan lezen... Fijne avond allemaal. Liefs Hope76
Jee Sjan, wat een blijdschap en onzekerheid nu bij jullie zeg. Dat zeer slechte zaad heeft het toch maar geflikt! Be happy; nog op de valreep - gefeliciteerd!
be happy: alsnog gefeliciteerd. hope: balen dat je toch ongi bent geworden. Nu hopen dat ivf gaat lukken. Succes. Hier eigenlijk dit jaar geen zin in feestdagen. Maar ja hoort erbij. Daarnaast heel druk op het werk, hebben een chronisch personeelstekort.
Nou niet echt je weet toch als je ongesteld moet worden zetten je borsten op zo een pijn is het dan. Het is ook erg pril dus het kan nog komen
Nog gefeliciteerd met je verjaardag, Be Happy! Hope, grrr, toch ongi na al die dagen overtijd... Sjan: het blijft een wonder! zo zie je maar dat dat doorspoelen enzo de weg vrij heeft gemaakt voor dat ene goede zaadje
Be Happy, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Hier alweer ongi geworden. Het nieuwe jaar geeft weer nieuwe kansen.
balen,hopenlijk doet ivf wonderen,zijn er bij jullie ook dingen gevonden waardoor het zwanger worden niet lukt?(misschien heb ik dat al gevraagd maar weet het ff niet meer sorry)
ook al,jeetje dat gaat niet goed hier hoor dames!! laten we de volgende ronde ervoor zorgen dat ze voor een 9a10 maanden weg blijven ofzo?
Hoi Babysss: dank je, hopelijk doet IVF zijn wrek en hebben wij net dat ene extra zetje nodig... Bij ons is het een onbegrepen zwangerloosheid (zeg ik da eignlijk goed ?) Elk gval, ze wetenhet ook niet, bij beide is er nietsaa de hand.. Nou goed, we gaan op voor de IVF. Fijne zondag. Hope76
hoi meiden ik ben er weer ik heb niet terug gelezen dat is me te veel ik las wel dat hope ongi is balen meid dikke knuf sjan zwanger meid gefeliciteerd verder ieder die het nodig heeft knuf oja en ik ben ook ongi dat wisten we he en jaaaaa de boom is er uit en ik ben weer thuis liefs marnat
Hé wat fijn Marnat, dat je weer thuis bent. En alles is goed, toch? Hoe voel je je verder? p.s. waar is de lijst eigenlijk?
zeehondje@ alles is goed verlopen sneller als ik verwacht ik voel me goed ik zit achter de laptop zonder vleesboom
Hey Marnat, wat fijn dat alles goed is gegaan en dat je weer thuis bent. Welkom thuis zou ik zo zeggen. Dus zonder boom maar hopelijk zit je wel gezellig bij de kerstboom Sneeuwt het bij jullie ook zo erg?? We hadden al veel maar nu wel erg veeeeeeeeel.. Ach ja dan maar lekker op de bank met dekentje en de kaarsjes aan. Dikke sneeuwknuffel van mij