iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Duivinnetje, dank je wel voor het aanpassen.

Brabbel, ben je dan alweer voor echo geweest na je 'rare' ongesteldheid?

Zeehondje, nee jammer genoeg kortste LF tot nu toe, donderdag zit ik alweer op dag 3 terwijl we 2e kerstdag pas mochten testen.

Hoe staat het bij de rest van jullie door heel NL met het weer??

2. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Heb weer veel bij te lezen zie ik...

@joontje; balen voor je, heel veel sterkte!

@iedereen op t wachtbankje; succes en ik duim voor jullie!

@duivinnetje; hier, 2 pannenkoeken met ontbijtspek! wanneer ga jij iets lekkers maken voor mij??

begrijp t gevoel heel goed wat betreft de feestdagen. Zowieso staat mijn hoofd niet naar kerst en gezelligheid want mn schoonmoeder is in juli overleden en dat is een groot verlies voor ons. Met zwanger worden wil het ook niet lukken dus dat zit allemaal gewoon niet mee. Gelukkig kan ik wel genieten van mn 2 stiefdochters en neefje en nichtje, voor hun moet je gewoon doorgaan. Maar het blijft allemaal pijn doen. Normaal gesproken ben ik al vroegtijdig in de feeststemming maar ik ben blij als de feestdagen voorbij zijn. Tegen oud en nieuw zie ik ook op want normaal gesproken komen er veel mensen bij ons langs maar ik heb helemaal geen zin om gezellig te doen..

3. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

18 jan 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    begint aardig te dooie hier in den haag. maar heb begrepen dat het maar van korte duur is en dat het weer flink gaat sneeuwen... ben benieuwd hoe het openbaar vervoer er dan weer voorstaat! :(

4. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    @ Joontje, graag gedaan hoor meissie ;).
    Betreft het weer hiero... het dooit aardig en de wegen zijn nu relatief (bijna) weer mooi schoon.
    Ik heb begrepen van rtl4 vanavond, dat gedurende week "kwakkel weertje" wordt.
    Gaat heel licht vriezen s'nachts, en overdag dooien....
    Maar daarbij hebben ze ook al weer over sneeuw en regen tegen eind vd week.
    Witte kerst :(:(:( ik heb geen idee....hmmmm!

@ Maaike, nou meid... doe is een voorstel, hihi
    Wat vind je lekker?! :p

Zo....grotendeels boodschapjes weer binnen voor de kerst, en wat een mega drukte bij de winkels :x.
    Donderdagavond ff brood bakken, vlees aanbraden alvast...mmm, ik krijg er nu al honger van :).

Meiden....alvast;

Bekijk bijlage 38671

Liefs en digi knuff "Duivinnetje"

5. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje, dit is wel erg zuur. Sterkte meisje.

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Het was deze maand gewoon pik en pik zwart.
    Niks roods aan te bekennen, en heeeeele dikke drap:)
    En gewoon maar 3 dagen, meestal toch wel een dag of 4.

7. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63

Aankomende donderdag voor de inwendige echo, en eventueel een follikelmeting.
    Anders maandag weer terug komen.
    Ik denk dat de tweede IUI er toch wel snel aan zit te komen.

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ik had het niet gedacht en zie welk traject ons te wachten staat; ICSI.

We gaan met z'n allen voor een roze 2010!!

9. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Klinkt als een erg grote schoonmaak. Hopelijk levert het je uiteindelijk ook iets op.

10. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    timon ik doe met je mee zonder vleesboom he joepie 2010 word een roze jaar voor ons allen met hulp of niet maar het gaat goed komen isci kom maar op

11. Dopey

Dopey Bekend lid

21 nov 2008
    893
    1
    0
    Dag dames, ik schrijf even niet zo actief mee, daar hebben jullie vast begrip voor ;) het gaat hier best aardig hoor, we zijn de klap wel zo ongeveer te boven. Nu is het wachten tot mijn cyclus weer op gang komt en dan gaan we door met IUI, want ik ben er wel mooi zwanger door geworden! De arts is ook voor ons aan het uitzoeken wat we aan extra onderzoeken gaan doen, omdat het nu de 2e keer is dat het misging. En ze zei ook: 1x is pech, maar 2x dan is er iets loos, alleen vinden we het soms niet. Nou ja afwachten he, half januari hebben we een afspraak. Ik wens jullie allemaal alvast een heel fijne kerst en een heel gezond, vruchtbaar en babyrijk 2010! liefs Dopey

12. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @maaikemile: kan me voorstellen dat je dan geen zin hebt in de feestdagen. Was je schoonmoeder jong of niet? Is hoe dan ook erg daar niet van.

@brabbel: wat raar, heb je het nagevraagd aan ziekenhuis hoe of wat. Succes in elk geval.

@dopey: snap het helemaal. Hopen dat ze wat kunnen vinden. Sterkte.

Hier is het aardig gedooid, maar op de kleine wegen is het nu een ijsbaan. Al paar keer bijna onderuit gegaan op de stoep. Want ook daar een ijsbaan. Alle fijngestampte sneeuw is nu bevroren. Dus loopt voor geen meter. En de prut op sommige stukken is ook niet alles. Had soms totaal geen grip met auto.
    Je hoort dan de wielen wegslippen, maar vooruit kom je niet.
    Maar de doorgaande wegen waren prima te doen.

Voor iedereen prettige kerstdagen en een vruchtbaar 2010.

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Hey hey meiden,

@ Brabbel, is zeker indd een erggg vreemde kleur he...zoiets zelf heb ik nog nooit meegemaakt.
    Hopelijk weet je donderdag hier meer over meid, of dat ze iets kunnen vinden waar die "zwarte drap" evt. vandaan komt.
    In iedergeval veel suc6 he!

@ Dopey, ik hoop dat ze in januari meer kunnen vinden hierdoor.
    En ben benieuwd wat voor onderzoeken ze zoal evt. gaan doen.
    Ik wens jou ook hele fijne feestdagen meis....en gezond/gelukkig vruchtbaar 2010!

@ Timon, zeker weten meid....ROZEKLEURIG 2010!!!

@ Zonnetje, Hier ligt nog restjes vd sneeuw he....en veel drap, met name als het overdag gedooit heeft.
    Maar denk geen witte kerst meer dit jaar :(...

ALL, zo....nog 1 dagje werken, dan een lange WEEKENDDD!
    Morgen nog ff paar kleine boodschapjes ophalen, en morgenavond druk bezig zijn met de voorbereidingen.

Liefs

14. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Aan alle meiden,

Bekijk bijlage 38865

Hele fijne/prettige feestdagen allemaal...En voorspoedig (vruchtbaar) 2010!

Laat de "Witte Engel" zijn werk maar doen, ipv die ellendige vervelende rooie duivels!

Liefs en knuff....:)

15. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ligt nog best wel wat sneeuw hoor. Hele tuin vol. Of ijssneeuw, is betere omschrijving.
    Dus misschien nog beetje witte kerst. Of het moet heel hard gaan dooien.

Morgen ook nog 1 dag en savonds alvast ook wat voorbereiden. Gaan zelf kerststol maken en voor 2e dag ook allerlei dingen.
    Ga stoofperen maken en dat duurt nogal even. Dus die doe ik alvast morgen. Zaterdag dan nog gevulde eieren en gehaktballetjes. Vrijdag wordt er gewoon gekookt voor me, dus hoef ik weinig te doen.

Heb gelukkig alles al, ben morgen toch niet optijd thuis voor boodschappen denk ik (tegen 17uur pas thuis)

16. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    hallo,hier ben ik dan ook even weer............
    ik vind het wel jammer dat er echt niemand is die even heb gevraagd hoe het met mij gaat......en er was meteen al op de lijst neergezet dat de iui is mislukt?heb ik dat gezegd?volgens mij niet.maar bij deze de iui is inderdaad mislukt.
    ik ben alleen een tijdje hier niet geweest omdat ik me totaal niet goed voel echt gewoon totaal niet,die hormonen slopen mij affentoe gewoon,ik hoef hier nu even niet aan te zitten vanwege vakantie in het ziekenhuis,en dit vind ik ook wel ff lekker eerlijk gezegd want ik heb een hoop aan mijn kop momenteel......het gaat zeeeeeeeeeeer slecht met de oma van mijn vriend,ze ligt nog in het ziekenhuis maar t kan ieder moment echt afgelopen zijn en ik voel me zow .... want ik zag haar een beetje als mijn 2e moeder,ik kon het zooooooooow goed met haar vinden en ze heeft ons in moeilijkere tijden zoooooow goed geholpen. maar goed dit is dus ook 1

17. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    grote reden waarom ik hier even niet meer geweest ben

18. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @babysss: ik denk dat je het niet teveel moet aantrekken dat er niet gevraagd wordt hoe het met je is. Merk aan mezelf dat ik meestal reageer op wat er de laatste keer getypt is. Omdat dit een wat drukker topic is, vind ik het best lastig om alles van iedereen te onthouden. Schrijf nog op een ander topic, daar zijn nu nog maar een paar meiden actief (stuk of 6). Dus dat is wat overzichtelijker en makkelijker te onthouden.
    Banner wil ook weleens een geheugensteuntje zijn voor mij.

Maar kan me voorstellen dat je een moeilijke tijd hebt. Is niet niks nee als iemand heel slecht ligt. Zeker niet als je zo een goede band hebt.

Wel jammer dat de iui mislukt is.
    Heel veel succes en sterkte de aankomende tijd. En neem de tijd voor jezelf.
    En ik hoop dat het toch nog een paar mooie feestdagen mogen worden. Ondanks de pijn en het verdriet.

19. babyssss

babyssss Lid

11 dec 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    bedankt zonnetje,maar een mooie feestdagen worden het niet,kans is heel groot dat ze de kerst niet eens haalt!
    zijn oma is morgen ook nog eens jarig notabene,ik denk steeds al van;t zal toch raar zijn als ze op haar geboorte dag ook gaat overlijden....

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dan wordt het inderdaad waarschijnlijk geen leuke kerst nee. En ook de verjaardag is niet echt leuk dan.
    Kan dat het gebeurd of net erna. Dat hoor je ook nog regelmatig.

En elk jaar blijft het je bij met kerst. Jammer genoeg gaat dit soort dingen door, ook op feestdagen.

Heel veel sterkte dan voor aankomende dagen. En eigenlijk hoop ik dan altijd dat het juist snel over is. Weet dat het niet fijn klinkt, maar als je toch weet dat het bijna over is, laat het dan maar snel zijn.

Deel Deze Pagina