zo heb ff geprobeert om een nieuwe banner erop te zetten. ff iets vrolijks. hoe is het met jullie? veel liefs Annika
Hallo allemaal, Ik heb eigenlijk niks nieuws te melden. Alleen dat het zonnetje heerlijk schijnt in Limburg. Vanavond gaan we BBQ-en, ik ben net klaar met met maken van de salades etc. Heb er zin in. Fijn weekend, Groetjes Roca
Ik heb vandaag met de post de aanvraag gekregen van het zk, lekker laat natuurlijk. Dus IUI word volgende maand
Balen Swissa dat de IUI pas volgende maand is... Altijd vervelend als je voor je gevoel een maand "weg gooit" he...
oooo Swissa, wat vervelend zeg, nu moet je weer een maand wachten, ik herken dat gevoel zo! Knuffel Moontje
Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik baalde in het begin wel even maar toen dacht ik het zij zo je doet er toch niks tegen. Nog een maandje doorbijten hihi.
Hello ladies 8) Vorige keer was mijn NOD de 5e dag na het stoppen met de progestan. De eerste keer mocht ik na 14 dagen testen, maar die dag heb ik nog progestan. Toch testen? Heeft dat zin? Volgens mij staat progestan los van een positieve test maar weet het niet zeker Zijn er andere gebruiksters hier met ervaring met progestan?
Pfff ben weer lekker volledig.... De 2e keer (deze keer dus) had ik een andere gyn en die had het over 3 weken. Wat is nou wijsheid?
Goedemorgen Antwoord op hierboven gestelde vragen kunnen denk ik achterwege blijven. Denk namelijk dat ik van de bank ga rollen Vanmorgen roze. Meestal teken van Ook krampen. Temp nog wel hoog. Tja....
Hoi Geduld, Ik heb zelf geen ervaringen met progestan. Dus ik zou niet weten wanneer je zou kunnen testen. Op welke dag zit je vandaag? Roze en kramen, dat klinkt niet goed... Een slecht voor teken he. Dat is voor mij ook altijd een teken dat die rot eraan komen. De temperatuur geeft nog een beetje moed. Sterkte! Liefs Roca
haha je kunt merken dat het te warm is om achter de pc te zitten! Hier ook weinig nieuws,nog ff geduld hebben....
goedemorgen dames (voor mij zonder het goede deze keer) Baal enorm. Temp was gistermorgen hoog en gisteravond zeeeeeeeeeeer hoog want ik heb de griep! En nog steeds roze en maar af en toe kramp ook hier snap ik niets van. Baal zo van mijn lijf. Er is altijd wel wat. Ga morgen op vakantie. Dus 3e dag echo kan niet doorgaan dus deze maand echt geen hormoontjes. Zou eigenlijk bij vriendin 1 nachtje blijven en daar vandaan morgen naar brussel gaan (vliegen vanaf brussel) maar omdat ik griep heb kan dat niet want zij zit midden in de haar chemo behandelingen en ik mag haar niet aansteken. Alles komt ff in 1 keer. Ga zo antigripine halen voor de extra boost die ik vandaag nodig heb. Moest eigenlijk naar mijn werk want daar moet iets vandaag de deur uit anders is de termijn verstreken. Moeten ons van de grote baas aan de termijnen houden. Maar dat gaat echt niet lukken. Ze zoeken het maar uit. Kan er niets aan doen. Iemand idee hoe ik heeeeeeeeeeeel snel van de griep afkom?
Hoi Geduld, Je hebt effe echt een K** dag. Echt balen, maar laat je vakantie hier niet door verknallen. Als er eenmaal ben, weet ik zeker dat alle stress even van je afvalt. Een echt medicijn tegen de griep heb ik helaas niet. Mijn man zweert altijd bij citroenthee waar een pijnstiller in verwerkt is. Weet helaas de naam niet. En ik weet niet of je ook verkouden bent, maar dan helpt stomen bij mij altijd. Voor de rest vitamientjes en je rust nemen. Beterschap liefs, Aurelie
hoi Allemaal. sorry dat ik een tijdje niks van mij heb laten horen. was allemaa l beetje teveel geworden. hoe is het hier? vanmorgen fm en links zit er 1 van 10 mm. veel liefs Annika
hey geduld, balen meis! ik ga je wel een hele fijne vakantie wensen, rust lekker uit, laad je op! @annika, spannend weer. Deze muts gaat nog goed na de halve IUI. (alleen hormonen dit keer) Heb meestal deze dag al bruinverlies (vorige maand dag 9 na ei en de keer daarvoor dag 7 al na ei) zit nu op dag 10. heb geen buikpijn, geen borstpijn zoals ik normaal heb. Ik verwacht zaterdag mijn menstruatie, aangezien ik de vorige keer met hormonen ook al een fase had van 13 dagen. Wat gaan we nu weer krijgen voor rare cyclus?
en ja hoor het was te verwachten.... Beter nu dan morgen ineens in het vliegtuig of als ik in marrakech zit. Gaat hier wat beter. Zit aan de citrosan. Helpt inderdaad. Al ben ik het nu volgens mij volledig aan het onderdrukken. Wens iedereen veel geduld op de overheerlijke lounge bank. En zal voor jullie duimen. Dat er maar niemand af mag rollen! Zit je nog niet op de bank dan heel veel suc6 de komende tijd.