iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by minou, Sep 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babyssss

babyssss Lid

Dec 11, 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    krijg net te horen dat ze de nacht niet gaat redden,ze hebben haar morfine gegeven zodat ze zonder pijn kan gaan gaan in slapen en *rusten*.

2. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Babyssss, vreselijk jammer dat de IUI is mislukt. Ik heb het blijkbaar gemist en zoals Zonnetje al schreef... ik schrijf ook redelijk op de laatste berichten. Zeker omdat ik niet dagelijks achter de laptop zit.
    Wat heftig om de oma van je vriend te gaan verliezen. Hebben jullie al afscheid genomen? Ik wens jullie een redelijk rustige avond/nacht waarin jullie het verdriet met elkaar kan delen. Dat zijn oma rustig heen mag gaan.

3. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    babyss, heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je in alle rust afscheid kunt nemen van je oma. Toch mooi dat je zo'n goede band met de oma van je vriend hebt.
    liefs

4. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Joontje, alles goed?

5. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Gecondoleerd alvast. Dat is wel heel snel. En dat dan ook nog net voor of op haar verjaardag.

Hopelijk kan ze vredig inslapen op deze manier. Hopelijk heb je nog afscheid kunnen nemen toen ze bij was. En veel sterkte met het verdriet aankomende dagen.

6. Hope76

Hope76 Actief lid

Nov 17, 2007
    262
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Babysss, heel veel sterkte deze moeilijke tijd. Vervelend om zo de feestdagen in te gaan (begrijp me niet verkeerd, het is ALTIJD vervelend)

Ook al reageren we niet snel of op iedereen, ik denk dat we allemaal wel aan elkaar denken op wat voor manier dan ook.

Liefs Hope76

7. Joontje

Joontje Bekend lid

Mar 3, 2009
    523
    0
    0
    Hoi Timon, aan deze kant van de computer erg veel last van de hormoontjes, kan de hele dag wel huilen :) Had toch gehoopt dat de pillen beter zouden helpen, zo raak ik het vertrouwen in mn lichaam een beetje kwijt. We gaan nu beginnen aan IUI nummero 6 en merk nu wel dat ik er wel tegenop zie om straks aan IVF/ICSI te beginnen.

Hoe ga jij daarmee om? Heb je een beetje meer rust gekregen nu je 6 maand moet wachten, of gaat het nu steeds meer kriebelen.
    Mn vriendin had negatief getest na haar laatste cryo tp en hebben nu weer even rust genomen tot januari. Soms denk ik ook wel dat dat goed voor ons zou zijn. Maar ja dan ben ik weer bang dat de teratoom in mn eierstok gaat groeien en dat ik te laat ben ;) Haha ja ik weet het!! Kon ik mn hoofd soms maar even uitschakelen.

Liefs

8. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Aan de ene kant is rust goed, aan de andere kant wil je ook zo graag.
    Snap je emoties wel joontje. Hier ook potje zitten janken toen ongi doorbrak vorige week na de iui.

Ben ook weleens bang dat het nooit gaat lukken om zwanger te worden.

Misschien een maandje rust voor je lichaam? Maar je moet je eigen gevoel volgen.
    Of nog een iui en dan rust. Want waarschijnlijk kan je toch niet meteen door met ivf/ icsi. En dan heb je geen andere keus dan rust.
    Volg je gevoel hierin wat je het beste lijkt. Uiteindelijk kan je alleen zelf beslissen over dit.
    Succes

9. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    @Duivinnetje; ik ben gek op chocola dus misschien een chocolade fondeu? of nasi vind ik ook lekker. Of heb je zelf nog een receptje van jezelf? :D

@zonnetje; mn schoonmoeder is maar 62 jaar geworden. En heel erg onverwacht overleden. Niemand had dit verwacht. Ze was voor mij gewoon mijn moeder want met mn eigen moeder heb ik niet zo'n band als ik met haar had..

@babysss; gecondoleerd..:(

voel me de hele tijd al misselijk en ik heb hoofdpijn. hoop niet dat ik ziek ben met kerst!

10. babyssss

babyssss Lid

Dec 11, 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    hoi dames,toch bedankt voor jullie medeleven,erg lief.
    maar nee ik heb geen afscheidt van haar kunnen nemen en dat komt door het volgende;oma woont in amsterdam en wij wonen een 3kwartier a 1uur bij haar vandaan,nou is 1uur natuurlijk niet lang maar wel als het dan toch al te laat is,zelfs mijn schoonouders hebben vandaag geen afscheidt kunnen nemen en dat terwijl ze vandaag wel bij oma in het ziekenhuis waren.
    gister ochtend kwam haar buurman bij haar aan de deur en toen wist ze in ene niet meer wie hij was en al snel ging het bergafwaarts en heeft hij de ambulance gebeld,eenmaal in het ziekenhuis herkende oma zelfs haar eigen zoon en schoondochter niet meer!! ze zegt niks meer,ze kijkt alleen maar recht voor haar uit,haar laatste lichaams temperatuur was maar 32 graden,en mijn schoonmoeder raadt ons ook aan niet naar het ziekenhuis toe te gaan om haar te bekijken want ze is totaal onherkenbaar....alles maar dan ook echt alles is opgezwollen aan haar lichaam,ze is zit vol met blauwe plekken.
    mijn schoonouders zeiden tegen ons van;onthoudt oma in je gedachten zoals ze was,want zoals ze er nu uit ziet dat wil je niet zien!!

11. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dat is inderdaad jong ja. En als het dan ook nog onverwachts is.
    Jammer dat je met je eigen moeder geen goede band hebt.
    Bij mij is het juist andersom. Tegenwoordig is band met schoonmoeder weer beetje hersteld. Ben afgelopen jaar heel boos op haar geweest.
    Bij mijn eigen moeder kan ik altijd terecht.

Chocola is heerlijk ja. Een lekkere chocotaart ofzo. Of chocofondue natuurlijk.

12. babyssss

babyssss Lid

Dec 11, 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland
    toch vind ik dat ze het nog lang volgehouden heeft want ze zou 89 worden morgen terwijl ze al ruim 35 jaar met 1nier leeft,ze 5jaar geleden een hart operatie heeft gehad met 7omleidingen en toen kwamen ze er ook achter dat ze 2lekkende hartkleppen heeft waar ze toen al niks meer aan konden doen want dat was te riscant gezien haar leeftijd want ze hadden al moeite om na die operatie haar hart weer op gang te krijgen.
    ze heeft er dus toch nog 5jaar bijgekregen door die operatie.

13. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Jeetje dat is dan wel heel snel gegaan.
    Jammer dat je geen afscheid hebt kunnen nemen dan. Maar je hebt nu wel een mooi beeld van haar inderdaad.
    Hoe oud is ze geworden?

14. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    familie is heel belangrijk maar soms gaat t allemaal wat stroef helaas..

over de chocola gesproken; het is dat ik misselijk ben want de choco kransjes vragen erom om op gegeten te worden.. :D

15. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Hou toch dat vertrouwen in je lichaam vast! Deze 6e IUI kan je zowaar verrassen.;)
    Hou je nog niet bezig met IVF/ICSI. Dat heeft geen zin, omdat de IUI's nog niet voorbij zijn.

Hoe wij omgaan met het vooruitzicht ICSI en de huidige wachttijd? Eigenlijk gaat het leven gewoon door, hou ik mijn ei wel in de gaten en sleur manlief dan mee naar bed (poging tot ;)) en verder merk ik dat de tijd voorbij vliegt. Omdat ik me met genoeg dingen vermaak heb ik (nog) weinig last van onrust ivm de kinderwens. We genieten van mijn 1-jarig neefje (zie hem 2e kerstdag weer! :D) en de kinderen van vrienden.
    Natuurlijk hoop je snel zelf zwanger te zijn, maar zover is het nog niet. Heel erg jammer, maar erom blijven treuren doen we niet. Dat stagneert alleen maar.
    Op 11 januari hebben we een gesprek ivm de uitslag van het chromosomenonderzoek. Spannend, maar ach... het hoort bij het ICSI-proces en we gaan het horen.

16. babyssss

babyssss Lid

Dec 11, 2009
    72
    0
    0
    winkelmedewerkster
    noordholland

dit heb ik dus ook,ik heb een veeeeeeeeeeel betere band met mijn schoonmoeder dan met mijn eigen moeder.zelfs mijn zoon komt liever bij mijn schoonmoeder dan bij mijn eigen moeder.

17. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    je komt positief en sterk over :)

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Hier ook al de chocokransen op tafel. Is erg verleidelijk, maar neem er toch niet teveel. Is niet zo goed voor de lijn.

Aankomende dagen flink op de wii bezig zijn, kan ik er een paar extra eten. Afgelopen week een andere wii gekocht die het wel goed doet. Vorige 2e hands gekocht en die was omgebouwd. En die deed het meer niet dan wel. Nu weer een orginele. Dus kan weer volop uitleven. Heb ook de wii fit namelijk.

19. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je. :)

20. MaaikEmile

MaaikEmile Bekend lid

Jan 18, 2008
    528
    0
    0
    Den Haag
    Ja en weet je wat gewoon balen is nu, mocht ik gezegend worden met een kindje dan kent mijn kindje mijn schoonmoeder niet. En zij was echt een geweldig lieve en zachte oma waar iedereen gek op was.. Ik hoop dat ze van boven meekijkt en dat zij ons het gelukt brengt. als ik zwanger word weet ik dat zij van boven mee heeft geholpen...

Share This Page