iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xsannex

xsannex Lid

16 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi Wondertje,

Mijn gyn zei testen over 14 dagen.. morgen hebben we een rotdag ivm familieomstandigheden dus ik dacht ik test vandaag maar vast..die ene dag. Misschien is de teleurstelling ook wel te vroeg maar goed ik ga er eigenlijk vanuit dat die ene dag niets uitmaakt. Ik wacht nu gewoon tot ik ongesteld wordt. Normaliter duurt m'n cyclus 32 dagen en zou ik dus 6 januari ongesteld moeten worden. Als ik de berichten zo lees veranderd je cyclus tijdens IUI..klopt dat?

Groetjes

xsannex

2. xsannex

xsannex Lid

16 dec 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik hoop dat je gelijk hebt! Thanks

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    #16683 Timon, 28 dec 2009
    Laatst bewerkt: 28 dec 2009
    Lieverd, ik herken je gevoel. Natuurlijk baal je, maar het veranderd niets aan je huidige situatie. Probeer toch een beetje van je neefje te genieten. Die kleine man kan er niets aan doen.

Wij hebben 2e en 3e kerstdag van mijn neefje mogen genieten en dat doen we dan ook met volle teugen. Het is zo'n schatje. :)

4. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Het duurt even, maar dan doet 'ie het toch. Mannen....:(

Als het echt zo sterk winter gaat worden dan heb ik lol op de weg, pfff.

5. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames ik breek weer uit
    ik ben niet zwanger maar ook nog niet ongesteld.
    ik heb vandaag het ziekenhuis gebeld en ze zei dat door de pregnyl spuit je menstruatie later op gang kan komen (en ook die zere borsten)
    maar ik zat nu op dag 16 na mijn iui dus mocht wel testen als deze dan negatief was dan komt mijn menstruatie er aan en ben ik niet zwanger.

ik ben gaan testen en deze was negatief
    ik was er zo zeker van deze maand dat het raak was.
    ik kan er met mijn verstand niet bij dat na +-33 rondes je lichaam je nog zo voor de gek kan houden.

ik ben weer even met de bijde benen op de grond gezet en ben ook erg verdrietig nu weer.
    ik ga jullie wederom verlaten en wie weet breek ik wel weer is in met goed nieuws

liefs puck

6. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    @ Puck, wat vreselijk nieuws alweer... heel erg jammer!

Ik herken je gevoel heel goed, mijn lichaam heeft ook altijd zwsymptomen door de Pregnyl en daarbij moet ik dan nog eens Utrogestancapsules opsteken die je helemaal voor de gek houden :-S

Heel veel succes in je volgende ronde!

7. Joontje

Joontje Bekend lid

3 mrt 2009
    523
    0
    0
    Xsannex, heb je nog weer getest of in de tussentijd ongesteld geworden?

Puck, wat ontzettend jammer, het was je zo gegund. Dikke knuffel

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Puck, wat vreselijk balen is dit. Ga je in het nieuwe jaar voor de 5e IUI?

Xsannex, maak ons niet gek, he!

9. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo weer even alle verhalen bijgelezen.

Ik/ wij hebben een nieuwe toyota aygo gekocht. Heb hem vandaag al even gezien. De auto die we nu hebben ruilen we dan in. Deze hebben we toen als prive-auto gekocht, maar ondertussen heeft manlief een stationauto. En is mijn auto alleen nog werk en boodschappenauto. Dus ik heb genoeg aan een klein koekblikje. We gingen eerst voor een 2ehands van ongeveer 2 jaar oud. Maar deze zijn niet veel goedkoper dan een nieuwe. En die zijn voornamelijk particulieren te koop. En dat vind ik voor een auto niet prettig.
    Deze auto is voor mijn gebruik zuiniger en ook nog geen wegenbelasting.

Voor alle op het wachtbankje: succes nog even en hopen dat jullie alsnog knallend het jaar uitgaan.

Je lichaam kan zich goed voor de gek houden ja. Zeker met alle hormonen die we gebruiken. Jammer he.

@puck: jammer voor je.

@timon: probeer soms ook wel van neefje te genieten hoor. Maar er is zoveel gebeurd afgelopen jaar dat het me moeilijk valt. Weet dat het jong er zelf niks aan kan doen. Is denk teveel gebeurd om alles even opzij te schuiven wat betreft emoties.
    Met buurmeisje van 1 heb ik dus totaal geen moeite. Dus heb het niet met alle baby's

Met de pamperluiers ook niet, staat ook veel verder van me af.

Hier vandaag een heerlijke boswandeling gemaakt, was erg koud, maar wel lekker. Dus weer even leeg hoofd zolang het duurt.
    Mag hierna 5 of 6 dagen werken. Valt gelukkig wel het een en ander af, dus ben wel bijtijds thuis met oud en nieuw. Kan ik nog beetje feest vieren.

Voor iedereen verder sterkte en succes.

10. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wat een leuk autootje! Daar ga je vast veel plezier aan beleven.

Het klinkt zeker als dat het door de familie komt, al die emoties. Geniet dan maar van je buurmeisje.

Vandaag de kleine van de buurvrouw (2,5 maand) vast gehad en het is echt een scheetje. Blijkbaar huilt ze snel, maar ik heb een glimlach ontfutseld.:D

Op de fiets boodschappen gedaan, want manlief had de auto gepakt. Hij was bijna onderuit gegaan toen hij net de poort uit was. Het schopte een deel van mijn schema vandaag in de war, maar wij vrouwen hebben aanpassingsvermogen.;)
    Vanavond een teammeeting. Leuk op mijn vrije dag.:( Mag ik alsnog erheen rijden met het voorspelde weer.

11. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zijn hele leuke auto's inderdaad.
    Komt deels door familie en deels door mijn emotionele ik. Maar heeft wel effect op elkaar.

Hopelijk valt het weer voor je mee, ze voorspellen wel slecht weer ja.
    Was vanmorgen inderdaad erg glad, alle nattigheid was opgevroren en een ijsbaan geworden.

Succes vanavond dan maar

12. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    #16692 Duivinnetje, 29 dec 2009
    Laatst bewerkt: 29 dec 2009
    Dag lady's.....

@ Puck, wat ontzettend jammer en balen voor je meis....ik hoop de volgende ronde meer geluk!
    Waarom blijven verdorie die vervelende rooie duivels toch niet weg :(!

@ Xsannex, ik duim nog steeds voor je meis!!!

@ Zonnetje, leuke auto meid....ach, en betreft het "koekblikje" als het maar fijn rijd, en je heen en terug brengt van A tot Z.
    Ik zelf heb ook maar een kleine boodschappen wagentje, maar is zo gemakkelijk met parkeren enzo...hihi.
    Alleen voor je het weet heb je de auto zo ook weer direct vol met boodschappen ;).

@ Timon, doe voorzichtig op de weg he meid....kan verraderlijk glad zijn, daar kwam ik vanmorgen spontaan wel achter.

@ voor de meiden die nog op het wachtbankje zitten....Ik zal heel hard voor jullie duimen, en hoop op een positieve test!

ALL....Lieve meiden ik ben de komende 2 dagen niet meer op de forum ivm 2 verjaardagen achter mekaar hiero thuis.

Ik wens jullie allen alvast een heellll goed uiteinde, en een voorspoedig nieuwjaar!
    En vooral NIET te vergeten, een heelll vruchtbaar nieuwjaar ;)!

Doe allemaal voorzichtig aan, en met name voor degene die op weg moeten met de auto....ivm gladheid.

Bekijk bijlage 39983

Liefs en knuffie Duivinnetje :)

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Dank je. Ik zal zeker voorzichtig doen, want zie me niet graag in een rare positie met de auto. De snelweg zal vast goed te doen zijn. Via de dijk sla ik echt wel over!

14. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Hee lieve Puck,

Hier hetzelfde de vorige maand!!
    Wist het ook haast zeker, zo enorm balen dan joh.
    Veel sterkte, en ik hoop dat je binnenkort nog ff laat weten hoe t ervoor staat.
    Succes.

Duivinnetje tot volgend jaar maar weer dan?!
    Ga lekker oud en nieuw vieren met je mannetje,en dan horen we elkaar wel weer in 2010.

Fff een update van moi.....
    Gisteren weer bij de gyn geweest.
    Hij kon het eitje nog niet echt goed zien, maar de cyste zit er nog zeker wel.
    De vorige keer was het eitje maar 11mm en nu weer, dus het loopt deze maand allemaal een beetje anders.
    De uitslag van mijn man zijn semen was deze keer ietsjes beter dan de vorige keren.
    Aankomende donderdag moet ik weer terug komen en dan kijken we weer verder.
    Als de cyste er dan nog zit hebben we pech.
    De volgende IUI zal dan ook in ieder geval volgend jaar pas plaats kunnen vinden.
    Aangezien het donderdag oudjaarsdag is, wordt in januari de volgende stappen ondernomen.

Mijn banner klopt ook niet meer, maar verander m als ik meer weet.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Lieve dames,
    Wie van jullie weet het antwoord? Als je voor IUI gaat, van welke verzekering gaat dit dan? Van de vrouw of de man?

Ik wil dit graag weten omdat we voor een tweede kindje gaan. Inmiddels alweer een jaartje bezig. Dus de kans bestaat dat we toch weer de weg moeten gaan naar het ziekenhuis. Aangezien we net ons eigen risico hebben opgeschroefd, vragen we ons af of we dit toch beter niet kunnen verlagen met een eventuele IUI in het vooruitzicht.

x prinses

16. sookie

sookie Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.727
    0
    0
    Middelrode
    --breekt even in--
    van de vrouw, alle vruchtbaarheid behandelingen gaan van de verzekering van de vrouw..
    --breekt weer uit---

17. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    De iui gaat van de verzekering van de vrouw af. Deze doet de behandeling.
    Spermaonderzoek ging bij ons wel via verzekering man, maar manlief liep toen ook bij de uroloog.

Om eerlijk te zijn heb ik van het ziekenhuis nog nooit een rekening gezien ivm eigen risico. Alleen van de hormoonspuiten. Die moet ik ook eerst zelf voorschieten van de apotheek/ verzekering.

18. puck1234

puck1234 Fanatiek lid

25 nov 2007
    1.186
    0
    0
    dames

ik heb z,n rot dag achter de rug ik ben heel de dag in bed blijven liggen huilend en totaal geen zin in eten of drinken.
    ik ben zo boos op mezelf dat ik mezelf weer zo voor de gek hebt gehouden.
    ik ben me nu weer bij elkaar aan het rapen.
    maar nu zit ik te denken
    afgelopen maand heb ik voor het eerst medicijnen gebruikt
    clomid van dag 3 tot 7 1pilletje per dag en dan die prugyl spuit op dag 11
    nu moet ik volgende maand de clomid verdubbelen omdat er toch maar 1 eitje groeide.
    maar als er nu drie eitjes gaan groeien gaat dan de iui nog wel door?

heeft hier iemand ervaring mee?

dank je wel voor jullie reacties

liefs puck

19. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    zonnetje, pookie, bedankt!

Puck1234, dikke knuffel. Volgens mij gaat er bij de rijping van drie eitjes de iui niet door. Maar de gyn is heel knap, en die kan volgens mij ook wat bijstellen tijdens de cyclus aan medicijnen. Niet wanhopen meis, en niet op de zaken vooruit lopen. Het komt zoals het komt.
    Misschien handig om er bij te zetten, dat ik de gevoelens die je nu hebt, ook herken. Onze zoon heeft ook de nodige tijd gekost. We zouden bijna voor iui gaan, ik had alle hoop opgegeven, en toen werd ik zwanger. Het kan echt meis. Knuff!

20. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @puck: dat is afhankelijk van het ziekenhuis. Ik mag zelf geen iui doen bij 3 eitjes, maar er zijn hier ook dames die het wel mogen.
    Dus dat moet je even navragen bij je eigen gyn.
    Hier ook maar 1 ei de vorige keer, dus ook meer spuiten.
    En elke cyclus is weer anders zeggen ze.

Ik ken je gevoel hoor. Huil maar lekker uit. Doe ik ook elke keer als het mislukt is.

Deel Deze Pagina