@ineke: geen idee dus wanneer ik mag testen. Weet niet precies wanneer ei was. Maar gezien de klachten lijkt het of ik elk moment ongi kan worden. Alleen ben beetje ongeduldig. Kan haast niet zwanger zijn in eigen cyclus namelijk. Ga elk uur naar de wc toe om te kijken of ik al wat zie.
O ja zonnetje, dat gevoel kom me bekend voor... ik duim toch voor je, het is al vaker voorgevallen dat meiden in hun eigen cyclus zwanger worden!
zonnetje@ mijn traanbuisen zijn haast al leeg nu het gaat goed heb lekker geslapen vanacht zonder te huilen en hooftpijn hoe gaat het met jou kun je het nog aan meid ieneke @ spannend meid je kunt bijna testen nog even vol houden he hier@ gaat het weer goed hoor meiden ook een paar foto s gemaakt maar niet meer gewandeld deze week het was veel te koud alleen naar winkel centerum bij ons verder geen byzonderheden wat de wond betreft
Zooooo, het is hier wel heel erg rustig zeg. Oh Ineke, wat blijft het toch spannend hè?! Ik ken het gevoel zo erg. Eerst lijkt de tijd nog redelijk snel te gaan en dan....... Nou ja, succes nog maar even met wachten. Wanneer willen jullie gaan testen? Zondag?
Oeh oeh oeh iedereen in spanning hier Staat een nieuwtjes-tijd te wachten dus. Nou vriend en ik hebben afgesproken om in oktober of november te starten....misschien hebben dan met kerst wel goed nieuws . Maar we hopen natuurlijk eerder haha. Maar dan hebben we alle rust om aan het idee te wennen en hebben we nog genoeg tijd om lekker te chillen met z'n 2 , Jaja ik weet het duurt nog lang, maar die tijd is zo voorbij, nog maar 9 keer ongi whaha. Tot die tijd hou ik graag jullie in de gaten....jullie zijn natuurlijk snel weg op dit forum omdat jullie tegen die tijd hier helemaal niet meer thuis horen als mama zijnde . Ik hoop het zoooooo voor jullie allemaal Ik ben benieuwd naar alle uitslagen de komende dagen!!!!!
Oeh oeh oeh iedereen in spanning hier Staat een nieuwtjes-tijd te wachten dus. Nou vriend en ik hebben afgesproken om in oktober of november te starten....misschien hebben dan met kerst wel goed nieuws . Maar we hopen natuurlijk eerder haha. Maar dan hebben we alle rust om aan het idee te wennen en hebben we nog genoeg tijd om lekker te chillen met z'n 2 , Jaja ik weet het duurt nog lang, maar die tijd is zo voorbij, nog maar 9 keer ongi whaha. Tot die tijd hou ik graag jullie in de gaten....jullie zijn natuurlijk snel weg op dit forum omdat jullie tegen die tijd hier helemaal niet meer thuis horen als mama zijnde . Ik hoop het zoooooo voor jullie allemaal Ik ben benieuwd naar al jullie uitslagen de komende dagen!!!!!
@ Ineke, ik wens je megaaaaaaaaaaaaaaaa veel suc6 over 2 dagen meissie...En laat die rooie duivels nu maar voorgoed verdwijnen, en hoop op een mooie zwangerschapstest!!! Spannend hoor, ik gun het je meis! En natuurlijk de andere meiden oook uiteraard.... @ Esmee, super mooi gedicht meid....ik hou sobiso wel van gedichten he! Soms kunnen bepaalde gedichten je hart zeker raken. @ Zeehondje, meissie.....over 10 dagen hoop ik ook voor jou een positieve zwangerschapstest! En wens je de komende 10 dagen ook alle suc6, toi toi toi. @ Dreamer.... YES YES YES, toppie meisie...Wat geweldig nieuws, dat je binnenkort al kunt gaan starten!!! @ Zonnetje, Ow jeeee meid....begrijp ik het nu goed of Want ik begrijp uit een aantal verhalen dat je ongi nog niet is aangebroken?! Laat er nu ook daadwerkelijk een wonder verricht zijn, en de ooievaar over 9 maanden bij je langs komen . Ik ben reuzeeee benieuwd.....Spannend hoor! ALL, tja....als ik dit hiero alles zo opschrijf, raakt het me zeker he. En mede in mn achterhoofd dat ik in principe afgelopen dinsdag de FM officieel had, en misschien morgen-vrijdag de iui behandeling . Maar goed...dat neemt niet weg dat ik jullie geen geluk (meer) gegun, integendeels zelfs. Ik hoop op mn blote knieen, dat jullie allen dit jaar een beebje in jullie armen mogen sluiten....En dat jullie niet zo veel pech en ongeluk als mij voor de kiezen krijgen. Zo...Nog 2 nachtjes slapen hiero, en dan kan ik bijna de hoofdstuk gaan sluiten. Manneke gedraagt zich nu erg afstandelijk of vijandelijk soms. Om een punthoofd ervan te krijgen, want heb hem immers niks misdaan :x! De laatste dagen gaat manneke fierefluiten door het huis....Hoe is het mogelijk!!! Iedere dag maar aan me vragen, wanneer ik wegga...Net of ik iets crimineels heb begaan. Nou ik kan je zeggen, ik loop zeker NIET te fierefluiten door het huis heen he.....Maar heb me langzamerhand me er nu wel bij neergelegd. Ik heb het te accepteren, of ik het nu leuk vind of niet. Mijn leven gaat verder, maar dan wel helaas nu zonder hem ! * Ik reageer later nog wel ff op de andere berichtjes van de meiden die ik op dit moment vergeten ben. Maar ik denk zeker nog wel aan jullie he . Bekijk bijlage 43713 Liefs en dikke knuffel allemaal terug van Duivinnetje....
Dank je lieverd..... Die lieve woorden hiero doen me zeker goed he! Enneh, ik kom zeker regelmatig hier op de forum kijken...ben reuze benieuwd naar jullie ontwikkelingen verder, en hoe het jullie vergaat Ik mis die leuke dagelijkse babbels wel he.... Jullie zijn schatten meiden, erggggg lief zoals jullie nog aan me denken en met me begaand zijn. Het raakt me zeker!!! Meisie...ik wens jou ook uiteraard alle geluk toe, en blijf je zeker ook volgen he! Take care.... Liefs
Even een vraagje voor de meiden die al meerdere IUIs hebben gehad: heeft jullie inseminatiedag elke keer ongeveer op dezelfde cyclusdag plaatsgevonden? En was jullie lf/cyclus steeds even lang? Wij willen namelijk een grote reis gaan boeken, maar dan weet ik of ik een beetje van mijn huidige IUI-cyclus uit kan gaan voor het plannen van de reis.
Dat komt waarschijnlijk doordat Zwangerschapspagina er af en toe wegens onderhoud uit ligt.... Ik heb niet alles gelezen, dat doe ik zometeen wel even, maar ik ben al lang blij dat we weer online zijn! Vanmorgen heb ik de 1e FM gehad voor IUI 6. En meteen de laatste ....! Rechts zaten alleen kleine eiblaasjes, maar links bleek al een groot ei te zitten (17 x 19 mm). Dus meteen de Pregnylspuit gezet. Morgenmiddag om 16.30 uur moet mijn vriend zijn kwakkie inleveren bij het Lab in het ziekenhuis en om 17.30 uur vindt de inseminatie dan plaats. @ MilkHd: mijn luteale fase is eigenlijk standaard 13 dagen, zowel met als zonder IUI. De IUI zelf echter vindt steeds plaats op een andere cyclusdag. Het ligt er maar net aan welke grootte je eitje heeft op een bepaald moment. Ik heb al eens IUI gehad op dag 17 (toen had ik dus een laat ei), dag 13, dag 14 en dag 12. En nu dus al op dag 11. @ Duivinnetje: ik heb het helaas niet allemaal meegekregen, sorry, maar ik wil je wel erg veel sterkte wensen en alle geluk voor de toekomst! Want dat verdien je zeker! Dikke knuffel van mij. Houden we nog steeds een lijst bij trouwens? Want dan ga ik nu even op zoek.....
Lijst IUI 2010 IUI-meiden (27) Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 11 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12 mislukt Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI ! helaas miskraam Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari. Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de en 3de IUI mislukt... 4de IUI op 02-01 Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Wondertje79: testen vanaf 31-12 Ineke1983: testen vanaf 16-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Zwanger!! (0) Geen IUI meer (8) IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust:
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 11 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12 mislukt Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI ! helaas miskraam Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari. Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de en 3de IUI mislukt... 4de IUI op 02-01 Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Wondertje79: testen vanaf 31-12 Ineke1983: testen vanaf 16-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust:
heee meiden..ff snel omdat ik vandaag drukke werkdag heb maar toch even wil reageren op de lijst: ik zit op de wachtbank en kan 22 jan testen. Is er iemand eigenlijk oppersmurf lijst-bijhouder hiero? Veel succes iedereen?? Hier wordt het vanaf zondag spannend. Vorige keer had ik op dag 10 na de inseminatie de eerste sporen van een mislukking namelijk..... ik moet weer verder!!! denk aan jullie!
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 11 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, testen 17-12 mislukt Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI ! helaas miskraam Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Duivinnetje (33): 1e IUI op 24-11 mislukt. Op weg naar 2e IUI in januari. Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de en 3de IUI mislukt... 4de IUI op 02-01 Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, nu 3e IUI met C150 Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Wondertje79: testen vanaf 31-12 Ineke1983: testen vanaf 16-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Esmeee: testen vanaf 22-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust:
Hee meiden, i am back!! Iedereen die er bij is gekomen welkom!!! Hoop dat jullie hier ook lekker je verhaal kwijt kunnen, en ook snel een beebje krijgen. Ben een tijdje even niet zo actief geweest, maar kom weer terug om alles bij te lezen en zo... Op 31 december waren we nog geweest en geen IUI ivm cyste, en had een eisprong gehad. Moet dag 2 of 3 van de ongi terug komen voor uitgangsecho. Maar 16 december was mijn laatste ongi en 31 december heb ik een eisprong gehad. Maaaaaaar, nu is t 15 januari, en nog geen ongi te bekennen. Wel krampjes onderin mijn buik, maar er is nog niks te zien. Begin een beetje para te worden. Vorige maand rust gehad, maar nu mag t allemaal wel weer op gang komen van mij. Misschien ben ik al wel zwanger, wie weet. Probeer meer te reageren, en houd jullie op de hoogte. En Duivinnetje.... Ik hoop voor je dat je snel een nieuw leven op kan gaan bouwen, in je nieuwe huisje. Het valt niet mee wat je allemaal te verwerken heb gehad. De hele mmm valt al niet mee, en dan ook dit nog! Ik geloof er zeker in dat jij je goed weet te weren tegen dit alles, en dat je t aankan! Ik denk nog regelmatig aan je en kan er gewoon niet over uit!! Zelf mijn man vond jou (ex) man een lullo, hij vond t laf van m. Weet dat we allemaal aan je denken, ik hoop dat het je een beetje kracht geeft. Dikke DIGI KNUFFEL voor jou speciaal! *KNUF*KNUF*KNUF*KNUF*KNUF*