Dag lieve meiden! Terwijl de sneeuw vandaag smeltend plaatsmaakte voor een zompige nattigheid, het zonnetje af en toe probeerde door te breken, maar telkens weer werd gedwarsboompt door hardnekkige wolken die het nodig vonden om nog meer nattigheid op ons landje te doen neerkomen, lukte het de zon toch en zorgde ze voor een mooie winterse zonnige zondagmidag... Ben nog even lekker naar buiten geweest en zit nu lekker op de bank met mijn laptopje op schoot. Even een middagje en avondje lekker alleen.. Zit naar Beverly Hills (leuk fout ) te kijken en weer even ons forum bij te lezen. Vandaag was zo'n echte typische zondag met van die dingen waar je doordeweeks niet aan toe komt: even bed verschonen en wat was opruimen. Jullie kennen het wel .Vriendlief is naar de verjaardag van zijn nichtje en ik 'verzuim' even; na al die drukte van de feestdagen vind ik het wel even goed zo... Heb wel een mooi cadeautje voor haar gekocht hoor (hoe noemen ze dat, schuld afkopen ofzo ?).. Maar wat we hier laatst ook al schreven, soms heb je even géén zin in die 'verplichtingen'. Dus spijbel vandaag heerlijk!! Ben even een paar daagjes niet online geweest, dus heb weer wat in te halen ... @Marnat: Lief dat je 't vraagt ! ZIe onder mijn updeetje...Fijn dat de wond zo goed geneest. Je schrijft dat je veel aankomt..? Komt dat doordat je nu even niet kan sporten ofzo? Wilde je juist ook aankomen (je schrijft dat je het niet erg vindt?). Wel balen dat zowel jij als je mannetje momenteel zonder werk zitten . Stomme creditcrisis ook...Maar goed, wel even tijd voor elkaar toch? Suc6 met alles meid! @Duivinnetje: Wat een rotstreek van je ex zeg... Als ik het zo lees lijkt hij wel iemand met twee gezichten... Enerzijds mag je idd blij zijn dat je 'm nu van die andere kant ziet en dat je 'van 'm af' bent... Anderzijds, het doet gewoon verdriet dat hij je zo plots heeft gedumpt om over de manier waarop nog maar te zwijgen. Dat doet pijn, dat verdien je niet!! Hoop dat je met de tijd lekker je eigen plekje creeert: je kunt het inrichten zoals jij wil, je mag even lekker heel ego alleen an jezelf denken... lekker koken en kopen waar je zelf zin in hebt... even geen rekening houden met hoe laat je thuis moet zijn... dat is ook wel fijn hoor! En je zult zien, op het moment dat jij weer lekker in je prachtige velletje zit, dan loop je zomaar weer tegen iemand aan... (en heeft je ex onwijze spijt dat-ie jou heeft laten gaan!)... Blijf hier maar lekker van je af kletsen hoor meid! Dikke knuffel voor jou!!! @Brabbel: spannend hé, dat wachten... hoop dat je 9 maandjes niet ongie wordt @Timon: jullie geduld wordt wel op de proef gesteld hé... zie in je banner dat je nog een behoorlijke tijd moet wachten op de volgende afspraak... Balen ... maar jullie wachten gaat Op Een Dag beloond worden met het mooiste wondertje wat bestaat... !!! @Be Happy: Volgens je banner vandaag de eisprong> Heb je vandaag dan ook de IUI gehad? Of heb je die morgenochtend? Suc6 met solliciteren!!! @joontje: ook thnx for asking girlie! Leuke verjaardag gehad? Spannend, dat wachten!!!! Hoop echt dat je niet ongie gaat worden!!! Die pij nlijke boobies kunnen ook een andere betekenis hebben (wishfull thinking !) Vervelend dat die verwijsbrief zo lang duurt, kun je er niet langs gaan? Mmmm.... laten we maar gewoon hopen dat het niet meer nodig is! Is wel tijd voor een zwangere hier hoor ! Dikke knuf voor jou! @Be Happy: jullie zijn ook al een tijdje bezig... lees in je bnner dat je nu je 6e IUI hebt gehad, hoop dat-ie gelukt gaat zijn!!! Spannend!!! Wel balen dat het zo lastig gaat... Maar ach, who cares als die zwemmers je ei hebben gevonden??? ! @Willemijn: hoop dat de osteopaat je suc6 brengt!!! Is de cyste nu al weg? Weten ze hoe/waardoor die ontstaan was? @Ren: hoop dat ze je ei dinsdag vinden in mooi formaat.... ! @Spannendetijden: welkom welkom! Lees dat je je 1e IUI hebt gehad. Hoe is het voor je gevoel gegaan? spannend hé, dat wachten.... @Zonnetje: *Dikke Knuffel* en baal maar even flink, huilen mag en chocola helpt . Waardeloos iedere keer hé... "Waarom?!" is dan de vraag die door je hoofd gonst... DOe maar even rustig aan hoor meis... Sterkte!!! En nog een knuffel!!! @Ineke: Ook al balen ... Ik heb zelf een HSG gehad, die viel bij mij tegen omdat het meer zeer deed dan ik had gedacht... Gelukkig was het resultaat wel goed en dat is veel waard! Hoop dat de operatie bij jou gaat helpen en dat je maar gauw zanger mag worden!!! Dikke knuf meid! @Wondertje: wat ik me afvroeg, als jij van jezelf gewoon een eisprong hebt, waarom dan toch hormonen ter ondersteuning? Heb je geen goede eisprong of..? Heb er nog nietr eerder van gehoord... Suc6 met de komende rond meis! @Moppie: welkom ook! @Zeehondje: hoe gaat het met het wachten ...??? Nog steeds een goed gevoel??? Duim voor je!!! @updeetje hier: Vandaag dag 9 van mijn cyclus (laatste dus met clomid). Morgen hebben we IUI-startgesprek en daarna spuitinstructie.. Ben erg benieuwd... Na deze ronde dus beginnen met de ronde met spuiten... Vind het erg spannend hoor. In theorie zou je toch denken dat het dan haast wel raak moet zijn ?! Immers: er is een ei, er zijn zaadjes op het juiste moment en die hoeven alleen nog maar blij naar ei te zwemmen... Waar kan het dan misgaan... Zou je haast denken...? Ach, natuurlijk weet ik dat er tal vn factoren zijn waardoor dit niet zo maar werkt, maar als het nu eens zo simpel zou zijn... Wat zouden we dan al zwanger zijn met zijn allen hé!!! Nou lieve girls, fijne zondagavond nog! Dikke knuffel, Juulz
Hoi Juulzon, Lees net je bericht. Ga zo weer mijn bedje in, maar even snel een antwoord op de vraag. Ik heb van mezelf een regelmatige cyclus en een goede eisprong met een goede follikelmeting. Ze geven me clomid puur om meer dan 1 eitje te laten rijpen, maar ja tot nu toe heeft dat alleen maar cystes opgeleverd:x De iui doen we omdat er naast evt vijandig baarmoederslijm er geen andere oorzaken gevonden zijn. Dus tot nu toe ben ik alleen maar slechter geworden van de clomid en heb er totaal geen voordeel aangehad. Maar zit hier in een streekziekenhuis, waar het een beetje voorgedaan word alsof clomid het enige ondersteunende medicijn is. Nou is het niet dat ik mezelf graag ga prikken, maar alles is beter dan die helse pijnen die ik de afgelopen dagen heb gehad! Iedereen bedankt voor de lieve reacties, morgen reageer ik even wat uitgebreider. groetjes, wondertje
juulzon@ succes morgen meid nee ik sport niet ik mag nu niks doen he en de boom is er uit misschien komt het daar van ik weet het niet 7 klio intotaal aan gekomen in 3 week nee ik had niet het doel om aan te komen tja we genieten wel van me kaar maar we zijn toch liever aan het werk he hier heeft de zon niet geschenen alleen maar sneeuw bij gekomen het mag nu wel weer weg hoor kan man lief weer aan het werk
Hallo Dames, Ik ben nieuw hier.. al kijk al wel langere tijd mee.. Mag ik mij bij jullie aansluiten ? Omdat wij ons mannetje via iui hebben gekregen en hopen nu op een tweede. Afgelopen donderdag zijn we weer begonnen het bezoeken van het ziekenhuis. Het wachten is nu op :x en dan gaat het beginnen. Derde dag bloed prikken, tiende dag echo en dan kijken of ik weer moet gaan spuiten.. Ik vind het wel erg spannend..
zeker spannend, esther! welkom hier, hopelijk met net zo'n resultaat als de vorige keer. me: vandaag voor het eerst een blauwe plek door het prikken, ik had overduidelijk een bloedvaatje geraakt... morgenochtend fm, tot dan!
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 16 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, mislukt.December geen IUI ivm cyste en ei gemist. Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI ! helaas miskraam Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Esmee: testen vanaf 22-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Be Happy: testen vanaf 30-01 Spannendetijden: testen vanaf 30-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust: Zo, 2de test op dag 16 is ook negatief, dus de ongy zal er nu wel aankomen... Bel vandaag maar voor mijn afspraak om de operatie te bespreken :'(
Sh*t Ineke, je blijft toch hopen he, dat die volgende stap niet nodig gaat zijn... Knuf voor jou! Vanochtend weer fm gehad, zat rechts een heel mooi eitje van 15mm, links niet(s) gevonden. Schijnt overigens heel normaal te zijn, dat je na een stimulatiecyclus met twee eitjes, er maar eentje ziet in de volgende cyclus. Kunnen de zwemmers zich tenminste goed op dat ene eitje richten
Dag dames, ik ben weer terug! Na mijn 2e miskraam half december (na IUI) kwam mijn cyclus gelukkig snel weer op gang en mochten we weer verder. Vandaag had ik de 1e fm op dag 8 (omdat we al eerder mijn ei gemist hadden, ik heb turbofollikels) en wederom zaten er al 2 flinkerds, dus woensdag heb ik weer een IUI. Het is dan de 9e poging, maar eigenlijk de 1e weer (zwanger na de 4e IUI en zwanger na de 8e IUI). Mijn duimen draaien voor jullie allemaal!
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 16 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, mislukt.December geen IUI ivm cyste en ei gemist. Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1: 20-1 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Esmee: testen vanaf 22-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Be Happy: testen vanaf 30-01 Spannendetijden: testen vanaf 30-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust:
lief dat je vraagt het gaat heel goed met de wond de korstjes gaan er af de wond heeft 3 dagen veel getrokken door dat ik ongi ben verder geen gekke dingen gelukkig. ben alleen heel moe , gister ook overdag geslapen dat ga ik vandaag ook maar weer doen en van het wachten word je zo moe van he hoe gaat het met jou al weer wat bij gekomen van de schrik? ben je nu ook aan het genieten meis
ja dat wachten meis. Maar dat zou idd van de ongi kunnen zijn. Ben wat meer gerust aangezien kv test donkerder is, en die wilde niet direct. Proberen te genieten
Hallo Allemaal, ik wil me vandaag ook weer aanmelden voor deze club. Ik was na mijn eerste IUI gelijk zwanger geraakt, helaas zat het niet op de juiste plek en hebben ze mijn linker eileider moeten verwijderen. Eindelijk ben ik vandaag ongesteld geworden ( nooit gedacht dat ik daar vrolijk van zou worden). Woensdag mag ik beginnen met puregon en dan volgende week inwendige echo. Fijne dag allemaal
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 16 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Botervliegje: 7e IUI mislukt, rustronde wegens slecht zaad Brabbel1988: IUI op 01-12, mislukt.December geen IUI ivm cyste en ei gemist. Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1: 20-1 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Esmee: testen vanaf 22-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Be Happy: testen vanaf 30-01 Spannendetijden: testen vanaf 30-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Angelica Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje Stop mmm: Rust:
@juulzon: idd de eerste keer!! ik ben mezelf er heeeeel erg goed van bewust dat het niet de eerste keer raak hoeft te zijn! en dat het misschien wel helemaal niet lukt met iui ( 6x ) en zelfs ivf nodig is ofzo! maar...ondanks dat heb ik zelf wel een goed gevoel eigenlijk!! ik durf en wil niet hopen!!! maar toch voelt het wel goed....heel spannend dus en t wachten duurt heeeeel lang!!
Oh nee angelica, wat een vreselijk nieuws! Veel sterkte met het verwerken van je grote verlies en uiteraard heel veel succes toegewenst met je nieuwe IUI ('s)...
elif, zie dat je een hele mooie banner hebt, gefeliciteerd!! Angelica, welkom hier. Hoop dat deze IUI jullie meer geluk mag brengen. Dopey, welkom terug hier. Take drie:mooi beebje. Milk, zeker turbo eitjes!! Ga duimen voor jullie woensdag. Ineke, jammer dat de tweede test ook negatief was, je blijft toch hopen. Laat nu de rode duivels maar komen. Juulzon, hoe ging het vandaag??? Hier nog niet ongesteld, zo lang heb ik het nog niet uitgehouden na IUI. De utrogestan helpt dit keer wel. Begin wel weer wat grieperig te worden, bah en was net van mn flinke verkoudheid af. Mn weerstand is slecht dit jaar, vast te koud weer voor mij Fijne avond allemaal