@ Brabbel; dat ga je toch niet menen??? ben je misschien wel zwanger op de natuurlijke manier? Oh wat hoop ik het voor jou! Hoe gaat het nu met jullie samen? Er waren toch wat spanningen tussen jullie onder andere door zijn fam? IK hoop dat ik dat goed onthouden heb, Voor wat betreft de acupuntuur; er zijn speciale behandelingen voor mensen die met 'onvruchtbaarheid'(rotwoord) te maken hebben. Ik heb het ook nog nooit eerder gedaan maar zelfs wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat het kansen vergroot. daarnaast helpt het ook het mentale proces ondersteunen en vooral DAT kan ik wel gebruiken. ik ben zeer zeker niet geschikt voor het wachtbankje (wie wel?) maar ik bedoel dat ik vind dat ik er niet heel goed mee omga. Dus ik wil alles wel proberen om het allemaal wat te verzachten. en dat het daarna ook nog eens de kans op succes zou vergroten is alleen maar mooi meegenomen natuurlijk! we zullen zien of het daadwerkelijk helpt..ik weet nog niet wat ik er van denken moet maar ik ga het wel proberen! Maar ben nu wel heel benieuwd naar jou en jou overtijds-heid
Hee Esmee, idd goed onthouden van mijn schone familie!! Mijn schoonmoeder had het aan mijn schoonzussen doorgekletst. In de tussentijd zijn we ook niet meer bij hun geweest, alleen mijn schoonmoeder was een keer bij mij langs gekomen met een smoes. Eigenlijk kwam ze om te vertellen dat ze zich door mijn man buitengesloten voelde, omdat hij niks meer vertelde over de ontwikkelingen rondom onze situatie. Ze dacht dat het kwam omdat ze het had verteld. En heb haar toen ook duidelijk gemaakt dat wij idd allebei in haar teleurgesteld waren, en dat we er niet al te blij mee waren. En als klap op de vuurpijl probeerde ze alles op mijn zwager af te schuiven. Nu slijmt ze met een kruisje dat ze in heeft gezegend voor ondersteuning in deze moelijke tijd. Deze komt ze binnenkort wel even brengen zei ze. DAT WIL IK HELEMAAL NIET!!:x:x:x Maar ja, je hebt overal mensen voor he? Wij zijn er inmiddels overheen en maak me er niet meer druk om. Aan het einde van t liedje heb ik er alleen mijn eigen mee. Ik denk dat we binnekort maar moeten testen, alleen ik ben bang dat ik me eigen voor t hoofd stoot en dat mijn ongi dan de dag er op de kop op steekt. Ik hou je op de hoogte....
hoi hoi meiden, bedankt voor jullie reacties! het is fijn om te lezen wat voor oorzaken er allemaal zijn! zo kom je er toch samen doorheen vind ik!!! thanks en good luck allemaal!!!
blijft spannend hè brabbel, kom nu maar op met die positieve test dan!!!! Mila rose, welkom meid! En Ineke, ben je nog steeds niet ongi?
Meid, je weet het niet. Goed dat de intake IVF al staat, maar mocht je deze week nog niet ongi zijn toch weer een testje? Hoe kan het dat de gyn. geen ei zag en toch de IUI heeft gedaan?
Wat vreselijk jammer! Nu weet je wel in hoeverre je vriend meeleeft... tot het einde! Dikke knuffel voor jullie. Het is zo lastig om in dit gevoel te zitten.
Wij hebben IUI gehad ivm de hoeveelheid zaadcellen tijdens de onderzoeken. Doordat bij beide IUI bleek dat mijn man nog heel veel minder zaadcellen had overgehouden na opwerking zijn we doorgegaan naar ICSI en daar hopen we nu vlot mee te starten.
bedankt voor je reactie!!! ik heb geen idee hoe mijn vriend zn zaad was bij de iui ...de gyn zei niets die zei alleen als het niet goed genoeg was hadden we het niet ingebracht...meer niet!:x
Wij hebben het gewoon gevraagd. Benieuwd of het gelijk was aan de onderzoeken. Helaas niet dus. Maar goed, wij gaan de nieuwe fase in.
ja mijn manlief vroeg het ook ,...maar de gyn was niet zo spraakzaam! er zitten er hier meerdere en de ene is heeeel rustig en praat uitgebreid en legt alles uit en de andere die klaar en weg voor je goede morgen hebt kunnen zeggen (bij wijze van..) nu weten we dus niets :S alleen dat het genoeg was! maar als ik weer terug moet omdat het niet is gelukt ga ik het WEL vragen aan mijn behandelend arts!
Mocht je nog een IUI hebben voordat je de gyn. heb gesproken en dat is een andere persoon dan gewoon vragen hoe het beide keren ervoor stond/staat. Alsof je neus bloed.
@Marnat en Timon, Normaal gesproken kan ik niet wachten om te testen. Maar omdat we vorige maand geen IUI hebben gehad, kregen we natuurlijk ook geen testdatum te horen. En al die andere maanden wisten we het wel. Maar steeds als ik een test had gedaan dan werd ik de dag erop ongi, daarom willen we nu nog ff wachten,ook een beetje zelfbescherming denk ik. En euhhhh..... Mijn zwangerschapstesten zijn op, en zolang ik ze niet in huis heb gaat t ook niet kriebelen. @Spannende tijden, wij kregen pas bij de gyn de uitslag van het semen. Mijn IUI-ziekenhuis en de gyn zitten op 2 verschillende locaties. De gyn zit in het gewone ziekenhuis en de IUI vind dan weer plaats in het andere op de fertiliteitsafdeling. Aan alle meiden, bedankt voor jullie reacties, ik houd jullie zeker op de hoogte.
jeetje....dat lijkt mij ook lastig!!! wij hebben alles op 1afdeling!! maar als ik voor ivf moet, moet ik wel naar ander ziekenhuis geloof ik! maar de onderzoeken, de gyn, het iui, alles is bij elkaar alleen volgens mij is de verloskundige verhuisd ?! maar zover ben ik toch nog niet
Ik zag net de topic over grote onderwerpen. Hou het even in de gaten!!! De grote onderwerpen op Zwangerschapspagina zorgen, zeker als het druk is, voor enorme traagheid. We hebben daarom besloten dat alle onderwerpen waar meer dan 1.000 berichten in staan automatisch gesloten gaan worden. Je kunt gewoon een Deel 2,3,4 etc van je onderwerp aanmaken wat wellicht niet helemaal handig is maar je kunt dan wel lekker snel lezen en lekker snel berichten plaatsen. Zodra de grote onderwerpen gesloten zijn zullen ze verwijderd worden naar de prullenbak om te voorkomen dat ze in de toekomst voor problemen kunnen zorgen. Lotte Er gaat nog overleg plaats vinden.