Hé hoi! Pfff, het is weer een lekker druk weekje hier op 't werk! Deadlines e.d. Ga jullie er even niet mee vervelen ! Maar vanavond weer even bijgelezen... Heb jullie berichten (wordt gezellig veel gekletst!!!!) gelezen, maar ga vh weekend weer uitgebreid reageren... @Ego Updeetje (reageer echt gauw weer op jullie hoor, want leef met iedereen ontzettend mee, vooral met de wachtenden onder ons! En bij deze alvast een dikke knuffel voor de ongesteldgewordenen... blijft balen, keer op keer... !) Daar gaan we dan... Tijdens het startgesprek kregen we nogmaals, aan de hand van een kaart met baarmoeder, eileiders en eierstokken in beeld, te horen hoe de IUI in zijn werking zal gaan. Ik ga Puregon spuiten, in eerste instantie 50 ml (laagste hoeveelheid). Aan de hand daarvan kijken ze hoe de follikels groeien. Ze willen eigenlijk proberen om de hoeveelheid evt iets op te hogen, zodat er 2 follikels gaan groeien, maar dat is lastig in te schatten. Spuiten dus vanaf dag 3 en vanaf dag 8 controles: FM's. Aan de hand daarvan wordt bepaald wanneer ik de Pregnylspuit moet zetten om het eitje te doen springen. Die spuit laat ik mooi door mijn moeder (verpleegkundige) of mijn vriend zetten, want ik heb weinig vet op mijn buik, dus die moet id bil! Bovendien moeten we daar zelf ampullen voor mengen enzo en daar ben ik helemal niet handig in!!! Als de pregnyl gezet is moeten we anderhalve dag later komen voor de IUI... Dan worden de beste zwemmers van mijn mannetjes 'superzaad' klaargemaakt voor de Grote Zoektocht naar Mijn Ei(tjes).. Dat duurt ongeveer 2 uur en dan mag ik komen en zal de IUI plaatsvinden. Mag daarna ongeveer 10 minuutjes blijven liggen en dan is het afwachten... Spannend dus... Daarna de spuitinstructie en kregen we te horen hoe de puregonpen werkt en hoe dat pregnyl mengen moet enzo. Omdat ik dus niet zo heel veel vetjes op mijn buik heb (voor de spuit moet je een 'buikkwabje' tussen je vingers nemen), mocht ik even oefenen. Nou ben ik normaal echt wel heel stoer en dapper , maar ik werd echt even dizzy toen ik mezelf moest prikken. Niet dat het pijn deed, was echt puur psychisch... TOch een beetje de spanning denk ik.. vriendjelief was heel lief en zei: anders doe ik het wel hoor lieverd... Ging terug met de pregnylpen en een recept en nog wat formulieren die we moeten invullen als ik ongie word en aan de IUI-ronde ga beginnen. Heb maandag 1-2 een uitgangsecho (zit dan op dag 23) om te kijken hoe het er dan uit ziet. Zijn er geen cystes of...??? Ze verwachten van niet, maar het moet gewoon even. Uiteraard gaan we heel fijn klussen de komende dagen met de volle hoop dat het spuiten misschien niet meer hoeft....!!! Oh ja, wij gaan dus met IUI beginnen omdat.... de clomid geen resultaat heeft gehad... Ben in 2007 gestopt met de pil, menstruatie kwam niet lekker op gang en we hebben 2 jaar tevergeefs geprobeerd, sinds 2009 in de mmm: bleek dat ik van mezelf geen eisprong heb: met clomid wel... alleen de afgelopen 10 rondes 0,0 resultaat... nu ronde 11, de laatste ronde en als ik ongesteld word, dan gaan we echt met de IUI beginnen... Deze ronde zal vermoedelijk 7/8 februari ingaan.... Bij vriendlief alles in orde... Nou lieverds, van het weekend klets ik weer verder, nu mijn bedje opzoeken!! Dikke knufs voor iedereen enne, volgende keer reageer ik weer op jullie allemaal!!!! xxx Juulz
Lijst IUI 2010 IUI-meiden Angelica: 1ste IUI BBZ, Babii: 1e IUI januari 2010 Babysss (27): 2e IUI op 05-12 mislukt Be Happy (35): 5x IUI in eigen cyclus met Pregnyl mislukt. 6e IUI 16 januari 2010. Daarna op wachtlijst voor IVF Brabbel1988: IUI op 01-12, mislukt.December geen IUI ivm cyste en ei gemist. Chichi: 1e IUI in januari Coni: 6e IUI laatste, testen vanaf 26-12 Dopey (34): 5e IUI (1e na ma) mislukt; ei gemist; 6e en 7e IUI mislukt; rustronde; 8e IUI raak ! helaas vmk. IUI take 3, poging 1: 20-1 Dreamer83: 1e IUI-D in feb/mrt Esmeee: 1e IUI december (Clomid) Ester75: januari Ineke1983 (26): 1e, 2de, 3de en 4de IUI mislukt... => operatie Helena115: 1e IUI januari Joontje: 5e IUI op 12-12 met utrogestan mislukt Juulzon: 1e IUI februari Ladypink: 1e IUI mislukt, 2e IUI 26-11 mislukt MaaikEmile: 1e IUI feb09 mislukt, 2e IUI juni09 mislukt, 3e IUI dec09 mislukt (pregnyl) MilkHd (31): IUI op 03-12 mislukt Moppie 1279: Nataly1972: 1e en 2e IUI C100 mislukt, 3e IUI met C150 mislukt. Nu rust en in afwachting van 4e IUI Puck1234: 1e IUI (mk 9w), 4e IUI december Ren: 1e IUI januari Spannendetijden: 1e IUI 16 januari 2010 Tracey: 1e, 2e, 3e en 4e IUI mislukt Wondertje79: 16 dec 1e iui, testen vanaf 31 dec Mislukt Xsannex: 1e IUI 15 december, testen vanaf 30 december Zeehondje (29): 1e, 2e & 3e IUI mislukt, 7 januari 2010 4e IUI. Zonnetje1980 (29): 1e IUI mislukt Wachtbankje Esmee: testen vanaf 22-01 Zeehondje: testen vanaf 24-01 Be Happy: testen vanaf 30-01 Spannendetijden: testen vanaf 30-01 Zwanger!! In afwachting van IUI Zyta Angelica Geen IUI meer IVF/ICSI: Chantal76 & Hope76 & Klingel & Marnat & Robing & Teddy13 & Timon & Traantje & Botervliegje Stop mmm: Rust Even snel erbij gezet want hij stond al heel ver weg...