Damie toch erg spannend voor jou nu! Kan morgenvroeg helaas niet kijken hoe je getest heb aangezien ik vroege dienst heb. Dus zal mijn geduld moeten bewaren tot morgenmiddag...maar dan hoop ik voor je te kunnen lezen dat je 2 vette strepen hebt staan. Twinny bedankt voor de waarschuwing....word jammer, maar ik hoop dan van ganser harte dat ik dat allemaal dit jaar af moet slaan ! Heb net de oude wandelwagen bij mijn moeder opgehaald...haha, het is zelfs een Koelstra....maar dan zo'n grote bak. Had hem hier net staan en 1 van de katten was er al ingekropen. Ook had ze zelfs nog van die lieve hemdjes bewaard...ze dacht dat ik ze maar weg moest doen, want tegenwoordig had je toch allemaal van die rompertjes! Ik zei, echt niet....vond het super dat ze al die spulletjes nog bewaard heeft. Volgende week ook nog de commode, ledikantje en box ophalen....Ik hoef niet alles nieuw te hebben hoor. Vind van sommige dingen juist wel super dat ze al een hele geschiedenis hebben, nostalgisch zei ik tegen mijn vriend....hij zegt, dat is gewoon een ander woord voor ouderwets . Maar ach, hij vond het toch ook wel leuk om te zien al die oude spulletjes...
Damie, spannend zeg. Ik hoop voor je dat het raak is. Ik ben vandaag voor FM geweest. In totaal 3 eitjes.1 aan de linkerkant van 14 mm. 2 aan de rechterkant van 18 mm. Ik moet morgen nog een keer. Waarschijnlijk donderdg de Pregnylspuit en dan zaterdag de IUI.Spannend weer...... Ik wist niet dat speculaas slecht voor je is als je zwanger bent.Weer wat geleerd.
Hey meiden, Damie, voor jou wordt het nu wel erg spannend hé, ik duim voor je hoor! EN morgenochtend kom ik vlug eens spieken Minou, leuk dat je follikels bijna rijp zijn, veel succes morgen bij de gyn en bij de IUI zaterdag! Ik wist trouwens ook niet dat speculaas slecht zou zijn als je zwanger bent. Aldonza, ik vind het ook leuk om hier en daar wat oude spulletjes te hebben tussen al die nieuwe Heeft wel iets vind ik... Ik haat het wachtbankje... pfffff... nog 12 lange dagen wachten Heb nu al twee dagen hevige krampen... had ik de vorige keer ook na de inseminatie, hoop dat het morgen wat beter is. Liefs Kirby
Hello...nou ik heb de test NIET gedaan. Ik durf het niet...ben zooooo bang voor een negatieve test en daarom besloten om toch nog te wachten... Het is voor mij moeilijk om te zeggen wanneer ik precies overtijd ben want ik word elke maand op een andere dag ongi. Mijn langste cyclus was twee keer 39 dagen en dat is morgen. Dus als ik nog even geduld heb kan ik vrijdag (hoop ik) zeggen dat ik ECH overtijd ben. Ik voel verder weinig..... alleen is mijn buik nog steeds onrustig.
hallo meiden O damoei, je maakt het wel erg spannend hoor....... heb je anders wel last van als je ongi moet worden? Het klinkt allemaal nog goed hoor......geen andere klachtjes die op een zwangerschap zouden kunnen duiden? Speculaas ed. bevat kaneel en kaneel is niet goed voor het ongeboren kind..........althans dat meen ik ergens gelezen te hebben, hihi....... Hier alles rustig. Nog altijd af en toe ongi gevoel, maar we wachten maar af.......... Minou sterkte met de folikels en op naar de inseminatie zaterdag........ Kirby: hopelijk zijn de krampen vlug voorbij...... ik had alleen last van wat bloed verlies de vorige inseminaties.... Aldonzo: dat jij zo al in de weer bent met baby spulletjes.....dat durf ik echt nog niet hoor........ grtjs Twinny
Twinny hoi, ik heb eingelijk weinig klachten....behalve dat mijn rug pijn doet en af en toe steken in mijn borsten. Gister voelden mijn tepels heel raar..beetje een jeukgevoel... Mijn afscheiding is ook anders dan normaal... het is veel lichter... Lekker duidelijk allemaal he. Ik ga gewoon vanmiddag na het werk testen. Ik zorg dat ik niet veel ga drinken zodat ik niet vaak hoef te plassen.
Ik ben vandaag weer voor FM geweest. Mijn eitjes waren flink gegroeid. Rechts beide 21 mm.Links zit er 1 van 17 mm. Ik moet dus nu vanavond al Pregnylspuit halen en heb op vrijdag om 10 uur de inseminatie. De linkerkant springt waarschijnlijk niet daarom kregen we huiswerk voor in het weekend....
Das nog eens fijn huiswerk Succes meiden! Damie: hoe hou je het vol meid! Testen! Snap wel wat je bedoeld hoor, heb zelf gezworen nooit meer te testen....
Potjandikkie Damie wat spannend! Snap heel goed dat je nog wilde wachten met testen maar vind het aan de andere kant ook superknap van je dat je nog kunt afwachten. Twinny nu je het zegt....heb ook al eens gelezen dat teveel kaneel in zwangerschap niet goed is...weet niet meer psies waarom. Ik ben ook niet al te veel bezig met babyspulletjes hoor, maar mijn moeder gaat binnenkort verhuizen dus de boel moet bij haar ook weg, heeft ze straks allemaal geen ruimte meer voor. Maar zat vreselijk weg te dromen gisteren....en ondanks dat ik het allemaal ook nog wel eng vind deed het me ook wel even goed hoor. Had overigens vanmiddag ook ineens ongigevoel in mijn onderbuik...voelde naar. Maar moet nog zeker anderhalve week dus slaat helemaal nergens op....moet gewoon, geduldig (!) afwachten. Minou goed nieuws hoor...en leuke thuisopdracht hoor! Veel succes met de pregnyl spuit en voor als ik morgen niet hier kom wil ik je alvast veel succes wensen voor vrijdag. Verder is hier alles rustig...lijk wel tegen griepje aan te zitten dus zit flink aan de vitamientjes en moet bijtijds naar bed, dan fiets ik er misschien wel langsop. Ga nu alvast lekker pj-tje aantrekken en kruip onder dekbed op de bank....ben toch alleen thuis dus hoef voor niemand mooi op te zitten wezen .
Hey ladys, ik heb gistermiddag na het werk getest en het is negatief. Helaas....nu afwachten totdat de duivels doorkomen zodat ik verder kan met de volgende ronde.... Het ergste vind ik dat mijn cyclus zo fucking lang is...38 dagen! Daar baal ik het meest van...
hoi meiden Damie: balen dat de test negatief is. Misschien was je HCG gehalte nog te laag, moet je over paar daagies gewoon nog eens proberen als ongi er nog niet is......... Aldonzo: niet ziek worden hoor, ga jij maar lekker op de bank liggen...... Hier probeer ik gewoon heel hard mezelf niet gek te maken. Heb steeds spierpijn achtig gevoel in buik en liezen en mijn borsten beginnen ook wat zwaarder te worden........... Bah, mezelf nog zo voorgenomen er niet in te trappen! Twinny
hahah Twinny, het overkomt ons allemaal... iedere keer denk je aan het begint van de menstruatie niet meer in trappen en aan die verdomde symp. maar helaasssss. We willen te graag en dat geeft ook helemaal niet. Aldonza, nog 9 dagen je mag niet meer ziek worden!