mischien een hele rare vraag hoor, maar alsjullie op het wachtbankje zitten hebben jullie dan ook pijn in je boobies? rond de tepel doet bij mij al dagen heel erg pijn. kus Annika
Lieve meiden ! Een paar weken geleden heb ik aangegeven dat we voorlopig zijn gestopt met de IUI behandelingen wegens het overlijden van mijn schoonvader. We hebben afgelopen maand 1 keer spontaan gevreeen en verder helemaal niet meer, wat blijkt nu........ IK BEN ZWANGER! Vanmorgen toch maar even een test gedaan, aangezien ik al een paar dagen geleden ongi had moeten worden. Nooit eerder zo'n lange cyclus gehad, dus dat vond ik wel apart. Net een tweede test gedaan voor de zekerheid en die was ook meteen positief! Ziekenhuis gebeld en 10 mei krijg ik mijn eerste echo. Ben nu 5 weken volgens hun berekeningen, maar ik heb helemaal geen symptomen. Zal wel snel komen. Er is hoop meiden! Precies op het moment dat we er helemaal niet mee bezig zijn geweest was het dus raak. Het dringt nog niet tot ons door, maar dat komt vanzelf wel. Ik zal de foto van mijn testen later vandaag even in mijn album zetten als het lukt. Ik zal proberen vandaag al jullie ervaringen van de afgelopen weken even door te lezen. Liefs Len
en weer iemand die net als ik ineens spontaan zwanger raakt! Van harte gefeliciteerd meid! Er is echt hoop!
Wie kan mij helpen? Wij zouden ICSI gaan doen, is nu IUI geworden. In de patientenfolder staat dat je een LH-test kan doen in de tweede portie ochtendurine. Wat is nu je tweede portie? Dat staat namelijk niet in de bijsluiter van de LHtest genoemd. Weet iemand hier hoe dat zit?
Stienke,de 2e portie ochtendurine is dus niet de allereerste plas als je net uit bed komt.Ik hield mijn urine altijd op tussen 8:00 en 12:00 en ging dan testen. Succes!
OEPS! Dat wist ik niet, dat heb ik niet gedaan. Nou ja dan test ik vanavond gewoon nog een keer extra, en hoop ik dat toevallig niet vandaag mijn piek was. Uit de test kwam dat bij de 1e portie (haha lijkt wel Chinees portie Nasi, sambal bai?!) de piek nog niet was geweest. Oh getver misschien heb ik dan de eerste keer nu zelf verpest! Maar het was nog maar de eerste testdag, HEEL ERG BEDANKT voor deze uitleg, we gaan vrolijk verder! Liefs Ester.
Geen nood ester,ik testte zelf ook altijd 2x per dag om er zeker van te zijn dat ik mn piek niet miste Helaas bleek achteraf(na 4 pogingen iui) dat ze niet echt werkte bij mij,kreeg telkens een valse uitslag,dus vandaar dat ik nu voor de follikelmetingen ga
Bedankt allemaal! Het dringt nog steeds niet tot me door. Iets te onwerkelijk allemaal. Lieve meiden, ik gun het jullie ook zo ontzettend, dus ik ga de komende maanden mijn duimen kapot draaien en hopen op goed nieuws van jullie kant. Ik blijf zo nu en dan lekker meelezen. Dikke kus Len
hoi allemaal ik heb een vraagje mischien staat het antwoord al ergens maar kan het niet zo snel vinden. Wat zijn de kosten van IUI behandelingen en worden ze ook vergoed door de verzekering. groetjes maica
maica,de iui zit in de basisverzekering. Alleen de kosten van het gebruik van hormonen is per verzekering verschillend,ligt een beetje aan je polis.
Hallo Ladies, Wat een weertje zeg... heerlijk. Hier zijn de er inmiddels ook weer. As donderdag eerste gesprek IVF.....spannend. Prettig weekend