iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minou, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Len gefeliciteerd!

Geen idee wat het kost een IUI, de verzekering betaald. Mijn medicijnen (clomid en pregnyl) kosten 19 euro per keer, en worden ook vergoed.

2. maica

maica Lid

28 feb 2007
    90
    0
    0
    barendrecht
    bedankt luitjes

groetjes maica

3. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Hallo dames! Helaas ongesteld geworden..... :cry: . Had echt goede hoop deze maand.
    liefs

4. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    jee balen Hippel, hopen op een goeie volgende poging!

5. klazientje

15 mrt 2007
    76
    0
    0
    cassiere
    schiedam
    hallo meiden die zwanger zijn gefeliciteerd.

ik ben even een paar dagen niet geweest. voelde me even niet lekker. me ongi is door gezet en weer een klote week achter de rug.
    dinsdag het zh bellen voor de volgende iui. en kijken wat dat doet. als die niet lukt dan ga ik eerst op vak en dan even er niet aan denken.
    ik laat van de week nog wat van me horen als ik weer op het wachtbankje zit.

sterke allemaal

gr klazientje

6. moontje34

moontje34 Fanatiek lid

27 mrt 2006
    1.085
    0
    0
    Groepsleidster Buitenschoolseopvang
    Zuid-Holland
    Jij ook sterkte Klazien!

7. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hier ben ik weer. We zijn net pas thuis. Heerlijk een lang weekend even er tussenuit geweest. We hebben het getroffen met het weer.
    We zijn weer helemaal opgeladen voor de volgende stap in
    de MMM.

Wat lees ik nu? Weer een zwangere erbij? Len, proficiat meid !

klazientje en hippel, weer die verdomde :evil: :evil: !

Minou, donderdag 3 mei je eerste IVF gesprek, spannend he. Wij hebben dat gesprek woensdag 9 mei. Ben heel benieuwd!

Groetjes Roca

8. annika1985

annika1985 Niet meer actief

hoi allemaal.

hoe is het met jullie?
    leuke dag gehad vandaag?

veel liefs Annika

9. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Oeps.... :oops: 2 keer ingedrukt.....

10. Luisa

Luisa Actief lid

20 nov 2006
    289
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden,
    long time no seen......
    Ik ben blij om te horen dat 2 IUI meiden zwanger zijn (GEFELICITEERD! \:D/ \:D/ \:D/ )

Ik heb een korte berichtje: ik heb toch besloten om voor IVF te gaan. Geen IUI meer dus. Aaanstande vrijdag heb ik mijn eerste afspraak in Leiderdorp....Minou en Roca: we keep in touch, ok? ;)

voor alle andere meiden: veel succes en veel liefs

xxxLuisa

11. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Vraagje: :-k voor de LH-test staat in de patientenfolder dat je 4 uur lang voor de test niet mag drinken. Hoe verdelen jullie dat? En testen jullie 1 of 2 x per dag? Ben een groentje in IUI-land :rolleyes: vandaar. Oh ja en testen jullie allemaal keurig bij de 2e portie ochtendurine of juist bij de eerste? Ja ja onzekerheid alom hier! Ben benieuwd hoe jullie dit aanpakken!
    Groetjes Ester, en voor de werkenden onder ons: werkze alvast morgen, lekker kort weekje en succes met alle perikelen hier!

:({|=

12. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik doe ook aan ovutesten, alleen nog niet voor iui.

Ik test om ongeveer 17:00 uur 's middags. Ik plas dan niet van te voren en drink de laatste twee uur niet zoveel (misschien 1 of 2 glazen).

Op het moment dat de streepjes donkerder worden, test ik twee keer per dag. 1 x 's ochtends en 1x 's avonds. Ik hou me dan niet altijd precies aan de regels. Doe het dan bv. wel eens met ochtendurine.

13. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Len GEFELICITEERD! Super leuk voor jullie.

Luisa, minou en roca suc6 met de ivf molen. Wel ons op de hoogte houden he?

Hier is weinig te melden. Geniet van de hormoonvrije maand. Heerlijk. Heb geen idee welke CD ik zit. Wel heel raar. Geen FM-en, geen spuiten, geen progestan. We klussen gewoon maar raak :)

14. Eendje

Eendje Lid

18 mrt 2007
    64
    0
    0
    Hier ook ongesteld geworden, 3e IUI dus ook niet gelukt...
    Bij ons is allebei alles goed, maar waarom wil het dan maar niet lukken? :cry:

15. minou

minou Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.490
    0
    0
    @@Eendje..balen meid.
    Waarom het niet wil lukken,dat weet geen een.
    Wij hebben ook 6 keer IUI gedaan en ook zonder resultaat.
    Ook bij beide niks te vinden.

Luisa. en Roca...voor jullie ook spannend.
    Kunnen jullie na het IVF gesprek snel starten?
    Bij ons kom je dan eerst op een wachtlijst.Ongeveer 3 maanden later eerste IVF.Dus duurt nog even.

@Hippel ...ook balen .Maar geef de moed niet op...

Liefs Minou

16. hippel

hippel Actief lid

4 mrt 2007
    210
    0
    0
    Stientje; ik gebruik ook de ovulatietesten. Ik doe ze om ongeveer half 12 en probeer 4 uur niet te plassen en hooguit 1 keer wat te drinken. Als ik moet werken lukt dat aardig. In het weekend is het lastiger. Als de streepjes donker worden test ik sávonds nog een keer. Heb nu met de gync afgesproken dat ik op dag 11 voor een echo ga. Dit voor de zekerheid. Voel ik me zekerder bij. Succes!
    Eendje; balen zeg!
    Roca, Minou en Luisa succes met het IVF gesprek!
    Andere dames ook veel succes en we moeten de moed niet opgeven hoor!
    liefs

17. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Wij hebben 9 mei ons eerste gesprek voor IVF/ICSI. Ik geloof dat dit gesprek bij de gyn is. We konden hier al vrij snel terecht. In Het Catarina Ziekenhuis in Eindhoven hebben ze volgens mij geen echte wachtlijsten.

Heb geen idee wanneer we met behandelen kunnen beginnen. Ná 9 mei volgt een gesprek met het IVF team. Het kon wel wat duren (max 8 weken) voordat we naar dit gesprek toe kunnen gaan. En ik denk dat we ook eerst nog naar info avond moeten gaan. Ik ben dus benieuwd.

Verder loopt mijn 3e IUI nu ook nog. Zaterdag kan ik testen. Ik wéét gewoon dat deze IUI mislukt is, gezien de enorm slechte zaadkwaliteit deze keer. Maar waarom begin ik het nu toch alwéér een beetje spannend te vinden. Gevoelsmatig heb ik nog een kleine kans, maar verstandelijk gezien zit ik al bij ICSi. Raar he... :(

Groetjes Roca

18. patricia34

patricia34 Bekend lid

19 nov 2006
    883
    0
    0
    Brabant
    Morgen weer de afspraak voor FM,ik verwacht vrijdag onze 7e IUI....hopelijk de laatste!

19. roca81

roca81 Bekend lid

26 okt 2006
    851
    0
    0
    Minou,

Succes vandaag tijdens het eerste IVF gesprek! Ik ben erg benieuwd. Laat je straks iets weten hoe het was?

Groetjes Roca

20. annika1985

annika1985 Niet meer actief

heel veel suc6 minou vandaag.

zal duimen voor je.

groetjes Annika

Deel Deze Pagina