Hoi Minou, nou die wachtlijst is wel lang hoor! maar de zomer zit er lekker tussen, heerlijk weer enzo. Gaan jullie nog op vakantie? Zoveel mogelijk leuke dingen doen! Hoop dat alles voorbij vliegt! en in de tussen tijd, gezellig met ons mee kletsen! Wel mooi dat de zaadjes zo goed waren!
Hallo allemaal! Even een update van deze kant......ging gisteren voor een FM naar het ziekenhuis,bleek dat ik geen dag langer meer mocht wachten!Moest gelijk doorrijden naar het behandelcentrum voor de iui,en ik zat pas op de 12e dag! Er zat een (waarschijnlijk lege)follikel van 28mm.Normaal kunnen ze alleen maar met gebruik van hormonen zo groot zijn zei de arts. Na de iui werd er nog een echo gemaakt,en tijdens die echo sprong die follikel van 28mm,daarachter zat er nog één van 20mm!Gelijk pregnyl gezet en nu maar weer wachten.....Wat een raar lijf heb ik toch Minou,jee,kan me voorstellen dat je 4 maanden lang vindt!Zoals Natas zegt,veel leuke dingen doen deze zomer,dan vliegt de tijd!
Jeetje, jij bent goed in broeden. Het voordeel is dat je wel in een keer klaar ben (nu even geen bezoekjes aan hetziekenhuis)
Zooo patricia! broedkippie! Hopen dat deze keer raak is! Hier ook goed nieuws, morgen mag ik de pregnyl gaan zetten. Vandaag meting op dag 10 (met dag 12 zijn ze altijd al erg groot en deze keer viel dat op zondag) had links al 1 van 19 mm en rechts nog 1 van 15 mm. Ze zullen beide springen, want maandag is pas de IUI, dus die kleine heeft ook nog tijd om groter te groeien! yesyes! 2 eitjes dus! Heb nog gevraagd of de dokter wilde kijken naar het zaad van oktober (onderzoek) en die van de eerste IUI. Nou dat was niet echt goed, want in oktober had hij er 4,6 miljoen en met de afgelopen IUI 1,2 miljoen (de helft was daar goed zaad van) Nu de vraag: In oktober hadden we 4 dagen onthouding voor de zaadcheck. Bij de IUI 2 dagen. Denken jullie dat het beter zal zijn deze keer als we weer 4 dagen onthouding hebben? vergat dat dus weer te vragen aan de gyn Want dan is er vanaf vandaag een sexverbod hahahahahaha want dan komen we precies met 4 dagen uit.
Hoi Natasja, Bij ons is gebleken dat mijn vriend beter zaad had, bij meer dagen onthouding. De laatste keer IUI hadden we maar 2 / 3 dagen onthouding. Dit was niet gepland, maar door vroege eisprong, moest IUI eerder plaats vinden. Het resultaat was dan ook slecht. Of het hier aan ligt weten we niet. Gevoelsmatig heeft mijn vriend beter zaad bij meer dagen onthouding. Verder zijn de nog niet echt doorgebroken. Ik verwacht ze vandaag of morgen. Want morgen is eigenlijk mijn NOD. Wel nog steeds roze met afvegen. Dus, ze zijn in aantocht.. Groetjes Roca
Hey natasja,wellicht ook voor jou dubbele kansen deze keer?! Nou,dan moet er toch snel weer iemand komen met goed nieuws zou je denken
Natas, mooi nieuws meid! Ik hoop voor je dat er heel mooi resultaat mag komen. Ik duim voor jullie allemaal meiden.
thanks meiden! Voelt wel weer als een echt kans. We houden even wat langer onthouding, misschien helpt het!
Hallo allemaal. hoe is het met jullie? ik heb gister stiekem testje gedaan en was heel klein licht streepje te zien moest heel goed kijken. vanmiddag hield ik het niet meer en heb ik er nog 1 gedaan. hij is POSITIEF. hahaah. veel liefs Annika
hoi hoi. nou er werd niet geinsemineerd door het ziekenhuis. wij moeste ngewoon seks hebben zeg maar, maar ik het wel hormonen gespoten. veel liefs Annika
Helemaal geweldig toch! Moesten jullie ook aan de iui vanwege slecht zaad, of had het andere redenen?
@@@Annika ...gefeliciteerd...hoeveel dagen was je overtijd toen je dat testje deed? @@Natasja..ik zou ook 4 dagen ertussen houden...zit je safe. En mannetje aan het foliumzuur..daar wordt het zaad ook beter van... Ik blijf idd hier maar wat meekletsen... Ik baal toch best wel hoor.Al met al heb ik de laatste IUI in februari gehad. En dan pas in september voor IVF. Maar jullie hebben gelijk ..het mooie weer en de vakantie er nog tussen....PFFFFFFFFFFF
hoi hoi. ik moest nog 2 dagen wachten, maar ik had testen die 4 dagen van te voren konden. heb vanmorgen nog 1 gedaan dan en clear blue en wederom weer posisitef. nu begint het wel tot mijn door te dringen. kus Annika.
Annika, van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van ! Bij mij zijn de eindelijk doorgebroken. Maar ik heb me nu toch een pijn in mijn onderbuik. Voorheen had ik nooit ergens last van. Dit heb ik sinds we met IUI zijn gestart. Volgens de gyn. zou dat door de pregnyl kunnen komen. Ik heb het alleen de eerste dag, is dit herkenbaar? @Minou, laatste IUI in februari gehad en dan pas in september aan de beurt zijn. Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij dze zomer. Wij hebben woensdag 1e gesprek, hopelijk krijgen we dan ook al een beetje te horen hoe lang we moeten wachten. Groetjes Roca
Annika, van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van ! Bij mij zijn de eindelijk doorgebroken. Maar ik heb me nu toch een pijn in mijn onderbuik. Voorheen had ik nooit ergens last van. Dit heb ik sinds we met IUI zijn gestart. Volgens de gyn. zou dat door de pregnyl kunnen komen. Ik heb het alleen de eerste dag, is dit herkenbaar? @Minou, laatste IUI in februari gehad en dan pas in september aan de beurt zijn. Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij deze zomer. Wij hebben woensdag 1e gesprek, hopelijk krijgen we dan ook al een beetje te horen hoe lang we moeten wachten. Groetjes Roca
Annika, van harte gefeliciteerd. Geniet er lekker van ! Bij mij zijn de eindelijk doorgebroken. Maar ik heb me nu toch een pijn in mijn onderbuik. Voorheen had ik nooit ergens last van. Dit heb ik sinds we met IUI zijn gestart. Volgens de gyn. zou dat door de pregnyl kunnen komen. Ik heb het alleen de eerste dag, is dit herkenbaar? @Minou, laatste IUI in februari gehad en dan pas in september aan de beurt zijn. Hopelijk vliegt de tijd snel voorbij deze zomer. Wij hebben woensdag 1e gesprek, hopelijk krijgen we dan ook al een beetje te horen hoe lang we moeten wachten. Groetjes Roca