Hoi, ik kom hier ook af en toe om het hoekje gluren, maar niet voor mezelf. Volgens mij heb ik al eens eerder wat gepost. M'n vriendin heeft de 3e IUI achter de rug, en het is weer mislukt, terwijl het er zo goed voorstond 23 miljoen zaadjes. Jammer; nu moet ze beginnen met hormonen 3 maand en als het dan niet lukt voor IVF. Wou het even kwijt Jullie allemaal veel succes, heb respect voor jullie, dat jullie zoveel geduld hebben, en maar weer elke maand in de zenuwen moeten zitten. Kop op dames, er komt een dag dat alles goed komt
Mijn vriend is bij een chinese kruidenwinkel geweest en heeft enkele weken geleden pillen gekregen die de kwaliteit van het zaad zouden verbeteren. Hij gebruikt ze nog steeds, maar tot nu toe niet echt resultaat. Maar het zijn pillen op kruidenbasis, ze kunnen geen kwaad. Dus of ze echt werken, weet ik niet, mijn vriend heeft er in ieder geval een goed gevoel bij.
@@Klazientje.....ik ben wel nieuwsgierig naar die chinese kruiden... @@Roca..Wat mooi dat alles bij jullie zo lekker vlot kan gaan. Er was dus in Eindhoven geen wachtlijst. Jammergenoeg in Groningen wel ...4maanden....het wordt voor ons pas september voor we kunnen starten....
Ze zeiden er wel bij dat juni/juli/augustus de vakantie periode is. Er vinden dat minder behandelingen plaats dan normaal. Dus het kan wel nog zo zijn dat het toch iets langer duurt, maar zeker geen maanden gelukkig. Maar hopelijk zitten er optijd tussen. We wachten gewoon af. Inderdaad wel jammer dat er zoveel verschil in ziekenhuizen is qua wachttijd. Net als of we nog niet lang genoeg gewacht hebben allemaal he. Groetjes Roca
he roca een positief bericht ja ik weet niet eht hoe ik het mot uit leggen over die chinese geneeswijze. ging er heen met me man. we moesten ons verhaal doen. wij vertel hoe en wat en dat we vandaag iui hadden gehad. toen schreef hij een kruiden mengsel voor en daar na acupentuur. want me bloedsomloop van me baarmoeder is niet hellemaal zoals het moet kon hij me vertellen. na een half uur met naalden in me buik en benen kreeg ik een massage en toen de kruiden die moet ik twee keer achter elkaar koen een half uur en dan een uur a het eten drinken. en vies dat het is en nu maar afwachten of het gaat werken gr klazientje
Wauw wat is er veel afgebabbeld hier de laatste paar dagen. Kan het af en toe niet meer bijhouden! @Roca wat gaat dat ineens snel! Krijg al een goed gevoel bij het lezen van je berichten. Je bent daar in goede handen! @Klazientje Mijn vriendin heeft acupunctuur gehad in combi met kruiden en was daarna snel zwanger. Weet natuurlijk niet of het zonder die kruiden ook was gelukt want van haar 2e was ze snel zwanger en dat zonder kruiden.... Is trouwens pas bevallen. Ik heb er nu totaal geen problemen meer mee als iemand anders zwanger is maar wel gehad. De 'het is niet eerlijk' en 'dat wil ik ook' en 'waarom zij wel en ik niet' gedachte heeft iedereen denk ik wel eens. Dat kan je behoorlijk van slag brengen. Gelukkig heb ik een manier gevonden om ermee om te gaan. @Hippel en @Angel Suc6 met de IUI. @little hope En? ? ? ? ? ? ? ? Verder dames op de bank Hopen dat de tijd lekker snel gaat. Hier nog steeds geen tjes te bekennen....
@little hope, had je vandaag getest? dat had ik niet begrepen vanmiddag, he balen zeg! @klazientje, nee heb er geen ervaring mee. Ben wel nieuwsgierig of het wat uitmaakt. weet je ook wat voor soort kruiden het zijn? @geduld spannend! Hippel en angel, spannend weer! @roca, mooi nieuws, gaat best vlot allemaal als ik het zo lees! en vind het gezellig als je bij ons blijft! Hier als kits op de wachtbank, zit pas 2 dagen na IUI. Zit nog lekker voorlopig!
@natas ja ik heb t tog maar gedaan gister, durfde niet maar tog gedaan ben nog niet ongi (terwijl ik altijd ruim van te voren donkere afscheiding heb en nu ook niet) dus wie weet is ie van de week wel posi (als ik nog niet ongi ben dan
ok, miss een beetje goed nieuws... HOOGSTWAARSCHIJNLIJK BEN IK ZWANGER ik heb gister een spoedoperatie gegaan, maar omdat die kans er was dat ik zwanger zou zijn, moest ik getest worden... nu kwam de arts naar me toe en die zei van meid je mag niet onder narcose ! je krijgt een ruggenprik, ik zeg wattan, hij zeg er is een heel erg grote kans dat je zwanger bent :O ik ga nog niet te erg hopen, ik kan natuurlijk altijd nog ongi worden, maar als ik zondag nog niet ongi ben (wat er niet naar uit ziet want normaal heb ik heel donkere plas en nu lijkt ie wit) dan doe ik nog n test ! en dan horen jullie t, maar wilde jullie ff op de hoogte brengen @ jullie allemaal ! GOOD LUCKKKKKKKK knuffffffffff Ilona
Hope! Meid wat een verhaal zeg! Ik doe toch heel voorzichtig een felicitatie jou kant op hoor. Wat voor operatie moest je ondergaan? Hoe gaat het nu met je?
ik had n abces bij mn kont voor de 3de keer (dit is mn 3de opratie daaraan) en thnx, maar ik ga er nog niet teveel van uit hoor, kan natuurlijk nog altijd mis gaan, maar ga dalijk tog wel een cb testje ertegenaan gooiuh... knufff
Little hope..... wat een goed nieuws! Alvast ook al een felicitatie van mijn kant ! Gooi er snel een testje tegen aan, ik ben heel benieuwd! Heel veel succes
thnx roca, erg lief ik hoop dat ie posi is dalijk, maar t kan ook nega zijn of niet? woeiz spannend, maar mn hcg in de bloedtest was 50% vandaar dat de arts ook zei van ja t is n heeeeeeele grote kans... dus... ik ga zo de test doen, dan hou ik jullie op de hoogte.. als die negatief is doe ik m van de week nog n keer mits ik niet ongi word natuurlijk... heb wel dat gevoel maar kan van mn operatie zijn, dat ik spierpijn verwar ermee