Iedereen in de MMM kan wel eens een opkikker gebruiken tijdens de doldwaze ritten in de MMM. Je weet dat je er geen rechten aan kan ontlenen, maar een positief bericht geeft altijd moed. Wie volgt? Ik kreeg afgelopen week de volgende successtories te horen: IUI poging 1: twee gezonde jongens IUI poging 1: 7 weken heerlijk zwanger IUI poging 2: 20 weken heerlijk zwanger
Dit soort berichten vind ik altijd dubbel, begrijp me niet verkeerd. Ik denk soms echt...iedereen wordt zwanger, met of zonder hulp...en wij dan? En al die andere lieve meiden die ik ken die in hetzelfde schuitje zitten.... Soms word ik er juist moedeloos van...komt het dan nooit goed? Aan de andere kant weet ik ook heel goed dat elke poging op zichzelf staat en dat de mislukkingen in het verleden geen definitief resultaat zijn voor de toekomst! Wat dat betreft geeft het wel hoop.... Als iedereen uiteindelijk maar zijn droom kan vervullen! Ik heb er echt wel 8 behandelingen voor over (en misschien nog wel meer). Elmo'tje
Ben het helemaal met je eens Elmo, maar we kunnen op sommige momenten ook wel wat succesverhalen gebruiken toch? Bovendien zijn het dan wel verhalen van mensen met een soortgelijke voorgeschiedenis. En niet van de eerste de beste tuthola die 1x de pil is vergetente slikken. groetjes Femke
Nee precies, zo bedoel ik het ook. We kunnen ze inderdaad best gebruiken maar soms....als we het hormonstertje zijn bijvoorbeeld.....hihihi