iui

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Lisette, Oct 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hallo allemaal, ik ben vandaag voor het eerst op deze pagina.
    Ik ben Lisette, 30 jaar en sinds juni 2005 bezig om zwanger te worden, door de malle medische molen geweest en dus nu bezig met IUI.
    Gisteren ben ik voor de 2e keer begonnen met het spuiten van puregon en a.s. maandag heb ik een echo. De 1ste keer ging bij mij helaas mis, ik was overgestimuleerd en moest dus wachten totdat alles weer rustig was daarbinnen. Nu gaan we vol nieuwe moed en met minder eenheden puregon de 2e poging tegemoet. :rolleyes:

2. Damie

Damie Bekend lid

Jun 14, 2006
    724
    0
    0
    Hoi Lisette, er is nog een topic over IUI misschien kun je daarop meelezen en schrijven?

Succes.

binnenkort ga ik ook voor de tweede IUI

3. Mamamarin

Mamamarin VIP lid

Mar 5, 2006
    5,590
    0
    0
    Hoi Lisette,
    Welkom bij dit deel van het forum. ook ik zit in de MMM met IUI. Ik heb afgelopen maandag mij n eerste IUI gehad. Wij gebruiken geen medicijnen, we willen het eerst in de eigen cyclus proberen. Spannende tijd, die aanloop naar een eerste echo hè?
    groetjes Femke

4. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou dames, succes! Kijk maar naar mij: het kan wel :)

5. trolljenta

trolljenta Actief lid

Sep 3, 2006
    185
    0
    0
    Hallo Lisette :)
    Welkom naar het forum!
    Ik ben ook bezig met puregon, en ik heb gisteren mijn 2e IUI gehad, erg spannend allemaal!
    Hoe weel eenheden Puregon spuit jij? :)
    Ik ben begonnen met 50, en toen had ik een eitje na een week al.
    Deze keer heb ik ook 50 gespoten, maar het durde wat langer, ik heb nu 13 dagen gespoten, en had twee eitjes :)

6. Lisette

Lisette Niet meer actief

Hoi allemaal, leuk alle reacties en vragen. :D
    Femke: Het is inderdaad een spannende tijd totaan de 1ste echo, je bent toch weer benieuwd als de hormonen aanslaan en je weer mooie en meerdere eitjes aanmaakt.
    Trolljenta: Totaan de 8e dag moet ik 75 puregon en de 8e en 9e dag 50 puregon spuiten. Ik begrijp dat ieder stimuleringsprogramma weer anders is en dat elk ziekenhuis er weer anders tegenaan kijkt.
    Damie: Ik zal proberen bij de topic IUI mee te schrijven, maar ik ben nog bezig uit te vinden hoe ik overal in kom en mee kan schrijven. Hopelijk zi e je me snel tussen!

7. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

Oct 15, 2006
    4,500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Hoi,
    Je bent dezelfde dag geinsemineerd als mij. Had ook 2 eitjes. Helaas had me vriend slechts 0,5 miljoen goede zwemmers. Vorige keer 2,4 miljoen.
    Hoe voel je je nu?
    Het is me 2e IUI.
    Ik schrok vanmorgen erg!Had licht rose bloed bij het afvegen en een zeurend,krampachtige pijn in me onderbuik.
    Zou het weer mis zijn? Of wijst dat ergens anders op?
    Gebruikte jij ook puregon en pregnyl?
    Mail me anders een prive.
    Zou ik erg leuk vinden!

Groetjes en succes!
    Marjo

Share This Page