Hallo Allemaal. In 2005 heb ik een bbz gehad. Hierdoor ben ik mijn rechter eileider kwijt geraakt. Tijdens de operatie dacht de gyn dat mijn linker eileider ook beschadigd was. Maar we moesten het toch maar proberen om zwanger te worden. Tot nu toe is dit nog steeds niet gelukt. Op 6 september 2006 heb ik een laparoscopie gehad. Uitslag was: veel verklevingen en de linker eileider is door gespoten. Wij moesten een half jaar zo proberen zwanger te raken. Op 23 oktober had ik een afspraak bij de gyn. Deze vertelde mij dat hij toch zat te denken om over te gaan op IVF. Want hij dacht dat het zo niet zou lukken. (de laparoscopie is door een andere gyn uitgevoerd). Nu had ik ook op 23 oktober ongesteld moeten worden. Het is nu inmiddels 2 november. En nog steeds niet ongesteld. Ik heb intussen al 4 negatieve zwangerschapstesten gehad. Ik wil a.s. zaterdag nog 1x testen als ik nog niet ongesteld ben. A.S. maandag heb ik om 10.40 een afspraak met de gyn. Wat denken jullie... zou ik mischien toch zwanger zijn ?
Als je na zo'n tijd negatief blijft testen is de kans op een zwangerschap helaas erg klein. Het kan natuurlijk wel maar ik zou me er niet te veel op verheugen..... Het kunnen cystes zijn.....of je hormoonhuishouding is gruwelijk in de war. Ik zou naar de gyn gaan en ff een echo'tje en bloedonderzoek laten doen.... Pfff...wat een ellende meid...en dan ook nog eens overtijd...weet precies wat het is. Heel veel sterkte! Elmo
hoi meid het zou kunnen dat je zwanger bent ik heb bij mijn eerste zwangerschap 3 weken over tijd pas positief getest dus alles is nog mogelijk en anders veel succes bij de gyn