25% kans op zwangerschap tijdens eisprong

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Rosi, 16 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

    Rosi Actief lid

    23 mei 2006
    191
    0
    0
    Hallo allemaal,

    Ik kreeg vandaag te horen dat er maar 25% kans is op een bevruchting tijdens de eisprong.... Ik vind het tegenvallen.... Dacht meer aan 50%.
     
  2. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Yep, klopt als een bus! Weinig is dat he?
     
  3. Rosi

    Rosi Actief lid

    23 mei 2006
    191
    0
    0
    Ja, echt WEINIG.....
    eerst zit je dagenlang te wachten op die ### eisprong en dan is er maar 25% kans op een bevruchting....

    en toch lukt het zoveeeeeeeeeel vrouwen dus houden de moed er nog in
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja en dan nog.. je hebt maar 15 tot 20 % kans om daadwerkelijk zwanger te worden.. want vaak gaat de innesteling mis.
     
  5. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Wat superweinig eigenlijk..... Ik denk er maar niet teveel bij na :oops:

    Liefs An ;)
     
  6. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ik besef mij ook steeds dat de kansen echt klein kunnen zijn vooral als er iets niet goed is bij jou of je partner! We hebben geluk en veel duimen nodig! Het is zoveel mensen gelukt dus....(ach ik weet het ook niet ;) ).
     
  7. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Het is nog erger! Dat percentage is als je rond de 25 zit zoals jij maar met je leeftijd daalt het slagingspercentage ook nog eens!

    Ik had daar gelukkig geen last van deze was ook weer in 1x raak ;) net als die toen ik 25 was!

    Succes meiden hoop dat jullie snel zwanger zijn!
     
  8. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ja sommige mensen hebben alle geluk! En andere? Ik moet bekennen dat ik altijd veel moeite heb met een bericht zoals hierboven, maar ja het is iedereen gegund verder hoor (maar niet zo leuk om te lezen).
     
  9. Damie

    Damie Bekend lid

    14 jun 2006
    724
    0
    0
    Ja, dit bericht doet ons niet zo goed...

    maar ja het zal wel de waarheid zijn
     
  10. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    De waarheid is hard meiden, kneiterhard!
    Real life, konden we ons soms maar even weghalen uit deze wereld he!
    Ooit zullen wij ook het geluk vinden!
    Hou vol meiden!
    Liefs Elmo
     
  11. Ayla

    Ayla Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.049
    0
    0
    Ja meiden ik heb weer andere dingen waarin ik tegenslag in heb. Thats live ik kan er nu eenmaal niets aan doen dat het bij mij zo werkt en bij jullie anders, als ik de macht erover zou hebben dan waren jullie al lang en breed zwanger.

    Ik bedoel mn berichtje niet verkeerd maar ik heb dat ook niet in de hand.

    Iig veel succes!
     
  12. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Is ook niet erg, slikken en weer doorgaan. De een kan er nou wat beter mee omgaan dan een ander..
    Ik word ook wel eens emotioneel als ik onder ik ben zwanger lees.. Yahoooo eerste ronde raak... maar goed dat maakt me niet minder blij voor diegene..

    Slikken en weer door gaan.... ooit zijn wij ook aan de beurt (ook al moet ik er 1tje met het vliegtuig gaan halen!)
     
  13. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    GO Natasja!
    Dat bedoelde ik ook met mijn berichtje!
    Is niet altijd leuk maar wel het leven....
    Helaas.

    Lief dat je toch nog even terugkomt op je berichtje! Zijn er weinig die er na "commentaar" op terugkomen.

    Groetjes Elmo
     
  14. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik snap best dat dit de keiharde waarheid is,maar snap het ook dat sommigen niet zo vrolijk worden van zo'n bericht.

    Als ik eerlijk ben,vind ik het ook niet zo tactisch om dat op een forum te schrijven waar mensen zijn waar het zwanger worden langer duurt en/of in de medische molen zitten.

    Zelf heb ik er geen moeite mee,maar kan me voorstellen dat anderen daar niet zo vrolijk van worden.
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dat vind ik niet helemaal eerlijk.. die meiden hebben dezelfde wens.. ook wij zijn ooit eens aan een eerste ronde begonnen.. mogen zijn dan niet zeggen wanneer het raak is? Het kan soms wel wat tactischer gebracht worden ja (dan doel ik niet op Ayla ;) ) maar ze hebben wel alle recht te melden in welke ronde ze zaten.
     
  16. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja tuurlijk mogen ze dat wel zeggen en ik heb er ook geen moeite mee,maar ik snap het echt wel als anderen daar het moeilijk mee hebben,zoals je leest is dit ook het geval.
    En daarbij blijf ik bij dat het op dit forum misschien niet zo gepast is,omdat het bij sommige vrouwen gewoon steekt!!
    Dit forum is voor mensen waarbij het langer duurt en niet vanzelf gaat.
    Die als het ware moeten "ploeteren" om zwanger te worden en vele frustraties moeten doorstaan!
    Dan hoef je toch niet te zeggen dat het 2x meteen raak was!!!!!
    Lijkt mij gewoon verstandiger om dat op een ander forum te melden.

    Maar ieder haar mening.
    ikzelf zou dat gewoon niet zo zeggen op een forum waar dames zijn waar het moeilijker gaat!!
     
  17. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ook daar sluit ik me weer bij aan (Natasja).
    Het kan inderdaad in veel gevallen met meer tact maar zij heeft het in dit geval keurig gedaan.
    Het is confronterend maar dat is iets van de persoon die zwanger wil worden en niet van de zwangeren.
    Het gaat helaas niet over rozen meiden, ik zit in precies hetzelfde schuitje. Wij willen worden begrepen, dat kan niet zonder contact met het deel dat wel zelf zwanger wordt!
    Heel veel succes met de worsteling, ik worstel ook elke dag!
    Heel veel liefs en een dikke knuffel
    Elmo
     
  18. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    ooooow pien, ik begrijp je verkeerd... je hebt het over forum.. dus ik neem aan het hele forum.. je bedoelde het forum onderdeel vruchtbaarheidsbehandelingen.. dan snap ik wel wat je bedoelt..
     
  19. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    owja sorry dat had ik wat duidelijker moeten maken denk ik :)
     
  20. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik zeg: tijd voor een groepsknuffel!
     

Deel Deze Pagina