Wie kan mij helpen. Ik heb 15 juli pregnyl gezet,maandag 16 juli de iui,zaterdag de 21e weer pregnyl.nu had ik vanmorgen een positieve zwangerschapstest.zou die morgen de datum dat ik mag testen nog negatief kunnen worden???? Wie oh wie helpt mij bij mijn vraag..word GEK van mezelf!!!! Groetjes.
Als je de 21e nog pregnyl hebt gespoten kan de test daar nog van zijn. Ligt er ook een beetje aan over wat voor streep je het hebt. Is het een vaag lijntje, hou dan rekening met pregnyl-effect. Knalt hij eraf, dan kan dat niet meer van de pregnyl. Foto?
Kan er nu geen foto bij plaatsen via mijn telefoon.hij was niet heel licht volgens mij.heb wel wat krampen en onderrugpijn.
Ik hoop het ook voor je. Adem in en uit! Krijg je een bloedtest of moet je testen met de reguliere testen.
Als je morgen mag testen kan het niet meer van de medicijnen komen.. Na 10 dagen is dat geloof ik uit je lichaam. Dus morgen nog een keer voor de zekerheid maar ik geloof wel dat je kans Maakt
Nee moet gewoon zelf thuis testen.dus ben benieuwd!! Ik had de foto van de test aan een collega laten zien en zij zei dat ze bij haar zwangerschap dezelfde uitslag had (dikte van het streepje) en dat het bijna niet mogelijk is dat hij morgen dan ineens negatief is.maar goed we moeten toch afwachten.
Mooie test weet bijna zeker dat die niet van pregnyl is Want dan zou die op dit termijn veel vager moeten zijn
ja dat leek mij dus ook niet meer te kunnen.maar goed je beschermd jezelf wel he!! en ik weet dat cb veel HCG nodig heeft om positief te testen.
Spannend! maar volgens mij is ie wel echt hoor.. de streep is denk ik te dik voor de pregnyl. ik zal voor je duimen...
hoi Roxy, Van harte gefeliciteed hoor!! dit is echt een positieve test van een zwangerschap hoor!! Je officiele testdag is morgen....nou dan is dit echt niet meer van de pregnyl... 10.000 eenheden van de pregnyl zijn er na ongeveer 10 dagen uit je lichaam...maar als jij morgen al mag testen lijkt mij het niet dat jij 21 juli 10.000 eenheden hebt gehad. Ik zeg...geniet er maar lekker van!!
5000 is toch veel. Bij lang niet alle iedereen is dat er zo snel uit. Ik lees hier geregeld verhalen van zeer teleurgestelde vrouwen. Hou alsjeblieft een slag om de arm, ookal is het morgen je testdatum. Maar moet eerlijk zeggen, ik vind het een mooie streep hoor! Ik zou zeker hoop houden!