Ik loop al ruim een jaar bij de gyn, maar nog niet aan gedacht om de vraag te stellen. Misschien weten jullie antwoord op mijn vraag. Als je de eisprong hebt, hoe dik moet dan je baarmoederslijm zijn? Ik had vorige week een echo toen was het 0,43 en vandaag een echo gehad, was het ongeveer hetzelfde, terwijl mijn ei op springen stond (dat constateerde de gyn), de gyn zei alleen dat het slijm niet heel dik was, maar niet eraan gedacht het te vragen. Hopelijk kan hier me iemand helpen.
@ Volgens me behandelend arts moet het boven de 7mm zijn. Maar ook weer niet te dik. Het mijne was afgelopen dinsdag 9,7 mm. Was prima zei hij. Morgen weer punctie! Vraag het voor de zekerheid eens na! Liefs Marjo
Ik heb ook altijd dun baarmoederslijmvlies. Mijn gyn vertelde me dat het minimaal 5 moet zijn. Ik ben ook zwanger geraakt met een baarmoederslimvlies van zo'n 6 mm. Dus ook niet heel dik. Mijn MK had trouwens niks met de dikte te maken van het slijmlvlies, want het was mooi ingenesteld. Trouwens, na je eisprong groeit het slijmvlies ook nog door hoor! Veel succes en anders gewoon nog es aan je gyn vragen!
Ik heb in februari ook een miskraam gehad, het was ook goed ingenesteld. We gaan er gewoon vanuit dat het goed is.