IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mamma, 22 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamma

mamma Lid

10 jul 2006
    12
    0
    0
    Beveiliger
    Haarlem
    Hallo,
    Ik weet al sinds december 2006 dat ik PCO heb, nu na zowat een half jaar krijg ik eindelijk clomid. Ik heb ze nu in huis en ga as. vrijdag beginnen met de primolut (of hoe je dat ook schrijft;) ) De zwemmers van mijn vriend zijn ook niet op en top. De eerste keer was 15% goed en nu slechts 6 %:( Maar hij heeft er wel veel, de eerste keer 100 miljoen en de 2e keer 50 miljoen, dus we houden hoop, want dan is 6% in ene toch best wel wat. Als ik mijn eisprong met clomid krijg dan krijg ik gelijk een IUI behandeling, dus als het goed is lig ik over zo'n week of 3 a 4 op de tafel bij de gyn. Best spannend dus allemaal, alleen ben ik wel teleurgesteld om de uitslagen dat maar 1 op de 10 vrouwen zwanger wordt met IUI. Hebben andere meiden misschien ervaring met IUI. Want mijn gyn is niet zo duidelijk met uitleggen enzo. Alvast bedankt en ik ben blij dat ik even mijn hart heb kunnen luchten.

Kussss

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    hoi hoi
    Sorry heb verder geen ervaring met IUI.vind het trouwens niet zo netjes dat je gyn het niet goed uitlegt..doet de mijne trouwens ook niet dus plan de laatste tijd mijn afspraken zoveel mogelijk bij een andere gyn in.

Ik denk dat als je de zoekoptie gebruikt je wel aardig wat onderwerpen vind over IUI. ( hier boven staat ook een sticky met aardig wat uitleg)

Meid succes en jij wordt vast 1 van die 10 !

liefs kaatje

3. Niet meer actief

hoi meid
    ik wil je heel veel succes wensen en hopelijk slaat iui wel aan bij jullie
    zijn al meer meiden waarbij het gelukt is hoor
    wel moed blijven houden meid
    veel succes
    ;) ;)

4. boogschutter

26 sep 2006
    6
    0
    0
    drenthe
    Hallo,

Wij zijn ook met iui bezig nu voor de tweede poging maar bij ons kunnen ze geen oorzaken vinden .

succes er mee.

boogschutter
    :D

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hi ik ben zwanger geworden met de 4e iui

6. little hope

little hope Actief lid