Dag dames, Ik zit in mn eerste clomidronde (100mg) op cyclusdag 11 en moest vandaag voor een follikelmeting naar de gyn. Er was nog niets te zien Volgens de gyn is het ook nog erg vroeg, maar ik ben er nu wel erg onzeker over. Zijn er hier die ervaringen hebben daarmee? Kan het écht zo zijn dat er volgende week wel gewoon een ei te zien is? Of kan ik me er beter op voorbereiden dat het niet werkt? Ik baal iig enorm. Ik had gehoopt op wat zekerheid vandaag. Of de clomid nu wel of niet aanslaat (liefst wel) maar dat ik het iig weet! Sorry voor mn zeurverhaal, maar ik zit er echt mee... Alvast bedankt voor het lezen en een eventuele reactie! Liefs Bloemetje
Ik begrijp dat je je onzeker voelt, maar als de gynecoloog zegt dat het normaal is dan zal dat wel zo zijn. Wacht nog even rustig en over een paar dagen heb je vast een mooi eiblaasje van 20mm
Je hebt gelijk Swissa. Ik moet het maar gewoon aannemen zonder gelijk te stressen Bedankt voor je reactie!
mijn ei was pas op dag 18. is vaak het geval met clomid.. en niet meteen bang worden als het toch niet aanslaat, je hebt altijd 150 nog.. en zie het resultaat bij mij.. hoop houden meid
Dit doet me goed meiden ik houd jullie op de hoogte. Mj, gefeliciteerd met je zwangerschap, lekker van genieten!
Bloemetje, bij mij was er normaal op dag 11 ook weinig te zijn. Mijn fm begonnen pas vanaf dag 14. Succes
Dat is fijn om te horen Damie, want zo te zien is het bij jou ook allemaal goed gekomen Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Thanx geduld! ik hoop het zó! Ik kan niet wachten tot ik het woensdag weet.... Maar aan jullie reacties te zien kan het dus echt [-o< Wat een toepasselijke naam heb je trouwens, ik wens jou ook ontzettend veel succes toe en hopelijk gauw een zwangerschap!
hoi bloemetje Moet mogen weer voor een fm. Ben aan het spuiten. Dus het is weer afwachten. Zit hier ook weer in spanning. Mijn ei is altijd een beetje eigenwijs.... Sommige dingen heb je echt niet onder controle. Hoop dat je woensdag een beetje gerust gesteld bent. Het kan zijn dat er ineens nog 1 zit of nog 2... Hou je taai!
hoi bloemetje Moet mogen weer voor een fm. Ben aan het spuiten. Dus het is weer afwachten. Zit hier ook weer in spanning. Mijn ei is altijd een beetje eigenwijs.... Sommige dingen heb je echt niet onder controle. Hoop dat je woensdag een beetje gerust gesteld bent. Het kan zijn dat er ineens nog 1 zit of nog 2... Hou je taai!
De 100mg werkt niet goed , vandaag op dag 18 een eitje van 9mm. Dus op naar een nieuwe ronde met 150mg.