Hallo, 10 dagen geleden zijn we naar de G. geweest. Waarschijnlijk PCO. Nu slik ik 10 dagen Provera en als ik dan ongesteld wordt moet ik meteen bellen.(hoop dan niet dat het in het weekend valt, want dan kan je vast niet bellen ) Dan de derde dag clomid (50mg)slikken tot de zevende dag....en dan de tiende dag een echo. Zo begreep ik het in ieder geval. Dan moet ik af en toe naar het ziekenhuis die week, om te kijken of er wat groeit of niet. En wat als er wat te zien is? Moet je dan gaan klussen of hoe loopt dat dan allemaal.... Best wel spannend al dat afwachten weer en kijken of alles wel aanslaat. Bloeduitslagen en spermauitslag zullen we dan ook wel krijgen. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Moesten jullie dan ook nog temperaturen? Want daar heeft ze het nog niet over gehad. Ik lees het wel, gr. Lorraine
hoi Kijk eens in het forum eerste ronde clomid; is welliswaar al een heel groot forum, maar wel met allemaal meiden die precies hetzelfde hebben. Wellicht kunnen we je goed helpen bij al je vragen groet Alies