iui

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door pindaatje, 1 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pindaatje

pindaatje Lid

1 dec 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal.

zondag 25 november hebben we onze eerste iui gehad. gisteravond hevige steken en pijn in mijn linkereileider, dit hield tien minuten aan en was daarna verdwenen en is ook niet meer terug gekomen. iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?

2. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hoi pindaatje.. ik heb eerlijk gezegd geen idee wat het zou kunnen zijn. Ik heb het ook weleens gevoeld. Misschien een eisprong? Misschien omdat de fabriek allemaal op gang is gekomen..

Ik heb dinsdag iui gehad.. nu in de wachtweken net als jij. Spannend is het wel! Succes in ieder geval en hopen op een positieve test!!!

3. pindaatje

pindaatje Lid

1 dec 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi pascale,

De eisprong is als het goed is een week geleden geweest. Wat duren de dagen lang, nu de wachtweken zijn! Jij ook heel veel succes, hoop op een positief resultaat

4. Lasas

Lasas Bekend lid

20 aug 2013
    993
    30
    28
    Innesteling??

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Sorry sorry ik heb jouw berichtje verkeerd gelezen. Ik dacht bij het schrijven van mijn antwoord aan steken net na de iui. Maar dan nog weet ik niet wat voor een pijn het is. Kan inderdaad innesteling zijn. Maarja je lichaam vergt momenteel zo veel van je.. het blijft toch afwachten

6. klavertje3

klavertje3 Actief lid

22 nov 2013
    140
    0
    0
    ziekenhuis
    Bussum
    Vandaag 7 de iui gehad en laatste spannend
    Pinda kan ws een vroege innenstellng zijn???

sterkte allemaal weer

7. Ongeduldje31

Ongeduldje31 Fanatiek lid

16 jul 2011
    1.001
    29
    48
    Kan vanalles zijn.. Mijn ervaring is dat je in de wachtweken echt alles voelt. Je lichaam is hard aan t werk, ligt. Er ook aan of je hormonen hebt gebruikt enzo
    In ieder geval veel succes met wachten (hier ook in de wachtweken)
    En hopen dat t een innesteling was!

Deel Deze Pagina