Hey dametjes, Gisteren mijn terugplaatsing gehad. Is mijn 3de ivf poging alsook tp. Ik heb heb 2 embryo'kes teruggeplaatst gekregen dit keer. Spannend! Word zot van de verschijnselen. Denk de hele tijd vanalles te voelen. En t is nog zoooo lang wachten eer we iets weten..pfff! Maja we mogen de moed niet verliezen. Heb ook ng last van mijn eierstokken door de pick-up... Grtjs, Yaamke!
Dag dames, sorry dat ik me zo in dit gesprek meng. Maar wij zijn met wat vrouwen lekker actief aan het kletsen in een besloten clubje over onze eerste IVF behandelingen, misschien hebben jullie zin om met ons mee te kletsen? Als je mij een berichtje stuurt zal ik je toevoegen aan onze club genaamd: Van IUI naar IVF/ICSI. Misschien tot snel!
Hee Yaamke, Gets wat verschrikkelijk spannend he? Ik eb vandaag een punctie 3e icsi gehad en dus hopelijk woensdag een terugplaatsing. Kan ik lekker met je meezenuwen.
@Angelina, thx meid. Mijn enige afleiding is dezer dagen mijn man knettergek maken met mijn gezaag en gezeur. Hij wordt helemaal zot van mij zullen de hormoontjes zijn zeker!? @Zuuske, oh ook nog even spannend voor je de komende dagen. Ik duim heeel hard voor een goed resultaat en tp!! Kunnen we samen beetje bezinnen over onze 'verschijnselen' die we maar steeds voelen. Had nochtans mezelf beloofd men kop niet zot te maken. Is toch sterker als mezelf precies...:-s @Deebje: mij mag je toevoegen hoor..