Vandaag cryo-embryo tp gehad

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Druifje, 15 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Vanmiddag heb ik een terugplaatsing gehad van een cryo-embryo. Helaas een C-kwaliteit. Maar....ook dat is een kans natuurlijk! Ik wil de komende twee weken uiteraard niet iets gaan doen wat het proces kan tegenzitten, vandaar dat ik een aantal vragen aan jullie heb.

1. Onze douche is op dit moment kapot, dus ik moet in bad. Temperatuur op 35 graden houden? Of liever staande in bad gaan douchen met de douchekop?

2. Zondag gaan we met onze kinderen naar de Efteling. Geen gekke achtbanen dus, maar wel een hele dag sjouwen en wandelen. Is dit een probleem? Mijn benen en lijf zijn na zo'n dag vermoeid!

3. Volgende week ga ik naar een feest, met honderden mensen in de Brabanthallen: heel druk en super warm!! Vorig jaar heb ik het echt heel erg warm gehad! Kan een avond dansen, springen en swingen tot diep in de nacht en daarnaast de warme ruimte kwaad? Ik wil geen risico lopen!

Alvast dank voor het meedenken!

2. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je kunt in principe alles doen en aan je onderschrift te zien is het al 2 keer gelukt!

Ik zou doen waar jij je goed bij voelt, maar je weet dat het kan dus ik zou ook zeker genieten nu je nog niet met een dikke buik rond loopt!

Ik las vorige week nog iemand die na ivf in de achtbaan was gegaan en zwanger was.
    Het kan dus allemaal, maar volg je gevoel:)

3. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
  4. Lyzje

Lyzje Actief lid

17 mei 2016
    258
    0
    0
    Druifje, mijn dochter is ook een cryo'tje. Bij mijn verse poging had ik me helemaal aangepast. Alles wat ik dacht niet goed te zijn, vermeed ik. Helaas niet zwanger. Bij onze cryo-tp had ik gewoon geen hoop en heb niets speciaals gelaten of gedaan (natuurlijk geen alcohol gedronken of gerookt maar dat doe ik anders ook niet) en bam, ik was zwanger. Ik ben helemaal weg van een heet bad en heb dat toen ook dagelijks genomen..
    Vorige maand had ik een verse tp. Terug gewoon het leven voortgezet zoals het gepland stond. Hete douches genomen, gewoon verder gesport (fitness en krachttraining maar niet de dag van en na tp) Het resultaat zie je aan mijn banner :)

Waar mijn hele uitleg naar toe moet is: doe waar jij je goed bij voelt... We weten helaas nooit vooraf of we een plakkertje krijgen maar als het een plakkertje is, dan blijft die zeker plakken in welke omstandigheden dan ook.. Geniet van je weekendje.. Lekker druk, zo kan je het ook allemaal even los laten..
    Heel veel succes!!

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Bedankt voor jullie lieve reacties. Natuurlijk is het al twee keer gelukt, maar beide kinderen waren verse terugplaatsingen van A-kwaliteit. Daar hebben mislukte pogingen van embryo's met mindere kwaliteit tussen gezeten. Daarom wil ik extra voorzichtig zijn nu. Ik heb het ziekenhuis deze vragen ook gemaild, ik ben benieuwd wat zij gaan zeggen. Waarschijnlijk hetzelfde als jullie! ;)

6. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Het ziekenhuis zegt dus ook: doen waar ik me goed bij voel! En ja, waar voel ik me dan goed bij... Super veel zin in de uitjes!! Lang geleden al gepland. En ook wel belangrijk om juist in de wachtweken te genieten van dingen.

Deel Deze Pagina