voorhoofdsligging en niet ingedaald

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Ramona82, Nov 20, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

Feb 9, 2007
    1,198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    hallo,ik ben vandaag bij mijn vk geweest (ben 38 weken nu) en ze was een beetje ongerust omdat mijn kindje vorige week nog niet ingedaald was....dus weer met goede hoop voelen en weer niet ingedaald :(
    de kleine lag wel altijd met het koppie naar beneden en het rugje mooi rechts.. nu is het ineens zo gedraaid dat het met het rugje naar mijn rug ligt en het gezichtje naar voren (wel nog beneden) ze werd ineens erg kortaf en zei meteen dat ze me volgende week inwendig wilde onderzoeken :rolleyes: en ze vond het kindje weer aan de flinke kant, mocht volgens haar NU wel geboren worden... en nu mijn vraag: wat kan ik nu allemaal verwachten als je dit nu zo leest? ben een beetje ongerust nu (sorry voor het lange verhaal).
    groetjes van Ramona

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    hoi ramona,
    Ik zie geen problemen, Het komt vaker voor dat een kindje niet indaald. Dan heeft het eerst weeen nodig om te kunnen indalen. Dat het kindje is gedraaid wil niet zeggen dat het ook zo blijft liggen. Het kan nog alle kanten uit draaien. Maak je nog maar geen zorgen, alle mogelijkheden staan nog open.

Groetjes imke

Share This Page