Krampen vanaf ei. Iedere maand.

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Apie1, Feb 29, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Zoals de titel al zegt, heb ik voor ik zwanger raakte van onze tweede zoon, iedere maand menstruatie krampen gehad vanaf een paar dagen na de vermoedelijke eisprong (had achteraf geen of geen goede eisprong) tot dag drie van de menstruatie.
    Hebben meer vrouwen dit? Enig idee wat dit is? Helaas heb ik weer dezelfde klachten en ben ik bang dat we opnieuw de mmm nodig hebben om zwanger te raken. Wie heeft hier ervaring mee?

2. Rosie90

Rosie90 Lid

Aug 2, 2019
    99
    25
    18
    Female
    Ik had dat ook. Is weg gegaan doordat ik Letrozol ging slikken door een slechte eisprong en progestosteron te kort. Dus denk dat het met een slechte eisprong te maken heeft.

3. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Met menopur en utrogestan om zwanger te raken waren bij mij ook alle klachten weg. Maar als je (nog) niet zwanger wilt raken? Wat zou dan kunnen helpen? Ik las net dat stress erg verstorend kan werken. Dus rust, geen koffie en weinig zout, zoet en vet lukt me wel. Maar zou dat genoeg zijn? Ik zie het niet zitten om zo nog maanden door te gaan. Het voelt als het begin van de bevalling maar dan zonder pauze tussen de krampen. Omdat we wel op korte termijn voor een derde willen gaan is de pil geen oplossing. Kreeg jij die medicatie ook om zwanger te raken? En mag je die doorslikken?

4. Rosie90

Rosie90 Lid

Aug 2, 2019
    99
    25
    18
    Female
    Oef.. Ja ik krijg het om zwanger te raken, maar toen we nog niet mochten starten met de IUI, mocht ik wel al met de Letrozol starten ook al kon ik die ronde niet zwanger worden, dus zou dat eens overleggen of je dat mag gaan slikken. Of iets anders.

5. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ja als het niet beter wordt, is dat wel een goed plan. Ben je uiteindelijk zwanger geraakt met IUI? En hoe is het nu met je? Had jij PCOS?

6. Rosie90

Rosie90 Lid

Aug 2, 2019
    99
    25
    18
    Female
    Nee geen pcos gewoon onverklaarbaar geen goede eisprong.
    En nee ik heb hopelijk deze cyclus mijn 2e IUI pas.

7. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ah, ik hoop dat het snel raak is voor je! Eerste kindje?
    Hier iets geks: vanmorgen cd 27 een positieve ovulatietest. Ben benieuwd wanneer mijn menstruatie volgt...en krijg hoop dat het allemaal door de bv komt en ik straks toch gewoon zwanger kan raken. Gisteren afgesproken om over vijf maanden te stoppen met ac en te zien wat er gebeurd...

Share This Page