Hoi lieve dames, even een vraagje hier. Ik heb woensdag 1 Maart Ovitrelle 250 gespoten. En heb op vrijdag 3 Maart m’n IUI gehad. Nu had ik zaterdag 11 Maart last van drukkende steekjes link onder mn navel richting mn schaamstreek, en sinds eergisteren last van af en toe menstruatie achtige krampjes, die kort duren. Ook heb ik pijnlijke tepels Zit nu op dag 12 na m’n IUI… Had iemand deze symptomen ook en was zwanger geworden? Ps ik was vorige jaar Maart ook zwanger geworden door behulp van een follikel echo, toen had ik alleen menstruatie achtige krampjes en geen steekjes dus dit is nieuw voor mij. En na hoe veel dagen IUI word je meestal ongesteld? Ps heb wel vaak onregelmatige cyclus soms met 40 dagen. Maar omdat ik die hormoon prik heb gehad vraag ik mij af heb je dan een normale cyclus of heeft dat geen invloed ??
Ik werd bij IUI 1 13 dagen na IUI ongesteld, bij IUI 2 na 10 dagen al. Verschilt enorm. Normaal is voor mij ook 13 dagen na eisprong. Ovitrelle zou vaak na 12 dagen (dus 10 dpo) uit je urine moeten zijn
Ik had 4-1 ovitrelle gespoten en 5-1 de IUI. Ronde ervoor voelde ik echt alles, deze ronde alleen een hele felle steek en kreeg echt mega brandende tepels alsof iemand er een aansteker bijhield en bleek toen zwanger!