IUI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door snoesie1, 11 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoesie1

snoesie1 Nieuw lid

17 feb 2008
    3
    0
    0
    Eibergen
    Wij denken er over om met IUI te gaan beginnen. Een moeilijke beslissing! Waar doen we nu goed aan? Of eerst een 'rustpauze'in lassen, omdat er bij ons geen oorzaak is gevonden om niet zwanger te kunnen raken. Of met IUI gaan beginnen. We weten het echt niet!

2. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Nadat vanochtend ronde 29 is begonnen ben ik het zo zat, dat ik erover nadenk om het ziekenhuis te bellen en te vragen of we kunnen beginnen met IUI.

Bij ons is er ook niks te vinden en daarom hebben we in okt. te horen gekregen dat we het eerst 3 jaar moeten proberen voordat we aan IUI kunnen beginnen maar ik zie het gewoon niet meer spontaan gebeuren.

En je weet ook niet hoeveel behandelingen er nodig zijn en dan ben je misschien weer een jaar verder.

Maar ik denk dat ieder dat voor zich moet besluiten. Het frusterende vind ik dat mijn lichaam nog nooit heeft aangegeven dat er iets gebeurde. Ik ben zelfs nog nooit 1 dag overtijd geweest.

3. debbie1983

debbie1983 Actief lid

21 apr 2006
    294
    0
    0
    hoi..

moeilijk zeker omdat er niets gevonden is zou ik gewoon verder gaan.. als je erit stapt en vervolgens weer wil beginnen kan het misscien lang duren voordat je weer geholpen word en als je een kindje wilt.. zul je helaas wel 'moeten' zeg maar.. als het dan met iui niet wil lukken kan het ook zo zijn dat je sneller in het vervolg traject terecht komt.. en ik zou mijn leeftijd en die van je partner ook bij mijn beslissing laten mee tellen daarom..

maar je moet natuurlijk wel doen wat jullie het liefste willen.. het mmm traject is zo ie zo moielijk en vervelend ook na de pauze zeker omdat ze niets kunnen vinden

veel suc6 met beslissing

4. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Ik zet deze onder vruchtbaarheidsbehandelingen. Ik denk dat je daar meer reactie zult krijgen van lotgenoten.

5. Skyizthelimit

Skyizthelimit Bekend lid

11 okt 2006
    590
    0
    0
    Pedagogisch medewerker
    Teteringen
    We hebben hier een topic voor in dit deel van het forum. Kijk maar een paar topicjes naar beneden. Die is al ff bezig en er staat heel veel info in en veel ervaringsverhalen.
    Ook bij mij en bij meerderen hier is niets verklaarbaars gevonden.
    Neem maar eens een kijkje!
    Succes!

6. Katje2

Katje2 Actief lid

20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Ik vind dat zo raar kipkip dat ze zeggen dat je pas na 3 jaar in aanmerking zou komen voor IUI.
    Als jullie nu voor die 3 jaar al IUI willen doen omdat je zo graag een kindje wilt, dan is dat toch jullie keuze en is dat niet aan dokters om daarover te beslissen. Allé dat is mijn mening toch.
    Wij zijn een jaar bezig en doen nu al IUI, de dokter liet aan ons de keuze, nog een beetje geduld uitoefenen of al kiezen voor IUI. Ik geloof niet in spontaan zwanger worden omdat het zaad van mijn man gemiddeld is van kwaliteit, het is niet slecht, maar het is ook niet goed, de dokter zei dat we wel spontaan zwanger kunnen worden, maar dat het langer kon duren.

Deel Deze Pagina