Hallo, Ik ben nieuw hier, dit wordt ook ons eerste kindje (jongen). Hier en daar zijn er wat Twijfels over de 2e naam.... We hebben al zoveel combinaties gehad, dat we even de bomen door het bos niet meer zien. Vandaar dat ik dit graag even aan jullie wil voorleggen. Wij willen graag twee namen, de eerste naam daar zijn we al over uit. Moet kort en stoere naam zijn, Max (uitspreken op zijn Nederlands) Tweede naam vinden wij zo ontzettend lastig. We hebben momenteel twee opties. Wat vinden jullie van deze combinatie. Het gaat er natuurlijk om wat wij het mooiste vinden, maar we lopen een beetje vast. Welke vinden jullie het mooist? en wellicht zijn er betere ... Max Rowin Max Liam Bedankt alvast Groetjes Tal
De meningen zijn redelijk verdeelt. Ik hoop dat er toch nog meer mensen reageren Voor degene die hebben gereageerd, alvast heel erg bedankt
Rowen , omdat ik achter max van 1 lettergreep een langere 2de naam mooier vind. Max Liam is allebei 1 en dat klinkt minder lekker vind ik.
Als ik Max Liam hardop uitspreek is het net alsof ik Liam als achternaam zeg. Ik vind Max Rowen echt super mooi ! Succes met kiezen
Li-am is toch ook twee lettergrepen? Ik vind Max Rowan leuker klinker, andere opties: Max Thijmen Max Milan Max Merlijn Max Leon Max Jayden
Hallo, Bedankt voor de reacties! Max Liam krijgt de meeste stemmen zo te zien. Dit vinden wij ook zeker een geweldige combinatie. En CVM85 nog bedankt voor je opsomming van andere namen. Max Leon spreekt ons ook wel aan.
Bedankt allemaal!! Wij hebben besloten dat het Max Liam gaat worden ! Helemaal blij mee. Lekker stoer en past prima bij ons!
Ik heb op Max Liam gestemd. Max Milan vind ik ook leuk klinken. (beide comb's lijken natuurlijk gewoon op de langere naam Maximiliaan...)
Ik heb op Max Liam gestemd. Max Milan vind ik ook leuk klinken. (beide comb's lijken natuurlijk gewoon op de langere naam Maximiliaan...)