Wat vinden jullie? Onze oudste dochter heet N.oa en onze overleden dochter I.sa* Kan niet zo goed kiezen.
Mooie namen Onze eerste dochter heet Noa en tweede dochter heet Amy en mijn nam wilde haar Isa noemen dus dat is haar derde naam geworden. Spijtig dat jullie dochter er niet meer is Maar om terug te komen op jouw topic vind ik persoonlijk Yara het mooist Tess vind ik te stoer voor in dat rijtje maar, dat is mijn mening.
Beide mooi, maar ik ga voor Yara. Ik vind deze naam beter passen en iets minder veel voorkomend, wat hem mooier maakt dan Tess.
Dat is inderdaad balen als iemand al zo heet. Ik was samen zwanger met de nicht van mijn man ( zij 1 week later uitgerekend ) en zij had ook Amy uitgekozen nu heet die kleine Liv Aimee dat kan dus ook nog
Yara omdat ik het mooi vind en omdat dan de namen van al jullie dochters eindigen op een a... En ik zou wel gewoon met een Y schrijven
Ik vind Tess er juist leuker bij klinken omdat die dan eens niet eindigt op een A. Maarja, dat is natuurlijk hartstikke persoonlijk wat je mooier vindt.
Ik vind beide leuk. Maar ik denk dat ik Yara er leuker bij vind staan. Ik vind namen die op een a eindigen vaak leuker.
Ik vind Tess een erg leuke naam, maar ik vind het juist wel leuk allemaal eindigen op een a, klinkt ook lekker samen, dus mijn stem gaat naar Yara! Als je ook Tessa had staan, ging daar mijn stem uit, ben helemaal weg van deze naam, hihi maar die staat er niet bij!