Spannend Eef, ik ga voor je duimen dat je morgen goed nieuws krijgt...Weet je ook al wanneer ze gaan terugplaatsen of hoor je dat morgen pas?
Zo spannend nog 1 nachtje slapen en dan horen we morgenochtend of embryootjes hebben. Ik heb gister waarschijnlijk een beetje te veel gedaan, moest voor mijn werk naar 'n congres en op de terugweg moest ik een sprintje trekken voor de trein. Vanmorgen werd ik wakker met hele heftige buikpijn, die nog erger werd toen ik naar de wc moest (voor 'grote bschap') Nu gaat wel iets beter maar mooi dat mijn lichaam me dus even terugfloot vandaag.... Lief dat jullie met me mee duimen en hopen, morgen meer! Eef
Wow wat goed! De TP vond ik het meest fijnste onderdeel van de hele behandeling, veel succes met de komende wachtweken!
Eef, wauw mooie score! Morgen veel succes met de TP. Hoeveel laat je er terugplaatsen? Succes, Liefs Nikkie
we hadden dus 6 eitjes daarvan werden er 5 embryootjes en 4 waren geschikt voor gebruikt 2 zijn er ingevroren en 2 draag ik sinds vanmiddag warm in mijn buik! Eef
Wauw wat geweldig en ook nog cryootjes! Het is je zo gegunt, wie weet hebben jullie wel een heel mooi uiteinde van dit jaar!
dankjewel lieve Linda, en ik wens jou een heeeeeeeel succesvol begin van 2009! Ik las nl. dat je bijna met de decapaptyl mag beginnnen, zet hem op meid!
O wat een goed bericht Eef, geweldig gewoon. Koester die embryootjes in je buik maar goed en even heel rustig aan met jezelf! Sterkte met aftellen. Eva
Wauw Eef, ik ben heel erg blij voor je. Na zoveel minder goed nieuws eindelijk geweldig nieuws. Ik hoop op een heeeeeel goed uiteinde voor jullie en hopelijk start je 2009 met een mooie zwangerschap. Groetjes, Annerie
Dankje Annerie, en heo gaat het nu met jou/jullie? Je wilde in het nieuwe jaar misschien toch weer de icsi oppakken? Iets anders, over het wachten. Hier gaat het wel. Mwaooh. Ik word nu al knettergek van dat wachten, die utrogestan lijkt me voor de gek te houden, gisteravond toen ik ze inbracht had ik roze rood aan mijn vinger.... aaarggh ik raak dan echt zowat in paniek, kan het ook al na 3 dagen na de tp misgaan? Is het de balletjes? Heb ik gewoon per ongeluk iets geraakt? Fraai is dat, ik zie ons de komende tijd ook niet echt intiem gaan doen ofzo, allebei (niet rationeel) veeeels te bang dat het niet goed gaat met de emmy's daardoor... Gelukkig (nou ja) las ik op 1 vd andere topics ook over anderen die met exact dezelfde vragen en onzekerheid zitten. Tsja. We hebben nu pas 3 nachtjes gehad, ik moet niet paranoia gaan worden..... eef
Verschrikkelijk hè, dat wachten... Ik kan me voorstellen dat het nog veel lastiger is wanneer je ondertussen medicatie moet gebruiken, want dan ben je er noodgedwongen elke dag mee bezig. Ik kon het na iedere KID-poging tenminste nog een week naast me neerleggen voordat ik weer gestresst raakte van het aftellen naar mijn NOD. Ik hoop dat je een beetje afleiding kunt vinden, en natuurlijk duim ik voor je twee emmy's. Rustig blijven ademen... Belle.
Hi Eef, een beetje roze kan ook juist een goed teken zijn, toch. Beetje van de innesteling, want dat is precies wat jouw embryootjes hopelijk nu aan het doen zijn. Ik had laatst ook wat roze tijdens de zw en de gyn zei: eigenlijk is het vreemd dat niet iedereen dat af en toe heeft, er gebeurt zoveel in de bm. Kan vanalles zijn. Hoe dan ook, zou me er niet te druk om maken, pas bij helder rood is het reden tot zorg. En inderdaad wordt vrijen de eerste dagen na tp afgeraden, maar dat wist je vast al. Maar volgens mij is dat een kwestie van dagen. Maar wij vonden dat ook eng hoor de eerste tijd. Hoe je het ook went of keert, dit blijven gewoon spannende, enge dagen. Succes!
Dankje EvaZ voor de bemoedigende woorden . Ik heb het gister nog 1x gehad en verder niet meer. Ik kan sowieso al niet goed tegen wachten dus dit is de ultieme uitdaging.... Gister zo bijzonder: met de kerstviering van m'n sportgroepje hadden we bedacht dat iedereen een kado moest meenemen dat ie al thuis had liggen, gewoon, rommel uit oude kerstpakketten. En dan dobbelen. Kreeg ik van een meisje, gewoon uit de grote stapel, dus volledige toeval een marmeren oilfant uit India met daarin uitgesneden een baby-olifantje in de buik......Nou vraag ik je! Eef, die er al 4 wachtnachtjes op heeft zitten en van alles denkt te voelen maar het vooral probeert te gooien op de vieze utrogestan bolletjes...