hey eef, ik snap je bezorgdheid, mss was je iets te hardhandig, hopelijk heeft het niks te betekenen , en ga je lekker zwanger het nieuwe jaar in. x lisa.
Echt killing dat wachten he! Maar positief want misschien ben je wel zwanger fijn dat het gestopt is anders wordt je ook zo onzeker! En dan zo'n cadeautje! Jeetje tja dan ga je echt denken... nou meis ik hoop dat je de dagen toch ene beetje doorkomt, zorg lekker voor je zelf! Knuffel
Jawel jawel de eerste week zit erop! 7 nachtjes gehad, met wisselend goed geslapen, nu komt de 2e meest spannende week. Met Kerstdagem erbij pff...Zonder wijn en zonder rauw eten enzo dus. Dat is geen enkel probleem natuurlijk, maar zit er een beetje mee hoed efamilie gaat reageren. Ze weten wel dat we bezig zijn met ivf maar niet dat het nu ZO spannend en belangrijk is.... Ach wie weet ook een mooi vertelmoment dan over hoe het met ons gaat.... Eef
veel succes meid, echt de laatste spannend week, misschien zijn dan de kerstdagen wel wat afleiding en tja wie weet idd juist een mooi moment om het er eens rustig over te hebben, dan weten ze ook waar jullie met je gedachten zijn en anders zeg je gewoon dat het op advies van het zkh is en baat het niet dan schaad het niet (dat is altijd mijn zogenaamde luchtige verklaring). hou je taai ik denk aan je, kan helaas op je nod niet online maar als ik terug ben kom ik DIRECT kijken! Knuf (mij dus even de weg wijzen naar die roze wolk he
Wat spannend voor je zeg! Laten we hopen dat het voor jullie een extra mooi kerstverhaal gaat worden. Ik duim met je mee! Groetjes, Lola2
Morgen is de punctie 2weken geleden....dus dat is dan de 14e dag. Volgens het boekje mag je pas testen 18 dagen na de punctie, maar ik weet niet of ik dat uithoud.... Ik hoop dat ik het uberhaupt volhoudt tot na de Kerst, maar daarom heb ik bewust geen testen in huis. Zaterdag hoop ik dat ik ze kan gaan kopen. Errug spannend, dank voor alle meeduimen en hopen en wachten! Nikkie, hoe is het met je meis? Ik heb inderdaad 2 emmy's aan boord, Liefs Eef
spannend eef, nog een paar daagjes. zou een mooi afsluiting van het jaar zijn fijne kerst meid, x lisa.
nee he' eef, wat ontzettend kL*te voor je. het had zo mooi kunnen zijn zo voor het einde van het jaar. geef het een plekje meid. heb je nog cryo's? hopelijk brengt 2009 meer geluk. liefs lisa.
Nee Eef, wat vreselijk rot voor jullie Ik ging hier kijken met een heel goed gevoel, maar helaas. Wat een rot einde van het jaar zo voor jullie, hoe kan dit nou? Het zag er zo veelbelovend uit.... Dikke knuf en heel veel sterkte meid. Annerie
Dank dames. Ja het is flink balen, ik had de avond van 1e kerstdag al roze, gelukkig waren we toen thuis met zin 2tjes, maar de volgende ochtend was het gewoon overduidelijk. En we zouden naar mijn ouders...Nu ja dat hebben we wel overleefd, maar had het liever anders gezien. Vanmorgen de poli gebeld om door te geven, nu kunnen we pas over 1 maand voor gesprek...Dat houdt ook in dat ik tegen die tijd alweer ongesteld ben geworden en we dus NOG een maand moeten wachten. Maar mijn vriend en ik misschien ook wel hebben op zich ook wel behoefte aan even rust... Eef -x-
Oh Eef wat balen meis! En ook dat je nu nog langer moet wachten. Misschien krijgt je lijf nu wel wat meer rust, wat een positieve uitwerking kan hebben. Op naar een mooi 2009 waar we allemaal mooi zwanger mogen zijn! Liefs Nikkie
Hai Nikkie, ja wie weet heb je wel gelijk en is 2mnd rust wel heel goed voor mijn lijf (en mijn geest en die van mijn vriend....) Maar het klinkt zo lang.... Anyway, over dat voorstel van jou dat we gewoon in 2009 lekker zwanger gaan zijn met zijn allen: Count me in! Daar doe ik graag aan mee! Goed uiteinde allemaal en een heel vruchtbaar 2009 gewenst! Liefs Eef
Ziekenhuis belde vandaag, we kunnen gelukkig al 2wk eerder terecht zodat ik niet 2 maar 1mnd 'rust' heb voordat we met de cryo's verder mogen! Blij mee!