wat fijn dat je eerder kunt komen meid alvast een hele fijne jaarwisseling en dat 2009 jullie maar geluk mag brengen
Eef (en alle andere meiden), een heel gelukkig maar vooral zwangerrijk 2009 gewenst. Ik hoop zo dat er dit jaar vele baby's van forummeiden geboren mogen worden! Annerie
Hoi Eef, terug van vakantie lees ik dit vreselijke bericht. Getsie waarom nou niet! Lees dat je eerst bang was langer te moeten wachten en dat je nu dus een maand pauze hebt. Die heb je ook wel nodig maar twee is echt killing kan ik je vertellen dus ben echt blij voor je (klinkt ene beetje gek maar he begrijpt wat ik bedoel). Heel veel sterkte in deze helaas weer zware periode * hug *
Dankje Linda, ja 1 maand wachten is fijner dan 2, dat vondnen we zo ver weg klinken. Toen was het 29/12 en rekenden we uit dat de eerste cryo-tp dan pas in maart zou zijn..... zo is het beter, vlg week vrijdag al gesprek met de ivf arts! Hoe was jouw vakantie? Ik las dat je bent begonnen met prikken? Succes meid! Eef
eigenlijk wil ik mijn topic alleen maar even van de 2e bladzij afhalen en heb ik weinig nieuws te vertellen, hihi
Ha Eef, Dat scheelt weer die 1 maand, gelukkig. Dat wachten vind ik ook maar niks. Veel succes en dat het maar een erg vruchtbaar jaar mag worden! Liefs Nikkie
Hoi Eef, Weet je moeder niet dat jullie bezig zijn voor een wondertje? Spannend om te vertellen he? Dat vond ik iig wel! Veel succes Liefs Nikkie
Hai NIkkie, ze weten wel dat we bezig zijn en dat het allemaal niet echt lukt hadden ze wel geraden omdat we sinds we hebben gezegd dat we op de WL voor IVf stonden eigenlijk geen nieuws meer hebben gebracht.... Maar nee, we hebben niet verteld dat er al zoveel is gebeurd en wat er dan is misgegaan enzo. Van de week stuurde m'n moeder me eenkaartje dat ze zich zo alleen voelde en dat ze mij niet wilde buitensluiten en andersom... Dus nu ga ik maar, ze heeft er op zich wel recht op vind ik, vriendinnen weten meer dan zij.... Maar ik zal wel laten weten hoe het is gegaan, En hoe is het met jou Nikkie? Liefs Eef
Hopelijk kan je je hart even luchten eef, ik vertel mijn moeder altijd maar alles, soms heb ik er niet zo'n zin in en dan stuur ik gewoon een mailtje met de laatste onwtikkelingen in het zkh, hopelijk heb je veel steun aan je mom.
Ha Eef Hoe is het gesprek vanmiddag gegaan? Hier alles zijn gangetje. Ik wil zsm weer verder maar eerst wachten tot 26 januari. Dan mag ik Provera slikken. Als ik dan ongi wordt, mag ik weer starten met spuiten.....eindelijk! Liefs Nikkie
Ha Linda We proberen voor IUI te gaan ivm de vergoedingen en als het mogelijk is. Omdat ik PCO heb kan het zijn dat ze in 1 keer allemaal mee gaan groeien.....De vorige keer is het wel gelukt dat er maar 1 follikel is gaan groeien. IK hoop dadelijk ook weer. Anders wordt het IVF, dat is toch een stuk belastender allemaal. En ik heb nog maar 2 IVF pogingen te gaan...... Hoe gaat ie met jou? Jij bent al begonnen met spuiten toch? Liefs Nikkie
Hi Eef en Nikkie, was even benieuwd hoe het met jullie was. Onwijs veel succes met de komende pogingen. Eef, heb je goed met je moeder kunnen praten? Ze is vast een beetje geschrokken. Ik weet nog goed hoe ik na 1,5 jaar zwijgen ineens begon te huilen aan de telefoon met mijn moeder. Die schrok zich rot en stond een uur later op de stoep. Heb je al gesprek gehad met de IVF arts? Hoop dat je je cryootjes gauw bij je draagt. Succes en we duimen door. Doeg
Daar ben ik weer eens, heb (alweer) een tijdje afstand van het forum genomen, na mijn ongi van de 2e mmy's op 2e Kerstdag is er het volgende gebeurd: Het gesprek met mijn moeder was intensief, maar wel goed. Ik hoop dat ze me nu beter begrijpt. Het nagesprek van de 3e ivf is geweest en voelde als een verplicht nummer, we kregen ook info hoe de cryo in zijn werk gaat. We gaan ze in mijn natuurlijke cyclus terugkrijgen, dus als ik nu ongi wordt mag ik gaan echo-en op dag 11, dan 5-6 dgn later 1-malig Pregnyl en dan hopelijk overleven ze het ontdooien. We willen in principe 1 emmy per keer laten terugplaatsen. Ik heb ook met maatsch werk en ook samen trouwens nog gesprek gehad en we hebben besloten het voorlopig even zo te laten en als het slecht gaat dat we dan weer aan debel trekken. Ook fijn, scheelt weer een heleboel uren. Nu zijn jullie ook weer beetje op de hoogte, ik ben niet van de aardbodem verdwenen, maar kom hier bewust even heel weinig, Liefs Eef
Hi Eef, Moest aan je denken dus ik heb even naar je topic gezocht. Je schreef al dat je bewust weinig komt, dat snap ik heel goed. Reken dus ook niet op antwoord, maar vermoedelijk ben je bezig met de volgende poging dus ik wil je alleen maar heel heel heel veel succes toewensen. groetjes