Hai meiden, kort maar krachtig ik zit in mijn nachtdienst nu en niemand hoeft hier te weten dat ik en waarom ik op deze site zit, dus even heel snel: we hebben vanmorgen ons cryootje (de laatste!) teruggekregen en hij zag er uitzonderlijk goed uit zeiden ze! Dus ik heb hem nu aan boord, duimen jullie mee? Liefs Eef
Zo lief dat jullie allemaal meeduimen! Dat doet een mens echt goed! Nu ik benuitgeslapen na mijn nachtdienst ga ik nu eindelijk even bijlezen bij de anderen en mezelf op de wachtbank ploffen! Liefs Eef
zo en ik heb er alweer 5dgn opzitten, dalijk even lezen hoe het met de rest is. we zijn positief, hebben een mascotte voor ons cryootje gekocht ( een pluchen pinguin, hihi) en die knuffelen we door en door Kinderachtig he? We zijn 34 en 37.... maar goed volgens mij wordt je in de MMM vanzelf een beetje bijgelovig! Eef
oh wat lief, een kleine pinguin, en bijgelovig, tja we moeten ons toch ergens aan vastklampen? ik duim kei hard!
het is wel heel weinig... wel met donkerrode sliertjes maar nu eigenlijk weer niks... was vorige x precies zo, toen ging het 2-3dgn later alsnog echt mis grrr wat moet ik hier nou mee? heb ook vannacht enorme last van m'n darmen gehad, om 3.30 eruit, echt aan de d*nne, sorry. en net weer, het rommelt in mijn buik.. voel mijn borsten nog wel. Temp gedaan, die is 37.5 Iemand nog tips/raad voor me?
Nou we duimen nog even door hoor meid, ik snap dat de hoop zo een beetje wegvalt. Neem je nu nog die bolletjes? Mijn temp bleef nml. de laatste keer ook hoog. Borsten zijn een goed teken heb ik altijd het idee. Kan je niet morgenvroeg testen? Meestal lees ik dat de zwangeren dan wel positief testen ook al zegt het zkh later testen. Is natuurlijk beter maar als je nu toch al onzekerheid hebt... Als het negatief is ga je uit van ... een wonder is dan altijd nog welkom. Mocht het wel positief zijn, tja dan vieren we natuurlijk feest!