IVeeF, oftewel Eef's weg in de wereld van de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eef16, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beehappy76

beehappy76 Niet meer actief

Eef, heel herkenbaar dat had ik ook toen ik spontaan zwanger was geworden na het mislukken van onze 4e IVF/ICSI...na 4 positieve testen, geloofde ik het pas na de digitale test met indicator ;)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wauw ik blijf ook flabbergasted (geeft stiekum trouwens ook wel hoop) ik ga heel hard duimen voor deze eerste spannende weken

3. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Uh, wacht effe...ik moet effe schakelen... #-o WAUW :) :) !! Ben jij stiekem superwonderwoman!?!? :confused: Yes, wat een topnieuws! Hoe kan dit nou weer?? Ik blijf me toch iedere keer weer verbazen wat voor een wonderen er toch kunnen gebeuren.

Ik zeg: PROFICIAT en ik [-o< dat je een hele zorgeloze, ontspannen en megagezonde zwangerschap mag hebben.

Lola2

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Eef, wat geweldig meid en ook nog op de natuurlijke manier! Wij ook al spontaan zwanger! De wonderen zijn de wereld nog niet uit, geweldig!
    Hoe lang ben je nu zwanger? Voel je je goed?

Liefs Nikkie

5. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    ja bizar he, mijn testen zijn ook knal positief, ben nog niet misselijk maar wel (.)(.) hele dag pijnlijk...en meer afscheiding, helder.
    Ik ben nog maar 5wk, denk iik en we krijgen 8 mei pas een echo omdat ik dan 6+2 zou zijn...
    kan het nog altijd amper geloven, en wil eigenlijk ook eerst de echo zien voordat ik echt durf te gaan geloven......

6. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Eef,

Ik heb juist witte afscheiding. Ook gespannen borsten, maar niet de hele dag door en steekjes richting mijn liezen.
    Spannend allemaal he!

Liefs Nikkie

7. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hai meiden,

was een weekend weg met mijn vriendinnen.
    Erg gezellig, lekker weer gehad, maaaaarrr hoe moeilijk was het om niets te zeggen en zelfs zgnmd te gaan prikken..... Ik hou absoluut niet van liegen, maar 5dgn na een + test en nog geen echo wilde ik nog niets zeggen, ook al omdat ouders eerst op de hoogte moeen zijn vind ik.

Moeilijk ook omdat ze heel geinteresseerd en meelevend waren en ook heel meedenkend in het prikken (op tijd terug in het huisje zijn enzo).

Nu ja, vrijdag echo!!! Spannend.

Nikkie ik heb inmiddels ook witte afscheiding, ben soms even beetje misselijk en mijn borsten voel ik nog soms en mijn buik geeft soms een krampje.

Liefs Eef

8. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Oh, wat ben jij een :^o

:) :) :) :)

Maar okee dan: jij hebt een zeer goed alibi. Ik weet zeker dat je vriendinnen, als ze het later horen, dit begrijpen!

Groetjes, Lola2

9. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ja dat denk ik ook wel, maar het vrat toch ook mijn energie weg, ik ben te eerlijk, heb 3x op punt gestaan om alles toch te vertellen, maar heb het nog niet gedaan, en daar ben ik nu wel blij mee, want blijf er bij dat eerst de ouders het zouden moeten horen, toch?

eef

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Eef, je hebt groot gelijk hoor. Eerst je ouders op de hogte brengen, daarna de rest.
    Worden jouw symptomen ook wat minder? Bij mij wel. Voel nog wel heel goed mijn banden en heb het de hele tijd zo koud!

Suc6 vrijdag met je echo!

Liefs Nikkie

11. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Dankje Nikkie,
    ja ik sta er ook achter wat ik heb gedaan hoor. Als de echo vrijdag goed is, dan willen we onze moeders een mooie moederdag gaan geven!

Mijn klachten veranderen ook, m'n borsten deden eerst de hele dag door pijn,maar dat is nu beetje af en aan. Misselijk ben ik niet echt, hoewel soms een kleine vlaag en ikheb meer witte afscheiding. Verder heb ik het juist warmer dan normaal, ben normaal enorme koukleum, maar nu veel minder!

Nikkie, wanneer mag jij voor echo???
    Eef

12. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Dat klinkt allemaal goed Eef! Wij hebben pas volgende week maandag de echo! Dat duurt nog een dikke week...pppffff. Hoop zo dat alles goed is....durf het bijna niet de denken/hopen. Vooral ook omdat de kwaaltjes minder worden en dat had ik de vorige keer met de miskraam ook. Maar ik voel mijn banden wel nog heel goed! En ik heb vette positieve testen en die had ik niet met demiskraam. Toen had ik telkens een licht streepje.

Liefs Nikkie

13. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ja ken het gevoel, zo bang en onzeker, tot je iets hebt gezien!! Je druft je lijf bijna niet te geloven/vertrouwen, maar dat lees ik gelukkig bij de anderen die in hetzelfde schuitje zitten ook terug! Zijn er veel he nu met een echt wonder!
    Durfde eerst ook niet eens een zwangere banner aan te maken maar heb het toch maar gedaan!

14. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Hee die Eef,

Jouw ondertekst van Alles is Liefde, is juist dat stukje tekst die mij altijd zo aanspreekt vanwege mijn situatie. Toevallig zie ik 'm bij jou staan. Hopelijk wordt het voor mijn vriendin en mij ook nog eens waarheid...

Liefs, Lola2

15. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Hoi Lola2,

jaaaa mooie tekst is dat he?
    vlak nadat ik weer eens ongi werd na 1 v onze behandelingen zat ik inde auto en hoorde ik de akoestische versie ervan, en toen hoorde ik de tekst zo goed en zo pakkend dat ik bijna moest huilen achter het stuur...

en nu is het nog waar geworden ook!
    Ik duim voor jullie en wens jullie net zoveel geluk in dat hele kleine hoekje,

Eef

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ja inderdaad dit is wel echt de maand van de wondertjes, heel bijzonder!
    Heb je ook last van je banden? Die voel ik echt de hele tijd door! Maar dat geeft me wel een zwangergevoel, dus daar ben ik wel blj mee. Heel bizar, maar hoe meer kwaaltjes ik voel, hoe blijer ik ben. Dat voelt als een soort van bevestiging, gek he!

PS idd een mooi onderschrift!

Liefs Nikkie

17. lola2

lola2 Bekend lid

31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Ja Eef, nou moet het niet gekker worden,he?! :) Ik heb precies soortgelijke ervaring bij de tekst van dit liedje. Idem dito in de auto, 's ochtends vroeg toen ik doodnuchter naar mijn werk reed. Pats boem, ineens die tekst en ik ineens zeer emotioneel maar tegelijkertijd ook wel wat hoopvoller! Ik weet nog dat ik toen dacht dat mochten wij een kindje krijgen, ik graag iets van die tekst op het geboortekaartje zou willen hebben. Tja, dat laatste moeten we dan nog maar even afwachten.
    Het zou nu toch wel heel mooi zijn als ik je in deze ook nog na mag mogen doen, nietwaar? ;)

Hoe dan ook; Jij draagt in ieder geval een wondertje in je schoot. Koester het meid!

Liefs, Lola2

18. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hey eef
    gefeliciteerd meid :D :D
    op naar een mooie echo over 4 dagen ;)

19. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Thanks Caruli!
    Nog 2 nachtjes slapen en dan hebben we de echo

Ben inmiddels ook flink misselijk 's morgens, 2e dag pas hoor, gister alleen hele dag misselijk en vanmorgen inclusief meteeen na het opstaan overgeven, jippie!
    (de rest vd dag minder misselijk trouwens dat overgeven hielp)

Liefs!

20. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Nog 1 nachtje tot de echo, vind het echt zóóóóó spannend!
    Nog steeds bang, onzeker, maar wel veel symptomen, dus stiekem ook wel idee/gevoel dat het goed zal zitten, maar ja niet gezien nog, he??

Ik houd jullie op de hoogte!

Eef

Deel Deze Pagina