IVeeF, oftewel Eef's weg in de wereld van de IVF

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eef16, 22 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Eef, wat een ongelofelijk groot wonder, wat een nieuws zeg, ik ben heeeel blij voor je, van harte gefeliciteerd!!!

Annerie

2. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Goedemorgen allemaal,

we hadden afgelopen vrijdag onze 1e echo bij 6wk en 2dg en alles was goed, we hebben het vruchtje gezien en het hartje zien kloppen, zo mooi!

Ik merk ook wel veel zwangerschapskwalen inmiddels, maar blijf toch erg bang:
    dat het mis zou gaan alsnog, bijv vanmorgen ben ik laat opgestaan omdat het lekker zondag was, en was ik wel misselijk, maar hoefde niet over te geven voor het eerst in 5dgn, is dat wel goed vraag ik me dan af?? Of komt het door het uitslapen, komt het omdat ik gisteravond heel laat nog een snack heb gehad???

Onzekerheid blijft, iemand tips?????

3. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    ik heb bij de zwangeren ook maar mijn eigen topic geopend, weet even niet zo goed waar ik thuis hoor... ben nog te bang en te onzeker van alles om hier afscheid te nemen...

liefs eef

4. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Had ik iedereen eigenlijk wle bedankt voor de lieve reacties? Sorry hoorm ben laatste tijd beetje in de war, geloof ik, hihi/
    anyway: dank voor jullie lieve reacties

Eef

5. lisa

lisa Fanatiek lid

5 nov 2006
    2.534
    0
    0
    hey meid, gefeliciteerd met de goede echo.
    echt een wonder heh.
    kun je er al van genieten, zal nog wel zo onwerkelijk zijn.

x lisa.

6. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Gefeliciteerd met de goede echo, super meid!

7. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Lieve allemaal,

ik ga voor jullie plassen, voor Moeders voor Moeders!
    De consulente is net geweest en ik heb de kratten met flessen en een pieskan al bij de wc staan! Dan wordt ook van mijn plas Pregnyl gemaakt!

Ze vertelde mij ook dat per Pregnyl-sessie per IVF zo'n 4-5 zwangeren voor je geplast hebben, ik heb 5x Pregnyl gespoten: zo zie je hoe belangrijk het plassen voo rMoeders voor Moeders is!!

Dit doen helpt mij ook om te blijven geloven dat deze zwangerschap goed zit!

Veel liefs Eef

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    THNX we zijn er blij mee!!!

9. Eef16

Eef16 Bekend lid

7 aug 2007
    510
    0
    0
    Midden-NL
    Ik zie dat met de verhuizing veel van de laatste berichtjes verloren zijn gegaan...
    o.a. die waar ik in schreef waar ik nu te vinden ben op de andere site waar iedereen hier maar snel ook moet komen: ik ben zwanger,

mijn topic heet
    Na 3jaar, 3x IVF en 2x cryo's nu spontaan zwanger!

Moderators, dan mag deze daarna op slot hoor!

Eef

Deel Deze Pagina