Hee EvaZ, dat gaat goed! Fijn hoor, heel veel succes met de punctie morgen! Wij hebben dan de cruciale echo: stoppen of toch doorgaan op 2 follikels... Liefs Eef
Eef, ik wil je toch nog even veel succes wensen morgen! ik zal voor jullie duimen dat er toch nog meer gegroeid zijn toi toi toi en een dikke knuf! EvaZ: succes met de punctie morgen meis, spannend! Liefs Nikkie
Hi Eef, ik duim voor je hoor voor morgen. Ik kom morgen avond even kijken of je nieuws hebt en hoe het met je gaat. Succes.
Hi Eef, ben jij ook al terug? Hoe staat het ervoor? Ik vond de punctie super meevallen. We hadden er uiteindelijk 5, maar 14 follikels aangeprikt, waarvan 4 kleintjes. Vond 5 beetje tegenvallen, maar natuurlijk genoeg om een goede kans te maken. Ik hoop dat je straks goed nieuws hebt meid! Verder iedereen bedankt voor het duimen, en op naar jullie IVF Linda en Annerie, en jij naar de cryo tp Nikkie!
Hai allemaal, ik heb goed nieuws! mijn 2 eieren zijn voor de eindsprint gegaan en het zijn nu 3 stuks van: 21, 19 en 14 mm! Dus vanavond pregnyl en zaterdag: punctie! Was helemaal blij en verbaasd ook, want hadden ons mentaal al ingesteld op afbreken van deze poging! EvaZ, blij te horen dat je punctie meeviel, 5 is hopelijk genoeg, wij zeggen van onze 3 ook: je hebt er uiteindelijk maar 1 nodig! Annerie, hoe gaat het bij jullie, wanneer was de echo ook alweer? Veel liefs Eef
Wauw Eef, wat geweldig! Wie weet vinden ze nog een kleintje, bij mij waren het er ook meer dan op de echo, alleen kennelijk zaten er geen eitjes in of erlangs geglipt. Hoe dan ook, met 2 of 3 eicellen als ze goed zijn van kwaliteit maak je vast een prima kans! Super joh, het zou zo moeilijk geweest zijn lijkt me om de poging af te breken. Nu hard duimen en hopen! Sterkte vannacht, moet je ook voor pregnyl naar de EHBO?
@ Eef, ohhhhh wat heerlijk, ik ben echt heel blij voor je dat het toch door is gegaan en voor morgen wens ik je alvast heel veel sterkte. Aan Eva te horen moet het bijna wel meevallen (ik hoor wisselende berichten, maar blijf positief! ) Geen last gehad van de Pregnyl trouwens? @ Eva, goed meid, 5 is prima toch en fijn dat de punctie meeviel. Hoe lang moet je nu wachten op een telefoontje (dat doen ze toch per telefoon?) hoeveel er bevrucht zijn? Moet je de Pregnyl op de EHBO halen, hoezo dan? Ik heb hem al in de koelkast liggen hoor. Ik heb sinds 2 dagen behoorlijke last van de hormonen . Ik weet niet welke het is, maar denk de Cetrotide. Het voelt net of ik PMS heb, ben labiel en heel moe, gek he!?! Spuiten gaat verder prima en zondag wordt de 1e echo gemaakt. Glukkig heb ik een lief hubbie die me lekker steunt! Ben heel benieuwd naar jullie verdere uitslagen! X Annerie
Hoi EvaZ, ja beetje gek wel, maar elk ziekenhuis heeft zijn eigen manieren, he? Wij hadden alle medicijnen voor 1 hele ivf-cyclus al ruim van tevoren in huis, ook de utrogestan-bolletjes voor na de punctie zelfs al. Annerie, balen dat je je niet top voelt met alle spuiten...maar je doet het voor een goed doel, remember dat maar, he? Ik heb weinig last gehad, voelde me al tijden moe enzo, want vind dit hele gebeuren al heel lang heel energie-vretend. De pregnyl gister was wel een hele gemene trouwens, brandend gevoel, en nu eigenlijk nog steeds een beurse buik van alles bij mekaar: 11dagen Gonal-F, 7 dagen Cetrotide en 1 x pregnyl...ben een soort speldekussentje met blauwe plekken nu, hihi. Maar ook hier: alles voor het beoogde doel! Succes Annerie met de echo, EvaZ met de uitslag van de bevruchting! Liefs Eef
Eef, dat speldenkussen ben ik ook, daar beklaagde ik me ook over bij mijn liefje, hi hi. Maandag 2 spuiten en nog bloed, dinsdag de 2 hormoonspuiten en nog pregnyl, de 3e dus, woensdag effe niks en donderdag de pijnstiller en daarna nog 3 prikken in mijn cervixwand met de naald en daarna 14 in de follikels. Tjemig, als je dan nog niet lek geprikt ben. Trouwens, Eef, super veel succes morgen he bij de punctie. Ik heb hier niet zoveel durven schrijven geloof ik, want dat durfde ik niet zo goed op jouw topic, maar als je wilt weten hoe mijn punctie was, moet je even op het topic van Wies kijken. Wat ik je in elk geval wil meegeven: het viel onwijs mee! Door de valium werd ik helemaal rustig en relaxed. Het deed bijna geen pijn. Ik hoop bij jou ook niet! Heb wel uren en uren geslapen daarna op de pijnstiller en valium. Was erg lekker eigenlijk wel! Morgen krijgen wij het telefoontje over of er emmys bevrucht zijn en dan morgen of overmorgen terugplaatsing. O, moeten jullie pregnyl zelf spuiten dan? Ik had ook die hele zak met spuiten en ustrogan bolletjes en pregnyl in huis, maar wij moesten voor het injecteren van pregnyl 's nachts naar de EHBO. Annerie, helemaal niet gek dat je moe bent hoor! Ik werd heel opgefokt door die hormonen en moest daarom blijkbaar enorm bijslapen gisteren en vandaag. Ben niet gaan werken, best last van mijn buik vandaag na de punctie. Succes zondag bij de echo Annerie! Eef, ik duim onwijs voor je morgen. Hopelijk heb je nog wat energie over om ons hopelijk goed nieuws te komen brengen morgen. Daag!
Eef: Hoe was je punctie gegaan? Viel het je mee? Ik hoop het! Nu op naar een mooie bevruchting! EvaZ: Fijn dat bij jou de punctie meeviel! Had ik ook, gelukkig! Ennuh die bevruchting moet wel goed komen op mijn verjaardag hihi. Brengt misschien wel extra geluk haha! Annerie: Tja wat dat betreft die hormonen is zo troep! Daar kun je de gekste klachten van krijgen! Succes morgen met je eerste FM! Ik heb nog aan het slikken van oestrogeentabletten voor de cryo tp. Woensdag alweer mijn eerste echo, gaat zo snel allemaal! Liefs Nikkie
Hoi Eef, ik hoop dat alles goed gaat met je?! Nikkie fijn dat de tijd snel gaat voor je, hier kruipt ie op de een of andere manier Ik duim voor je cryootje.
Hallo allemaal, mijn punctie vanmorgen is goed gegaan. Ik was onwijs nerveus toen ik eenmaal in de beugels lag, zo erg dat ik letterlijk helemaal de bibbers kreeg. Maar de dokter en de zuster waren superlief en om rustiger te worden kneep ik mijn liefies hand bijna tot appelmoes. Komt toch echt wel doordat destijds mijn HSG zo afschuwelijk pijnk was denk ik dat nu een soort trauma ervan heb. Anyway, al met al mag ik zeggen dat het me reuze meeviel, en er zijn zowaar 3 ! eitjes gevonden uit 3 follikels! Superfijn, we zijn heel blij dat we niet zijn meegegaan in het advies van de artsen om deze poging stop te zetten. We hoopten op 2, heel misschien 3 follikels en nu hebben we er zelfs 3eitjes uit! Dinsdag horen we over de bevruchting en dan zou woe de terugplaatsing zijn. Vanavond begin ik met die gekke bolletjes in mijn vagina, de utrogestan. Heel veel succes allemaal met alle fases waar jullie in zitten! Liefs Eef
Joehoe, dat is super Eef! Heel goed dat jullie er in zijn blijven geloven! Zo zie je maar, ik 14 follikels en ''maar'' 5, en jij 3 uit 3 en dan scheelt het ineens helemaal niet zoveel meer! Bij iedere stap is het een afvalrace, maar je weet vantevoren niet hoeveel. Ben heel blij voor jullie zeg. Wij hebben vanmorgen gebeld, de bevruchting is goed gegaan, maar ze konden niet zeggen hoeveel van de 5. Morgen is de terugplaatsing en dan zijn we weer een stapje dichterbij hopelijk een positieve test over 2 weken. We gaan ervoor meid! En nu heel veel rust! Ik doe het al sinds donderdag extreem rustig aan. Heb nu ook die Utrogestan bolletjes, ik vind het maar niks 3 keer per dag dat inbrengen, maar ja. Ik herken ook je verhaal over een extreem pijnlijke HSG. Die heb ik ook gehad, ik wist niet dat een mens zoveel pijn kon hebben, maar ik zei dus tegen de gyn vlak voor de punctie: het kan nooit zo erg zijn als de HSG, dus dit gaan we zeker overleven. En daarom was ook ik zo onwijs blij dat het super meeviel. Nou, genoeg geschreven, rust lekker uit. Annerie, hoop dat je morgen komt vertellen over je echo. Linda, hoop dat je ons gauw kunt volgen. Marina ook heel veel succes. Groet en fingers crossed!