Hi Eef, Ik las in je onderschrift dat je aug/sept gaat beginnen met IVF maar als ik je berichtjes lees, ben je al begonnen. Wat spannend zeg! Wij zijn ook net begonnen (met ICSI) en zitten nu op dag 3. Ik blijf je topic zeker volgen en wil je veel succes wensen.
EvaZ laat je even weten hoe het ging? Vanaf nu dus duimen draaien duimen draaien duimen draaien duimen draaien
lieve meiden, Wat een goed nieuws allemaal. Ik krijg zowaar natte oogjes na het lezen van jullie berichtjes, wat de hormoontjes al niet kunnen doen . Ik heb vanmorgen m'n eerste follikelmeting gehad en er zaten 3 mooie follikels van bijna 17 mm. Doordat ik een mild schema heb, is dit een prachtige score, we waren er heel blij mee. Ik kreeg meteen te horen dat de punctie waarschijnlijk a.s. donderdag al is, wauw, dat gaat snel allemaal. @ Eef, super dat er 3 eitjes zijn ontstaan (dat hoop ik straks ook uit mijn 3 follikels...) en spannend voor dinsdag of er 1 of hopelijk meer zijn bevrucht. @ Eva, fijn dat er zowiezo bevruchting is ontstaan, vandaag dus de terugplaatsing en dan duimen dat er over 2 weken een positieve test te melden is! @ Linda en Nikkie natuurlijk ook weer (nog steeds ) heel veel succes. @ Annalise ik las dat jij ook net begonnen bent (en zag je vraag over Gonal-F in een andere topic), heel veel succes ermee! Groetjes, Annerie
Annerie wat fijn! Even korte update, ik ben super moe, later meer. 2 embryootjes terug! Een topper van 8 cellen, en 1 iets minder van 6, maar nog altijd ook prima van kwaliteit. Er waren er nog 2 bevrucht, maar die waren niet goed genoeg om in te vriezen. Geen cryo's dus, maar ja, hopelijk is dat ook niet nodig natuurlijk! Wij zijn alvast dolblij met deze 2. We hebben ze gezien, heel groot, op een scherm! Dat was op een rare manier heel ontroerend. Eef, nu jij woensdag! Hoop dat die van jou ook lekker groeien!
Hoi EvaZ, super meid, 2 echte eigen emmies, helemaal geweldig! En ze zitten in jouw buik! Wauw, het idee al, krijg traantjes! En wel blijven zitten nu kleintjes! Ik duim voor jullie! En Annerie, jij gaat ook lekker zeg, met je follikels! Fijn fijn! Wij horen dinsdagmorgen of er bevruchtingen zijn van onze eieren, en dan woe hopelijk de terugplaatsing! Veel liefs Eef
Linda, wij proberen 1 eitje te laten bevruchten om geen restembryo's te laten ontstaan. Heeft te maken met onze visie op beginnend leven (zie pag. 4 bovenaan).
Ja Eef, ik voelde tranen opkomen toen ik die twee embryootjes op dat scherm zag, ik hoop voor jou dat ze dat bij jou ook laten zien. Maar eerst zit je natuurlijk nog in spanning voor het verlossende telefoontje over of de bevruchting is gelukt! Ik besef nu pas hoe moe ik ben van dat wachten. Elke stap is weer zenuwslopend he!? Je durft bijna niet al verder te denken dan die ene stap. Ik heb enorm geslapen de afgelopen dagen. Ze zeiden net in het zh ook echt dat ik rustig aan moet doen, je zag nog enorm gezwollen follikels op de foto. Heb jij nog last van je buik Eef, of voelt het wel goed? Ga jij werken? Ik ben thuis gebleven sinds woensdag. Deze week gaan we een weekje weg. Ik ben hier dus pas weer terug volgende week zondag, besef ik ineens! Ik kon niet verder denken dan vandaag... Vervelend ergens, want ik wil jullie graag volgen. Nou, dan maar super voor jullie duimen deze week. Eef, ik hoop op 3 bevruchte eicellen en 3 top emmy's! Annerie, heel veel succes met de punctie, donderdag al! Spannend meid. Dan heb je misschien al tp gehad als ik terug ben. Heel heel veel succes allemaal en tot volgende week! Groetjes.
Joehoe! 2 emmy's! Ennuh 3 eitjes uit 3 follikels, goede score! Nu wordt het even spannend allemaal! Ik hoop op een mooie bevruchting! Ik lees hier dat er meiden zijn die weten dat ze bij de tp wel een innesteling hebben maar dat het erna fout gaat (weet ven de naam niet meer sorry). En ook dat ze mee kunnen kijken dat de emmy's daadwerkelijk in de baarmoeder geplaatst worden. Wij hebben dit allemaal niet. Sterker nog; toen ik de tp had voelde ik iets uit me lopen. Toen ik dit tegen de arts zei, zei ze niks te zien bij me. Nou zal ze wel gelijk hebben, maar ik vind het ook wel een fijne gedachte om ze ECHT teruggeplaatst te zien! Ik zou ook wel willen weten of er bij onze 1ste IVF wel een inesteling heeft plaatsgevonden, want dat weet ik niet. Daar kom ik dus ook niet meer achter of wel? Sorry voor mijn gezeur op jouw mooie topic Eef, daar is 'ie niet voor bedoeld! Liefs Nikkie
8-[ ik heb kriebels in mijn buik, de dok zal zo bellen of we bevruchting hebben...tussen 9 en 10 man man wat duurt een uur dan lang en het is pas 7 over 9.... Eef
even heel kort want voel mij zeer slecht: van de 3 eitjes waren er 2 bevrucht, maar daar waren allebei 2 zaadjes ingekomen... dus geen goed embryo dus geen tp dus geen blijdschap hier ik ga even afstand nemen, wij weten voorlopig toch ook niet waar we aan toe zijn, omdat er in het team moet worden besproken wat de volgende stap gaat zijn: nog een keer ivf of over op icsi.. we gaan 6 sept op vakantie, hopelijk kunnen we ons toch vermaken, liefs eef
Pffff...wat een mega domper zeg! ICSI lijkt me opzich wel een goede optie nu... Hele fijne vakantie toegewenst! Heel veel sterkte meid. Elmo
Eef, nee! Hoe kan dat nou? Ik wist niet eens dat dat voorkomt met IVF. Och meid, ik vind het zo super super naar voor je. Je bent zo heen en weer gesmeten deze maand tussen hoop en vrees. Ik ben er helemaal stil van. Ben toch weer thuis, wegens omstandigheden moesten we terug, daarom lees ik je verdrietige nieuws. In de auto heb ik nog aan je gedacht en met mijn lief over je gehad en enorm gehoopt op 3 mooie bevruchtingen voor je. Ik snap dat je even afstand neemt. Ik kom af en toe even kijken hoe het met je is en laat weten als je het fijn vindt als we je hier moed in komen spreken. Ik kan alleen maar zeggen: hoop dat jullie volgende behandeling snel mag beginnen, als jullie daar tenminste aan toe zijn, en dan met veel beter nieuws. Sterkte meid, ook voor je vriend.
Jee Eef wat een vervelend bericht! Ik had met je meegelezen en had zo'n goede hoop voor je! Balen zeg! Wel fijn dat je binnenkort op vakantie gaat, even een andere omgeving zal jullie goed doen!
eef16 heel veel sterkte met deze tegenslag. ik denk dat jullie nu voor icsi in aanmerking komen. even afstand nemen en tijd voor jezelf doet een mens goed.
Eef, wat een tegenslag zeg! Ik kan me voorstellen dat je even afstand wil nemen van de hele MMM en dus ook zw pagina. Mogelijk dat ICSI een goede oplossing voor jullie is. Ik hoop dat je weer de kracht voor de MMM kan vinden. Veel sterkte meis! Liefs Nikkie