Eef, hoe is het meid? Ik heb afgelopen vrijdag mijn punctie gehad trouwens, was vreselijk, ik had zo'n pijn. En nu nog steeds. Het is net of mijn baarmoeder los in mijn buik hangt, het voelt echt heel naar. Maar goed, hopelijk maandag positief nieuws...... Liefs!
Hi Eef, ik vroeg me ook al paar dagen af hoe het met je is. Annerie wat naar dat het bij jou wel zo'n pijn deed! Doe maar lekker heeeel rustig aan. Ik ga morgen pas weer werken, heb 1,5 week thuis gezeten. Heb nog dagen heel zwaar gevoel gehad in eileiders en baarmoeder. Nu alleen vage en mogelijk ingebeelde klachtjes, maar verder geen nieuws. Eef, ik hoop dat je moed hebt voor de nieuwe kans. Kan me ook voorstellen dat je hier even niet wilt komen, maar anders wellicht tot later en groetjes.
Volgens mij is Eef op vakantie? Wij hebben vanmorgen super goed nieuws gekregen [-o< : hij is bevrucht! Met hij bedoel ik natuurlijk die ene eicel die wij wilden laten bevruchten. Statistisch waren de kansen echt heel klein en dat realiseerden wij ons ook. Daarom was het een des te groter wonder dat we gebeld werden dat er een embryootje is ontstaan en deze goed genoeg is voor teruglaatsing, morgenmiddag. Stap 1 is gezet, wij zijn heel dankbaar! Ik gun het jullie allemaal ook zo !
Hoooi, Annerie, wat geweldig voor jullie je hebt je tp ook al gehad nu lees ik? Fijn zeg. En nog meer goede berichten van de anderen ook, EvaZ hoe is het bij jou gegaan? Ik heb wat afstand genomen, niet meer geantwoord, maar stiekem wel beetje meegelezen. Overmorgen gaan we eindelijk lekker met vakantie, dan kan ik het even echt proberen uit mijn hoofd te zetten. Na de vakantie weten we of de volgende ronde ivf wordt of toch icsi.... Veel succes in de wachttijd allemaal, Eef
Eef, heel veel rust gewenst in je vakantie en hopelijk is het voor jullie de volgende keer wel raak. Het zal best moeilijk voor je zijn te lezen als het bij andere meiden (tot nu toe dan....) wel goed gaat. Maar ik leef nog steeds met je mee hoor! Liefs, Annerie
Eef, Waarschijnlijk ben je al weg, maar ik wil je toch een fijne vakantie wensen. Ik hoop dat je veel rust kan vinden en kracht om aan een nieuwe poging te beginnen. Veel liefs en een dikke knuf Nikkie
Hi Eef, goed om weer even wat van je te lezen en te horen dat je heerlijk met vakantie gaat! Ik heb regelmatig aan je gedacht, ook toen het hier stil bleef, maar durfde niet goed te schrijven, zeker niet toen ik zelf vandeweek positief had getest. Ik weet als geen ander hoe hard het aan kan komen als je telkens maar weer hoort en leest van meiden die zwanger zijn geworden. Tot mijn eigen verbazing en nog steeds ongeloof ben ik zwanger, maar ik heb maandag pas de bloedtest. Ik ben nog steeds heel onzeker en bang, want vorig jaar testte ik ook in deze week positief en toen ben ik het kindje met 10 weken verloren. Voor jou hoop ik dat het de volgende ronde raak is. Ik dacht/hoopte dat ze nu misschien een stuk meer weten over hoe ze jou/jullie het beste kunnen behandelen, ook qua dosis hormonen en misschien direct ICSI, dus ik hoop dat je verdriet deze maand in die zin niet voor niets is geweest en dat je daardoor de volgende keer wel een hele goede kans maakt en hopelijk gauw zwanger! Je bent vast al lekker weg, maar zo niet: hele fijne vakantie!
Hoi Eef, ben je al terug van vakantie? Hoe is het nu met jullie? Liefs Annerie (sja, ik ben dus zwanger , het voelt bijna rot voor jou en al die andere meiden die het ook zo graag willen ). Ik hoop echt dat het jullie de volgende keer ook gegund is.
Dag allemaal, wij zijn weer terug van vakantie, hebben het erg fijn gehad. Lekker weer, leuk huisje, leuke dingen gedaan en ook heel veel niks gedaan. Op de 1e woe vd vakantie hadden we het telefoontje vand e fert arts over wat er de volgende keer zou gebeuren, IVF of ICSI vanwege dat er de 1e ivf maar 3 eitjes waren en de 2 bevruchte waren beide fout bevrucht. Het wordt IVF met Gonal F 300 ipv 150. Wel een fijn antwoord voor ons! Dat gaat dan als het goed is volgende week beginnen! Meiden, EvaZ, Annerie, Annalise74: VAN HARTE ! Nikki: voor jou ook HEEL veel succes met de volgende ronde! Eef
Hi Eef, Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad. En inmiddels ook alweer bijna zover om met de volgende IVF te beginnen. Spannend hoor. Veel succes!
Fijn Eef, dat je even lekker vakantie hebt gehad en weer moed hebt verzameld na de grote teleurstelling. Ik wens je heel heel heel veel succes voor de volgende poging en ga je uiteraard volgen en heel veel harten onder de riem steken
Hoi Eef, ik vroeg me al regelmatig af hoe het met je zou zijn. Gelukkig heb je lekker van je vakantie kunnen geniten. Het zou prachtig zijn als je in een volgende ronde ook zwanger mag raken, houd de moed erin en veel succes de komende tijd. Liefs, Annerie
Eef, goed dat je lekker hebt kunnen genieten in je vakantie. Hier is het helaas ook niet goed gegaan. Dus gaan we voor IVF nummer 2. Jij veel succes deze ronde! Liefs Nikkie
Tenks meiden, voor de steunende woorden en dat jullie echt interesse tonen in hoe het gaat! Echt fijn! Nikkie, Linda, zulllen we afspreken dat we de komende ronde gewoon zo hard hopen en duimen en steunen dat we gewoon Annerie, EvaZ en Annalise achterna gaan!?!? Liefs Eef