He, he, het heeft even geduurd, maar ik ben eindelijk aan de volgende poging begonnen! Normaal is mijn cyclus 28-29 dgn, maar deze keer was het 2dgn langer....vandaar. Ik ben nu sinds dit w-end 300 Gonal-F gaan spuiten en hopelijk gaan daar meer eitjes van groeien dan de vorige keer! Nu ga ik even de de topics van de anderen lezen! Eef16
Heey Eef, Hoeveel eenheden spuit jij? Ik spuit 112,5 IE, maar daar reageer ik niet zo goed op. Mijn arts wil toch nog even wachten totdat ze zelf niet gaan groeien...gggrrr.. Succes en ik volg je! Lief Nikkie
Hoi Nikkie, ik had in de vorige ronde 150 eh Gonal F maar daar kreeg ik toen maar 2 follikels op bij de metingen en bij de punctie bleken het er toch 3 te zijn. Nu moet ik 300 EH spuiten, donderdag heb ik de 1e FM. Hoewas jouw FM dan? Ik zal eens op jouw topic gaan kijken, sterkte meis, Eef
morgenochtend mijn 1e fm deze ronde...vind het wel heel spannend, want de 1e keer waren er toen dus maar 2 follikels..... en nu heb ik dubbele dosis Gonal F, dus hoop op beter resultaat.. Heb wel meer 'bijwerkingen', ben beetje misselijk, beetje opgeblazen en voel wat gezeur in de eierstok-streek. [-o< [-o< [-o< [-o< [-o< [-o<
Hi Eef, ik vroeg me al af hoe het met je zou zijn. Morgen spannende dag voor je. Ik hoop dat het er dit keer een stuk meer zijn! Heel heel veel succes deze ronde. Ik houd je in de gaten Doei
Dank meiden! @EvaZ: 2 hartjes zie ik in je onderschrift! Wauw! Gefelicteerd, dat wist ik nog niet! Ik laat jullie mijn eiertelling weten!
Hoi Eef, je had gisteren ergens naar mij gevraagd maar ik ben een beetje de weg kwijt tussen al die topics hihi, maar het gaat goed hoor! Gisteren wel heel erg van slag, vanacht ook bijna niet geslapen maar nu ga ik lekker relax doen want dat is natuurlijk het beste voor de mini's! Hoe was de fm?
EvaZ wat geweldig! Hadden jullie gekozen voor tp van 2 embryo'tjes? Oh wat moet dat een super gevoel zijn, had jij ook dat je je niet kon voorstellen dat je ook wel eens positief kon testen? Ik ben positief ingesteld hoor, ik geloof er echt in maar het is allemaal zo onvoorstelbaar! Hopelijk volgen Eef en ik je snel!
Dag allemaal ik ben weer intens verdrietig gemaakt vanmorgen na 5dagen 300 IE Gonal F groeit er slechts 1 follikel en die is nog maar klein..... we mogen wel verder, met de gedachte 'in feite kan 1 genoeg zijn', maar na deze ronde moeten we weer besproken worden in het IVF team om te kijken wat onze opties nog zijn.... ze liet het woord eiceldonatie vallen, toen moest ik echt heel hard huilen.... nu kom ik denk ik maar weer even niet op de site, ik ben echt even te down.... Liefs en succes en geluk voor allemaal, Eef
jeetje dat meen je niet, een schok gaat er door me heen, hoe kan dit nou! oh meis wat vreselijk erg voor jullie, wat een klote nieuws, ik snap dat je het echt niet meer ziet zitten nu, jeetje zeg, wanneer moet je weer naar de Gyn. Ik heb er geen woorden voor maar wil zeggen dat ik aan je denk, succes meis! al heb je daar nu waqarschijnlijk niet veel aan. Als je weer wat geschreven hebt kom ik gelijk kijken! x
Meissie toch, wat vreselijk! Ik kan me goed voorstellen dat jij je nu erg down voelt. Ik hoop dat er inderdaad maar 1 nodig is en dat die goed benut wordt. Ik denk ook aan je, sterkte meis! Liefs en een dikke digi knuf!
Ah nee toch, dat kan toch niet waar zijn? Ik hoop dat je de tegenslag een beetje kan verwerken, ik duim voor je dat je de volgende keer gewoon 10 eitjes hebt, waar ze iets mee kunnen...
Eef! Schrik van je bericht. Had gehoopt en ergens ook gedacht dat je met die hogere dosis beter resutaat zou hebben. Wat verdrietig joh. En natuurlijk komt zo'n opmerking over eiceldonatie heel hard aan. Dat is iets waar je waarschijnlijk nooit eerder over nagedacht hebt. Het is moeilijk en misschien onmogelijk om als je zelf net aan de andere kant van de lijn staat nog iets te betekenen voor je maatjes van toen, toen we nog samen in hetzelfde schuitje zitten. Ik gun het iedereen die ik hier heb leren kennen zo verschrikkelijk, maar anders dan voor je duimen kan ik niet. ik snap heel goed dat je hier een tijdje weg zult blijven. Je leven is nu een tijd heen en weer gesmeten worden tussen hoop en vrees, dat valt niet te ontkennen, ik herinner me die jaren van me zo voelen maar al te goed. Gelukkig vind je altijd weer ergens die hoop, ook als die even zoek lijkt. Je moet niks, maar ik gun het je dat je er in blijft geloven. Sterkte joh. En ik blijf duimen voor dat ene eitje in die ene follikel!
hoi eef, ik wil je heel veel sterkte toewensen in deze vreselijk moeilijke tijd, ik weet precies hoe je je voelt meis. en hoop voor je dat er op de volgende echo meer te zien is. dikke knuffel.
Dank meiden voor de lieve berichtjes Ik laat nu even kort weten dat er idd slechts 1 follikel groeit, en die mag wel een punctie worden: donderdag! Dat wordt alles of niets, erop of eronder, dus.... Please duimen jullie met mij mee? eef