IVF 1 geen bevruchtingen ..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door clarajilla, 21 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja dat heb ik ook al tegen hem gezegt, maar hij is als nog bang dat ze hem niet meer willen hebben omdat hij dan iemand is met ziekenhuis afspraken regelmatig..
    Lijkt me sterk maarja, ik weet niet hoe die bazen zijn.. Ik heb zelf gezegd ik breng je na de afspraak wel naar de plek waar je collega dan aan het werk is! Hij zal het als goed is vandaag gaan vragen!

Ohja en nog even over voeding, gewoon brood eet ik nog af en toe maar eet vooral alleen spelt brood. Daar reageren me darmen ook beter op!

2. samira28

samira28 Bekend lid

10 jun 2008
    583
    37
    28
    Vrouw
    Wauw wat goed zeg, fijn om te lezen dat met behulp van icsi het gelukt is om zwanger te worden.
    Zo zie je maar idd..
    En een fijn gevoel dat je ook in het mcl/umcg liep.
    Hoe oud is je dochter nu?

3. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    tlc81, wat een verhaal!
    wat een geluk dat ze in DD wèl die onderzoeken doen en wat RAAR dat ze dat in NL niet doen. was je niet boos?

Ze zijn heel voorzichtig in het OLVG vind ik, met stimuleren, en ze vinden een opbrengst van 4 eitjes heel in orde, maar dat vind ik niet! ik zit nu in mijn tweede poging met cetrotide ipv decapeptyl en een verhoogde dosis Gonalf F (150 eh, nog steeds weinig vind ik)en ook dit keer rijpen er maar 7 follikels (en er zijn heel veel kleintjes die achterblijven). Dat was de vorige keer ook, daar waren er bij de punctie nog maar 5 van over waar 4 eicellen uitkwamen waarvan maar 1 bevrucht en van slechte kwaliteit.

Ik heb na mijn 1e mislukte ivf poging een gesprek aangevraagd met mijn arts en erg gehamerd op het checken van de DHEA waarde.
    maar de arts zegt dat er bij mij geen indicatie is voor het testen van DHEA en dat als de test negatief uitpakt er toch geen oplossing voor is (want in NL schrijven ze DHEA niet voor ivm te weinig onderzoek...). Als de resultaten weer tegenvallen ga ik na deze poging naar DD.

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ze zijn dan wel heel voorzichtig bij jou potato!
    Ik moest 125eh gonal spuiten en had 7 grote follikels en dus 5 eitjes. Dat vonden ze goed. Ze hadden bij mij paar maanden van te voren wel bloed geprikt om te bepalen hoeveel ik zelf aanmaak en hoeveel ik dus moest gaan prikken.

Bij de eerste gesprekken gaf mijn arts ook aan we zetten hoog in, gaan voor 10 follikels!
    Naja daar zat ik wel aardig bij in de buurt..
    Ook vervelend voor je dat de ene die je had van slechte kwaliteit was..

5. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Vanmorgen het gesprek met de arts gehad, en hebben het nieyws gehad waar we op gehoopt hadden!
    Het zaad was goed en de eicellen waren ook allemaal goed. Daar waren geen afwijkingen aan te zien! Op dag 2 waren mijn eicellen 1 cellig. Dat houd in dat de zaadcel niet erin is gegaan ( dan zou die minimaal 2cellig zijn). Dus is icsi de beste oplossing en hebben we 90% kans dat er bevruchtingen komen! Of je dan zwanger word is een ander verhaal maar dan zijn er hopelijk wel bevruchtingen!
    Voor de volgende x wilt ze de dosis ook wat verhogen om iets meer follikels/eitjes te krijgen

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Fijn! Hopelijk kan icsi de juiste oplossing bieden. Wanneer gaan jullie met de 2de poging van start?

7. tlc81

tlc81 Bekend lid

22 jan 2012
    684
    127
    43
    Fijn dat het er goed uit ziet. Hoop dat icsi voor jullie de oplossing is. Wij kregen dat inderdaad bevruchting mee, maar geen cryo's. Embryo's zijn nooit van top kwaliteit geweest. Mocht dat bij jullie ook gebeuren, kijk dan tóch even verder! Maar hopelijk raak je gewoon zwanger deze poging

8. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik hoop ook dat icsi de oplossing voor ons is! Ik heb er wel een goed gevoel over, bij IVF had ik al voor we startte het gevoel/idee dat we geen bevruchtingen zouden krijgen.

Heb ook gevraagd en aangegeven over Gent maar ze zei dat als zij het was ze nog niet een afspraak had gemaakt. Dus ik wacht er nog naar even mee, heb wel goed gevoel over icsi dus dat scheelt.

En week 16 zou ongeveer de punctie zijn. Duurt jammer genoeg even. Maar hopelijk vliegt de tijd zo voorbij. Ik krijg deze week hef nieuwe schema binnen. En als ik over 2/3 weken ongesteld word weer opnieuw aan de pil

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Duurt jammer genoeg nog wel even. Is er zo'n lange wachtlijst of heb je ook te maken met de vertraging van het umc?
    Stomme wachten ook aldoor in het medische traject ;) Maar wel fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven.

10. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Samira28 Ik zag je vraag nu pas. Onze dochter wordt over een paar weken negen jaar. Dus voor ons alweer een hele poos geleden dat we met de behandelingen bezig waren.

Clarajilla Fijn dat alles er goed uit zag. Hopelijk met ICSI wel bevruchtingen en een mooie resultaat, net zoals bij ons. Succes alvast!

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Nee er is geen wachtlijst ga gelijk door. Maar voor een nieuwe behandeling moet er verplicht 1 maand rust. En dan weer opnieuw een maand aan de pil, aantal weken decapeptyl spuiten en ruim een week gonal spuiten, voor de eerste follikelmeting. Dus zo ben je weer een paar maanden verder en is het alweer april.

Ik hoop ook dat wij met icsi zo'n mooi resultaat hebben als jullie!

12. Ninge

Ninge Bekend lid

27 jan 2016
    900
    123
    43
    Vrouw
    Hetzelfde verhaal dus als bij ons. Ik heb goede hoop voor je meis! Heel veel succes! X

13. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ja ik heb zelf ook goede hoop! Ook dankzij jouw verhaal! ( heb ff terug gelezen ;) ) maar ons verhaal is eigenlijk precies hetzelfde.
    Ik hoop dat wij net zo snel en mooi resultaat als jou/jullie hebben!

Deel Deze Pagina